Орієнтовне календарне планування уроків української мови за підручником І Большакова, І. Хворостяний

Про матеріал
Календарний план з української мови на І семестр. для 4 класу. План складено до підручника І. Большакової.
Перегляд файлу

Українська мова 

за типовою освітньою програмою,

розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна,

до підручника «Українська мова та читання» для 4 класу

(автори І. Большакова, І. Хворостяний)

5 годин на тиждень

Тема уроку

Дата

Прим.

 

І семестр

 

 

 

Розділ 1. Мова і мовлення

 

 

1

Я вивчаю українську мову. (с. 6-7)

 

 

2

Я вивчаю українську мову. (с.6-7)

 

 

3

Повторення. Текст. Речення. Слово (с.7-8)

 

 

4

Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. «Знову до школи» (За твором Ме` ґан МакДоналд) «Джуді Муді»)( с. 8-12)

 

 

5

Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. «Знову до школи» (За твором Ме` ґан Мак Доналд) «Джуді Муді»)( с. 8-12)

 

 

6

Повторення. Текст. Речення. Слово (с.13-14)

 

 

7

Робота з дитячою книгою Серія повістей про Джуді Муді.

 

 

8

Розвиток мовлення. Інструкція (с.15)

 

 

9

Повторення. Текст. Речення. Слово (с.16-17)

 

 

10

Повторення. Текст. Речення. Слово.

«Дівчинка, яка рятувала книжки» За Клаусом Гаґеру пом.  (с.17-21)

 

 

11

Мова і мовлення. Усне та писемне мовлення. (с.21-

23)

 

 

12

Ситуація спілкування. Стилі мовлення.  «Про

книжки» (за матеріалами Наталії Климко) (с.23-25)

 

 

13

Ситуація спілкування. Діалог і монолог. (с.25-27)

 

 

14

Писемне мовлення. Роди літератури.(с. 28-29)

 

 

15

Робота з дитячою книгою. Твори Івана Андрусяка.

 

 

16

Писемне мовлення. Есей. ( с.30-31)

 

 

17

Розвиток мовлення. Есей ( с.32)

 

 

18

Текст. Речення. Однорідні члени речення. (с.33-35)

 

 

19

Однорідні члени речення, з’єднані сполучником і.

 ( с.35-37)

 

 

20

Однорідні члени речення, з’єднані повторюваним сполучником і. ( с.37-38)

 

 

21

Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками а, але (с.39-40)

 

 

22

 Повторення. Однорідні члени речення. Григорій

Фалькович «Шкідники у нашім домі» (с.41-43)

 

 

23

Повторення. Що я знаю / умію?

 

 

24

Діагностувальна робота з теми « Мова і мовлення».

 

 

 

Розділ 2. Звуки і букви

 

 

25

Аналіз діагностувальної роботи. Орфограма. Поняття про міфи. (с.44-46)

 

 

26

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян . «Про Перуна і Стрибога» (за Сергієм Плачиндою «Київські фрески» ) (с.46-49)

 

 

27

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи «Про Перуна і Стрибога» (за Сергієм Плачиндою

«Київські фрески» )

 

 

28

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. 

Міфи слов’ян (с.50-51)

 

 

29

Робота з дитячою книгою. Міфи слов’ян.

 

 

30

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и.

Міфи (с.52-53)

 

 

31

Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний. (с.53-54)

 

 

32

Правопис слів з орфограмою апостроф у корені слова. Міфи.  (с.54-55)

 

 

33

 Розвиток мовлення . Передбачаю наслідки (с.56)

 

 

34

Повторення. Що я знаю / умію?

 

 

35

Діагностувальна робота з теми « Мова і мовлення».

 

 

 

Розділ 3. Лексичне значення слова

 

 

36

Аналіз діагностувальної  роботи. Значення слова. Однозначні та багатозначні слова.

 «Бріф. Бруф. Браф» (За Джанні Родарі) (с.57-59)

 

 

37

Багатозначні слова й омоніми. (с.59-61)

 

 

38

Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова. Народна легенда. ( с.61-64)

 

 

39

Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова. Народна легенда. «Як чумаки винайшли скло» ( с.61-64)

 

 

40

Синоніми. Народна байка. «Лебідь, щука і рак» (с.65-68)

 

 

41

Робота з дитячою книгою. Народні байки.

 

 

42

 Антоніми. Байка. «Лебідь, щука і рак» Леонід Глібов (напам’ять).

 

 

43

Знайомимося з письменником. Леонід Глібов. Акровірш «Хто доня»

 

 

44

Поняття про фразеологізми.

 

 

45

Уживання фразеологізмів.

 

 

46

Розвиток мовлення. Розв’язую проблему.

 

 

47

Повторення. Що я знаю / умію?

 

 

48

Діагностувальна робота з теми  « Лексичне значення слова».

 

 

 

Розділ 4. Слово. Будова слова

 

 

49

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення про будову слова.

 

 

50

Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів.

 

 

51–52

Творення складних слів. Авторська казка. «Фарбований лис» (За Іваном Франком ).

 

 

53

Знайомимося з письменником. Іван Франко.

 

 

54

Робота з дитячою книгою. Сторінками казок.  Іван Франко «Коли ще звірі говорили».

 

 

55

Повторення. Що я знаю / умію?

 

 

56

Діагностувальна робота з  теми « Будова слова».

 

 

57

Розвиток мовлення. Казка про тварин.

 

 

 

Розділ 5. Слово. Частини мови

 

 

58

Аналіз діагностувальної роботи. Самостійні та службові частини мови.

 

 

59

Іменник як частина мови.

 

 

60

Відмінювання іменників.

 

 

61

Називний відмінок іменників.

 

 

62

Розвиток мовлення. Описую різні погляди.

 

 

63–64

Родовий відмінок іменників

 

 

65–66

Давальний відмінок іменників. Уривок  «Малий та Карлсон, що живе на даху» (За Астрід Ліндгрен)

 

 

67

Розвиток мовлення. Твір – розповідь.

 

 

68–69

Знахідний відмінок іменників. «Марійка і жадібний грабіжник» (За Мариною і Сергієм Дяченками)

 

 

70–71

 Орудний відмінок іменників. «Смачнючий торт» Дмитро Кузьменко.

 

 

72–73

 Місцевий відмінок іменників.  «Де мій хокейний светр?» Жіль Тібо

 

 

74

Кличний відмінок іменників.

 

 

75

Відмінювання іменників у множині. «Ми сьогодні - снігопади» (Григорій Фалькович)

 

 

76

Повторення. Що я знаю / умію?

 

 

78

Діагностувальна робота з теми « Слово. Частини мови».

 

 

79

Розвиток мовлення. Досліджую тему.

 

 

80

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мацько Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
7 грудня 2021
Переглядів
2158
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку