Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету « Я досліджую світ » 3 клас. I семестр. НУШ (без очікуваних результатів)

Про матеріал
ропоную орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету « Я досліджую світ » 3 клас. НУШ. (I семестр). За програмою розробленою під керівництвом Р. Шияна. (За підручником «Я досліджую світ», автори: О.В. Волощенко, О.П. Козак, Г.С. Остапенко) Планування без очікуваних результатів навчання (тільки теми для запису в журнал). На основі планування з сайту https://svitdovkola.org/files/3/kalendarne-planuvannia-3kl-yads.pdf
Перегляд файлу

Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету

« Я досліджую світ » 3 клас I семестр

(За підручником «Я досліджую світ», автори: О.В. Волощенко, О.П. Козак, Г.С.

Остапенко – К. : Світич 2021)

Тема уроку

Дата

 

Інтегрована тема «Подорожуємо і відкриваємо світ»

 

1

Вступ до теми

 

2

Пригода 1. Веселка щастя для України або Дива діда Оксеника

 

3

Пригода 1. Веселка щастя для України або Дива діда Оксеника

 

4

Що спонукає людей подорожувати?

 

5

Що спонукає людей подорожувати?

 

6

Як люди мандрують?

 

7

Як люди мандрують?

 

8

Пригода 2. Перша знахідка

 

9

Які таємниці може відкрити подорож?

 

10

Які таємниці може відкрити подорож?

 

11

Що зробити, аби подорож запам’яталася?

 

12

Що зробити, аби подорож запам’яталася?

 

13

Досліджуємо разом

 

14

Досліджуємо разом

 

15

Пригода 3. Куди вирушати далі?

 

16

Як досліджувати світ під час подорожі?

 

17

Як досліджувати світ під час подорожі?

 

18

Як спланувати подорож?

 

19

Як спланувати подорож?

 

20

Організовуємо уявну екскурсію на завод з виробництва соків

 

21

Організовуємо уявну екскурсію на завод з виробництва соків

 

22

Пригода 4. У лісі

 

23

Які подорожі роблять нас щасливими?

 

24

Які подорожі роблять нас щасливими?

 

25

Які пристрої допомагають нам під час подорожі?

 

26

Підсумковий урок з теми «Подорожуємо і відкриваємо світ»

 

27

Перевір себе

 

28

Діагностична робота №1

 

 

Інтегрована тема «Між минулим і майбутнім»

 

29

Вступ до теми

 

30

Пригода 1. Щасливий випадок.

 

31

Пригода 1. Щасливий випадок.

 

 

32

Що було, коли мене не було?

 

33

Що було, коли мене не було?

 

34

Творча робота «Рослини/тварини давніх часів»

 

35

Творча робота «Рослини/тварини давніх часів»

 

36

Як довідатися про минуле?

 

37

Які корисні копалини видобувають в Україні?

 

38

Які корисні копалини видобувають в Україні?

 

39

Пригода 2. Білі кристали.

 

40

Пригода 2. Білі кристали.

 

41

Що буде, коли я виросту?

 

42

Що буде, коли я виросту?

 

43

Як зберегти те, що є?

 

44

Досліджуємо разом. Вирощування кристала

 

45

Досліджуємо разом. Вирощування кристала

 

46

Пригода 3. На заправку.

 

47

Пригода 3. На заправку.

 

48

Чому зникають рослини?

 

49

Чому зникають рослини?

 

50

Чому зникають рослини/ тварини/ речі?

 

51

Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?

 

52

Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?

 

53

Підсумковий урок з теми «Між минулим і майбутнім»

 

54

Підсумковий урок з теми «Між минулим і майбутнім»

 

55

56

Перевір себе

Діагностична робота №2

 

 

Інтегрована тема «Чарівні перетворення»

 

57

Вступ до теми

 

58

Пригода 1. Несподівана зустріч

 

59

Пригода 1. Несподівана зустріч

 

60

Як безпека перетворюється на небезпеку?

 

61

Як безпека перетворюється на небезпеку?

 

62

Як небезпеку перетворити на безпеку?

 

63

Як небезпеку перетворити на безпеку?

 

64

Пригода 2. Насуваються хмари

 

65

Чому воду називають чарівницею?

 

66

Чому воду називають чарівницею?

 

67

Як опинитися в минулому без чарівної палички?

 

68

Як опинитися в минулому без чарівної палички?

 

69

Якими були українські козаки?

 

70

Якими були українські козаки?

 

71

Пригода 3. Гоп-гоп-гоп чи не топ.

 

72

Чим приваблює природа Карпат?

 

73

Чим приваблює природа Карпат?

 

74

Що я можу змінити власноруч?

 

75

Що я можу змінити власноруч?

 

76

Досліджуємо разом. Чарівні квіти

 

77

Досліджуємо разом. Чарівні квіти

 

78

Пригода 4. Крихка знахідка

 

79

Чим цікаве яйце?

 

80

Чим цікаве яйце?

 

81

Як зернятко перетворюється на хліб?

 

82

Голодомор. Підсумковий урок з теми «Чарівні перетворення»

 

83

Перевір себе

 

84

Діагностична робота №3

 

 

Інтегрована тема «Енергія»

 

85

Вступ до теми 

 

86

Пригода 1. Зелепуха прокидається 

 

87

Пригода 1. Зелепуха прокидається 

 

88

Що таке енергія? 

 

89

Що таке енергія? 

 

90

Як людина використовує енергію води? 

 

91

Як людина використовує енергію води? 

 

92

Як людина використовує енергію Сонця? 

 

93

Чи буває вітер корисним? 

 

94

Чи буває вітер корисним? 

 

95

Пригода 2. Як дізнатися, що шукати?

 

96

Пригода 2. Як дізнатися, що шукати?

 

97

Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? 

 

98

Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? 

 

99

Створення лепбук «Моря України» 

 

100

Досліджуємо разом. Вулкан у банці. 

 

101

Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі? 

 

102

Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі? 

 

103

Пригода 3. Зимові клопоти. 

 

104

Як заощаджувати енергію? 

 

105

Дослідження «Скільки газу і електроенергії споживає моя родина за місяць?» 

 

106

У чому сила енергії роду? 

 

107

У чому сила енергії роду? 

 

108

Створення індивідуального проєкту «Мій пращур» за поданим планом 

 

109

Підсумковий урок з теми «Енергія». 

 

110

Перевір себе 

 

111

Діагностична робота №4

 

112

 

 

113

 

 

114

 

 

115

 

 

 

pdf
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
7 вересня 2021
Переглядів
6298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку