Орієнтовне планування з математики для 4-х класів за типовою освітньою програмою НУШ-2 Романа Шияна (на 12 годин) Математика, 4 клас у 2021-2022 н. р.

Про матеріал
Орієнтовне планування з математики для 4-х класів за типовою освітньою програмою НУШ-2 Романа Шияна (на 12 годин) Математика, 4 клас у 2021-2022 н. р.
Перегляд файлу

М.Барна

 

Орієнтовне планування з математики для 4-х класів за типовою освітньою

програмою НУШ-2 Романа Шияна (на 12 годин)

Математика, 4 клас у 2021-2022 н. р.

(за ТОП  Р. Шияна)

Орієнтовне  планування   (12 год.)

 

Номер  уроку

Зміст навчального матеріалу

Лічба

Числа. Дії з числами

Вимірювання величин

Просторові відношення. Геометричні фігури

Робота з даними

 

Узагальнення і повторення вивченого у 3 класі

 

 

Очікувані результати навчання

1-2

Лічба, Додавання в межах 1000. Зв'язок дій додавання і віднімання. Перевірка дії додавання.

розпізнає об’єкти, достатні  для розв’язання життєвої ситуації

читає й записує багатоцифрові числа  в межах тисячі

 

 

 

 

Віднімання в межах 1000. зв'язок дій віднімання і додавання. Перевірка дії віднімання

лічить сотнями у межах 1000

виконує усно та письмово обчислення в межах  тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях

 

 

 

 

 

 

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання

 

 

 

 

 

 

виконує перевірку дій додавання і  віднімання

 

 

 

 

 

 

обирає /обґрунтовує раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані

 

 

читає, знаходить, аналізує, порівнює, обґрунтовує інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах

3-4

Письмове множення на одноцифрове число

 

застосовує знання таблиці множення під час обчислень 

 

 

 

 

Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення з остачею.

 

застосовує  правила ділення  при обчисленнях в межах  тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях

 

 

 

 

Ділення двоцифрового числа на двоцифрове.

 

виконує ділення двоцифрового числа на двоцифрове способом добору

 

 

 

 

Взаємозв’язок дій множення і ділення.

 

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями множення і ділення

 

 

 

 

Перевірка дій множення і ділення.

 

виконує перевірку дій множення і ділення

 

 

 

5

Математичні вирази Рівності нерівності

 

обчислює значення числових виразів на основі правила порядку виконання дій

 

 

 

 

 

 

добирає вираз/числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби

 

 

 

 

 

 

розв’язує рівняння з однією змінною, та рівняння,  у яких один компонент чи права частина є числовим виразом

 

 

 

 

 

 

обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні

 

 

 

 

 

 

перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною

 

 

 

 

 

 

Розв’язує задачі на 2-3 дії що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів

 

 

застосовує належні форми представлення інформації для розв’язання проблемної ситуації

 

 

 

прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації і визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу

 

 

 

6-7

Частини числа.

 

розуміє сутність поняття «частина числа»

 

 

 

 

Знаходження частини числа.

 

знаходить половину третину четверту та інші частини від числа

 

 

 

 

Знаходження числа за його частиною

 

знаходить  число за його частиною

 

 

 

8-9

Одиниці вимірювання величин  (час довжина маса вартість ) Арифметичні дії з величинами

 

 

застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач

 

 

 

 

 

 

оперує грошима в ситуації купівлі-продажу

 

 

 

 

 

 

виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу

 

 

 

 

 

 

користується годинником і календарем для відстеження та планування подій свого життя

 

 

10

Геометричні фігури та їх властивості

 

 

 

знаходить периметр прямокутника (квадрата)

 

 

 

 

 

 

розв’язує задачі, що пов’язані з периметром прямокутника

 

 

 

 

 

 

розпізнає трикутники за кутами і сторонами

 

11-12

Діагностична робота

Аналіз діагностичної  роботи 

Виконує  діагностичну роботу   за результатами узагальнення і повторення вивченого у 3 класі

Завдання – автентичні, компетентнісні, укладені за технологією «математичний сторітелінг» у контексті інтегрованих тем, передбачених у курсі «Я досліджую світ»  (3 клас)

 

 

Аналізує результати виконаної роботи

 

 

Виконує індивідуальні/фронтальні  завдання,  орієнтовані на корегування допущених у роботі неточностей,  помилок

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
10 вересня 2021
Переглядів
1314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку