Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків
української мови у 8 класі
(2 години на тиждень)
на ІІ семестр 2017 – 2018 н. р
Учитель української мови та літератури
СЗШ І _ІІІ ступенів №2
смт Муровані Курилівці
Бабак Г.І.
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків
української мови у 8 класі
(2 години на тиждень)
на ІІ семестр 2017 – 2018 н. р
Учитель української мови та літератури
СЗШ І _ІІІ ступенів №2
смт Муровані Курилівці
Бабак Г.І.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами ( 5 годин + 1 година на повторення) Однорідні члени речення (зі сполучниковим, безсполучниковим та змішаним зв’язком) |
|
|
|
Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові). Кома між однорідними членами речення |
|
|
|
РМ. Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності |
|
|
|
Речення з кількома рядами однорідних членів. Однорідні й неоднорідні означення |
|
|
|
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами (повторення й поглиблення) |
|
|
|
Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами |
|
|
|
РМ. Повідомлення на тему про мову, що потребує зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі (речення з однорідними членами, односкладні речення) |
|
|
|
Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) ( 5 годин) Звертання непоширені й поширені. Риторичне звертання. Виконання проекту «Роль і значення звертань у творах українського фольклору» |
|
|
|
Вставні слова( словосполучення й речення) |
|
|
|
Групи вставних слів і словосполучень за значенням |
|
|
|
Розділові знаки при звертаннях і вставних словах. |
|
|
|
Контрольна робота №3. Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова. Тестування |
|
|
|
РМ. Інтерв’ю в публіцистичному стилі |
|
|
|
Навчальне аудіювання. Складання переліку необхідних для вашої родини закупівель (продуктів харчування, промислових товарів тощо) на поточний місяць із використанням узагальнювальних слів при однорідних членах речення |
|
|
|
Речення з відокремленими членами (13 годин) |
|
|
|
Поняття про відокремлення. Читання мовчки і вголос тексту художнього стилю, що містить речення, ускладнені відокремленими членами |
|
|
|
Відокремлення другорядні члени речення (також уточнювальні) |
|
|
|
Розділові знаки при відокремлених членах речення |
|
|
|
Відокремлені означення |
|
|
|
Відокремлені означення. Створення висловлення-роздуму «Кого із сучасників я вважаю успішною людиною» з використанням відокремлених означень |
|
|
|
Відокремлені прикладки |
|
|
|
РМ. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом) |
|
|
|
РМ. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом) |
|
|
|
Відокремленні обставини. Складання допису дискусійного характеру до блога «Чи переможе книжку комп’ютер, а бібліотеку — Інтернет?» з використанням відокремлених обставин |
|
|
|
Аналіз письмового переказу. Тренувальні вправи |
|
|
|
Відокремлені додатки |
|
|
|
Відокремлені уточнюючі члени речення. Створення висловлення «Родина — це вся Україна з глибоким корінням, високим гіллям» з використанням речень, ускладнених відокремленими уточнювальними прикладками зі словами на ім’я, на прізвище |
|
|
|
РМ Контрольний письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (з використанням відокремлених означень та обставин) |
|
|
|
Ускладнене речення (розбір ускладненого речення). Аналіз письмового твору |
|
|
|
Контрольна робота №4. Речення з відокремленими членами.Тестування. |
|
|
|
Контрольний диктант. |
|
|
|
Повторення в кінці року Словосполучення й речення. Головні й другорядні члени речення Види речень. Розділові знаки в кінці речень |
|
|
|
Види односкладних речень. Повні й неповні речення |
|
|
|
Розділові знаки в простому реченні. Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки |
|
|
|
Підсумковий урок. Ораторська майстерність (мовна вікторина) |
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування складено згідно з рекомендаціями МОН України щодо особливостей викладання української мови та літератури в ЗНЗ у 2017 – 2018 н.р. та відповідно до Програми для ЗНЗ: Українська мова. 5 – 9 класи/ Автори Шелехова Г. Т.,
Пентилюк М. Я., Новосьолова В. І., Гнаткович Т. Д., Тараннік-Ткачук К. В., Коржова Н. Б.
Підручник: Заболотний О.В., Заболотний В.В. Українська мова: підручник для 8 класу для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: «Генеза», 2016. – 221 с.