Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету
« Я досліджую світ » 3 клас I семестр
(За підручником «Я досліджую світ», автори: О.В. Волощенко, О.П. Козак, Г.С.
Остапенко – К. : Світич 2021)
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
Інтегрована тема «Подорожуємо і відкриваємо світ» |
|
1 |
Вступ до теми |
|
2 |
Пригода 1. Веселка щастя для України або Дива діда Оксеника |
|
3 |
Пригода 1. Веселка щастя для України або Дива діда Оксеника |
|
4 |
Що спонукає людей подорожувати? |
|
5 |
Що спонукає людей подорожувати? |
|
6 |
Як люди мандрують? |
|
7 |
Як люди мандрують? |
|
8 |
Пригода 2. Перша знахідка |
|
9 |
Які таємниці може відкрити подорож? |
|
10 |
Які таємниці може відкрити подорож? |
|
11 |
Що зробити, аби подорож запам’яталася? |
|
12 |
Що зробити, аби подорож запам’яталася? |
|
13 |
Досліджуємо разом |
|
14 |
Досліджуємо разом |
|
15 |
Пригода 3. Куди вирушати далі? |
|
16 |
Як досліджувати світ під час подорожі? |
|
17 |
Як досліджувати світ під час подорожі? |
|
18 |
Як спланувати подорож? |
|
19 |
Як спланувати подорож? |
|
20 |
Організовуємо уявну екскурсію на завод з виробництва соків |
|
21 |
Організовуємо уявну екскурсію на завод з виробництва соків |
|
22 |
Пригода 4. У лісі |
|
23 |
Які подорожі роблять нас щасливими? |
|
24 |
Які подорожі роблять нас щасливими? |
|
25 |
Які пристрої допомагають нам під час подорожі? |
|
26 |
Підсумковий урок з теми «Подорожуємо і відкриваємо світ» |
|
27 |
Перевір себе |
|
28 |
Діагностична робота №1 |
|
|
Інтегрована тема «Між минулим і майбутнім» |
|
29 |
Вступ до теми |
|
30 |
Пригода 1. Щасливий випадок. |
|
31 |
Пригода 1. Щасливий випадок. |
|
32 |
Що було, коли мене не було? |
|
33 |
Що було, коли мене не було? |
|
34 |
Творча робота «Рослини/тварини давніх часів» |
|
35 |
Творча робота «Рослини/тварини давніх часів» |
|
36 |
Як довідатися про минуле? |
|
37 |
Які корисні копалини видобувають в Україні? |
|
38 |
Які корисні копалини видобувають в Україні? |
|
39 |
Пригода 2. Білі кристали. |
|
40 |
Пригода 2. Білі кристали. |
|
41 |
Що буде, коли я виросту? |
|
42 |
Що буде, коли я виросту? |
|
43 |
Як зберегти те, що є? |
|
44 |
Досліджуємо разом. Вирощування кристала |
|
45 |
Досліджуємо разом. Вирощування кристала |
|
46 |
Пригода 3. На заправку. |
|
47 |
Пригода 3. На заправку. |
|
48 |
Чому зникають рослини? |
|
49 |
Чому зникають рослини? |
|
50 |
Чому зникають рослини/ тварини/ речі? |
|
51 |
Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє? |
|
52 |
Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє? |
|
53 |
Підсумковий урок з теми «Між минулим і майбутнім» |
|
54 |
Підсумковий урок з теми «Між минулим і майбутнім» |
|
55 56 |
Перевір себе Діагностична робота №2 |
|
|
Інтегрована тема «Чарівні перетворення» |
|
57 |
Вступ до теми |
|
58 |
Пригода 1. Несподівана зустріч |
|
59 |
Пригода 1. Несподівана зустріч |
|
60 |
Як безпека перетворюється на небезпеку? |
|
61 |
Як безпека перетворюється на небезпеку? |
|
62 |
Як небезпеку перетворити на безпеку? |
|
63 |
Як небезпеку перетворити на безпеку? |
|
64 |
Пригода 2. Насуваються хмари |
|
65 |
Чому воду називають чарівницею? |
|
66 |
Чому воду називають чарівницею? |
|
67 |
Як опинитися в минулому без чарівної палички? |
|
68 |
Як опинитися в минулому без чарівної палички? |
|
69 |
Якими були українські козаки? |
|
70 |
Якими були українські козаки? |
|
71 |
Пригода 3. Гоп-гоп-гоп чи не топ. |
|
72 |
Чим приваблює природа Карпат? |
|
73 |
Чим приваблює природа Карпат? |
|
74 |
Що я можу змінити власноруч? |
|
75 |
Що я можу змінити власноруч? |
|
76 |
Досліджуємо разом. Чарівні квіти |
|
77 |
Досліджуємо разом. Чарівні квіти |
|
78 |
Пригода 4. Крихка знахідка |
|
79 |
Чим цікаве яйце? |
|
80 |
Чим цікаве яйце? |
|
81 |
Як зернятко перетворюється на хліб? |
|
82 |
Голодомор. Підсумковий урок з теми «Чарівні перетворення» |
|
83 |
Перевір себе |
|
84 |
Діагностична робота №3 |
|
|
Інтегрована тема «Енергія» |
|
85 |
Вступ до теми |
|
86 |
Пригода 1. Зелепуха прокидається |
|
87 |
Пригода 1. Зелепуха прокидається |
|
88 |
Що таке енергія? |
|
89 |
Що таке енергія? |
|
90 |
Як людина використовує енергію води? |
|
91 |
Як людина використовує енергію води? |
|
92 |
Як людина використовує енергію Сонця? |
|
93 |
Чи буває вітер корисним? |
|
94 |
Чи буває вітер корисним? |
|
95 |
Пригода 2. Як дізнатися, що шукати? |
|
96 |
Пригода 2. Як дізнатися, що шукати? |
|
97 |
Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? |
|
98 |
Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? |
|
99 |
Створення лепбук «Моря України» |
|
100 |
Досліджуємо разом. Вулкан у банці. |
|
101 |
Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі? |
|
102 |
Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі? |
|
103 |
Пригода 3. Зимові клопоти. |
|
104 |
Як заощаджувати енергію? |
|
105 |
Дослідження «Скільки газу і електроенергії споживає моя родина за місяць?» |
|
106 |
У чому сила енергії роду? |
|
107 |
У чому сила енергії роду? |
|
108 |
Створення індивідуального проєкту «Мій пращур» за поданим планом |
|
109 |
Підсумковий урок з теми «Енергія». |
|
110 |
Перевір себе |
|
111 |
Діагностична робота №4 |
|
112 |
|
|
113 |
|
|
114 |
|
|
115 |
|
|