Орієнтовне календарно-тематичне планування з МАТЕМАТИКИ (Листопад)

Про матеріал
Орієнтовне календарно-тематичне планування з МАТЕМАТИКИ (Листопад) Орієнтовне календарно-тематичне планування з МАТЕМАТИКИ (Листопад) Орієнтовне календарно-тематичне планування з МАТЕМАТИКИ (Листопад)
Перегляд файлу

Орієнтовне календарно-тематичне планування
з МАТЕМАТИКИ (Листопад)

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

Розділ 1. Повторення вивченого в 1-му класі

  1.  

 

Ознайомлення з підручником. Лічба об’єктів. Геометричні фігури: пряма, промінь, відрізок. Розв’язування задач на знаходження суми чисел

 

  1.  

 

Повторення про складові задачі. Творча робота над задачами. Розв’язування задачі на знаходження різниці. Лінії: прямі, криві, ламані 

 

  1.  

 

Нерівності. Порівняння чисел, числа та виразу. Розв’язування прикладів ланцюжком по колу. Визначення дії розв’язання задачі за її типом. Об’ємні геометричні фігури

 

  1.  

 

Лічба десятками. Додавання та віднімання на основі десяткового складу чисел. Розв’язування задач на збільшення числа на декілька одиниць

 

  1.  

 

Одноцифрові та двоцифрові числа. Нумерація двоцифрових чисел у межах 20. Вимірювання довжини предметів у дециметрах та сантиметрах. Креслення відрізків. Розв’язування задач на зменшення числа на декілька одиниць

 

  1.  

 

Нумерація двоцифрових чисел. Сума розрядних доданків. Розв’язування задач на різницеве порівняння чисел

 

  1.  

 

Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка 

 

  1.  

 

Нумерація двоцифрових чисел. Десятковий склад чисел. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток 

 

  1.  

 

Лічба десятками. Порівняння чисел у межах 100. Запис та розв’язування числових виразів. Довжина ламаної. Розрізнення задач на знаходження суми та різниці

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація вивченого 

 

РОЗДІЛ 2. Додавання та віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток

  1.  

 

Ознайомлення з прийомом додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 9 + Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і різницеве порівняння

 

  1.  

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 8 +
Розрізнення та порівняння задач на знаходження суми і задач на збільшення на декілька одиниць. Творча робота над задачею

 

  1.  

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розрізнення та розв’язування задач на знаходження суми, на знаходження невідомого доданка. Знаходження значення числових виразів

 

  1.  

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Повторення про масу предметів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Логічні вправи 

 

  1.  

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 7 +
Застосування переставного закону додавання при обчисленні значення виразів. Знаходження невідомого від’ємника. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника 

 

  1.  

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 6 +
. Складання таблиці додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення значення виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника 

 

  1.  

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування прикладів. Робота над задачами на знаходження невідомого зменшуваного. Логічні вправи

 

  1.  

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Складання та обчислення значення

виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого від’ємника. Логічні вправи.

 

  1.  

 

Додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток. Обчислення прикладів ланцюжком

по колу. Розв’язування двох послідовних задач. Визначення часу за годинником  .  .  .  .  .  .

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація вивченого 

 

  1.  

 

Ознайомлення з прийомом віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток виду 11 –   .

Розв’язування задач з двома запитаннями. Порівняння довжини відрізків.

 

  1.  

 

Ознайомлення з прийомом віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 11 –

на основі десяткового складу числа. Творча робота над задачею. Розв’язування задач з двома

запитаннями.

 

  1.  

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 –

дії розв’язання задачі. Творча робота над задачею. Порівняння числа та виразу.

 

  1.  

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 12 –

числа. Ознайомлення із задачами на дві дії. План розв’язування .

 

  1.  

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 13 –

двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування. Логічні вправи .

 

  1.  

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду14 –

двома способами. Задачі на дві дії. Складання плану розв’язування .

 

  1.  

 

Віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток виду 15 –

двома способами. Задачі на дві дії. Творча робота над задачами

 

  1.  

 

Закріплення віднімання чисел у межах 20 з переходом через десяток. Творча робота над задачами.

Визначення часу за годинником.

 

  1.  

 

Обчислення значення виразу типу 17 – 8 різними способами. Розв’язування задач. Віднімання

іменованих чисел. Логічні вправи .

 

  1.  

 

Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею

на знаходження невідомого доданка. Розв’язування задач. Логічні вправи.

 

  1.  

 

Закріплення додавання та віднімання одноцифрових чисел у межах 20. Робота з таблицею на знаходження невідомого компонента віднімання. Складання задач за малюнком. Розв’язування задач різних типів 

 

  1.  

 

Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Додавання та віднімання одноцифрових чисел» 

 

РОЗДІЛ 3. Додавання і віднімання двоцифрових чисел 

  1.  

 

Повторення випадків додавання та віднімання двоцифрових чисел, пов’язані з нумерацією чисел у межах 100. Творча робота над задачею. Обчислення довжини ламаної лінії .  .  .  .  .  .  .  .

 

  1.  

 

Ознайомлення з прийомами обчислення суми виду 29 + 1 та різниці виду 40 – 1. Порівняння виразу та числа, двох виразів. Розв’язування задач виразом. Елементи трикутника. Поняття «многокутник»

 

  1.  

 

Запис та обчислення значення виразів. Робота над задачами: визначення виразу розв’язання. Розрізнення многокутників. Ознайомлення з поняттям «периметр многокутника»

 

  1.  

 

Робота над задачами. Дужки. Порядок дій у виразах з дужками 

 

  1.  

 

Порядок дій у виразах з дужками. Різні способи читання виразів з дужками. Робота над задачами 

 

  1.  

 

Додавання та віднімання одноцифрового числа виду 32 + 4, 28 – 5. Творча робота над задачею

 

  1.  

 

Додавання виду 34 + 20, 30 + 15. Складання та розв’язування задач різного типу 

 

  1.  

 

Повторення вивченого

 

  1.  

 

Віднімання виду 65 – 20. Обчислення значення виразів. Творча робота над задачею. Робота з числовими даними таблиці

 

  1.  

 

Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд. Розв’язування задач. Робота з таблицею

 

  1.  

 

Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношеннями «на більше», «на              менше». Календар

 

  1.  

 

Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задач різних типів. Визначення часу за різними видами годинників

 

  1.  

 

Додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування складених задач з відношенням «стільки, скільки». Логічно-геометрична вправа

 

  1.  

 

Додавання виду 26 + 4. Творча робота над задачею. Визначення часу

 

  1.  

 

Віднімання виду 40 – 3. Розв’язування задачі виразом. Логічно-геометрична вправа 

 

  1.  

 

Закріплення вивчених випадків додавання та віднімання чисел у межах 100. Розв’язування задачі з двома запитаннями. Складання виразів та обчислення їхнього значення. Порівняння виразів

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація вивченого

 

  1.  

 

Ознайомлення з додаванням виду 38 + 4. Розв’язування задач різних типів. Обчислення довжини ламаної

 

  1.  

 

Додавання виду 38 + 4 (другий спосіб). Перевірка додавання. Обчислення периметра трикутника

 

  1.  

 

Міра довжини — міліметр. Розв’язування задач. Обчислення значення виразів. Визначення довжини відрізків у міліметрах

 

  1.  

 

Віднімання виду 34 – 6. Визначення помилок у розв’язанні задачі. Вимірювання довжини предметів

 

  1.  

 

Закріплення вивчених видів додавання та віднімання чисел. Творча робота над задачами. Обчислення периметра чотирикутника. Логічно-геометрична вправа

 

  1.  

 

Повторення вивченого

 

  1.  

 

Ознайомлення з додаванням двоцифрових чисел з переходом через розряд. Дії з іменованими числами. Порівняння виразів. Розв’язування задачі двома способами

 

  1.  

 

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач. Творча робота над задачами

 

  1.  

 

Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (другий спосіб). Розв’язування задач. Визначення вартості покупки. Креслення відрізків заданої довжини (см, мм)

 

  1.  

 

Прямий кут. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач. Складання задач за виразом

 

  1.  

 

Повторення про міри часу. Порівняння іменованих чисел. Визначення часу за годинником у 24-годинному форматі

 

  1.  

 

Повторення вивченого

 

  1.  

 

Повторення та узагальнення вивченого за розділом «Додавання та віднімання двоцифрових чисел» 

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація вивченого

 

  1.  

 

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

docx
Додано
30 січня 2021
Переглядів
357
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку