М.Барна
Орієнтовне планування з математики для 4-х класів за типовою освітньою
програмою НУШ-2 Романа Шияна (на 12 годин)
Математика, 4 клас у 2021-2022 н. р.
(за ТОП Р. Шияна)
Орієнтовне планування (12 год.)
Номер уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Лічба |
Числа. Дії з числами |
Вимірювання величин |
Просторові відношення. Геометричні фігури |
Робота з даними |
|
Узагальнення і повторення вивченого у 3 класі |
|||||
|
|
Очікувані результати навчання |
||||
1-2 |
Лічба, Додавання в межах 1000. Зв'язок дій додавання і віднімання. Перевірка дії додавання. |
розпізнає об’єкти, достатні для розв’язання життєвої ситуації |
читає й записує багатоцифрові числа в межах тисячі |
|
|
|
|
Віднімання в межах 1000. зв'язок дій віднімання і додавання. Перевірка дії віднімання |
лічить сотнями у межах 1000 |
виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях |
|
|
|
|
|
|
встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання |
|
|
|
|
|
|
виконує перевірку дій додавання і віднімання |
|
|
|
|
|
|
обирає /обґрунтовує раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані |
|
|
читає, знаходить, аналізує, порівнює, обґрунтовує інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах |
3-4 |
Письмове множення на одноцифрове число |
|
застосовує знання таблиці множення під час обчислень |
|
|
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число. Ділення з остачею. |
|
застосовує правила ділення при обчисленнях в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях |
|
|
|
|
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. |
|
виконує ділення двоцифрового числа на двоцифрове способом добору |
|
|
|
|
Взаємозв’язок дій множення і ділення. |
|
встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями множення і ділення |
|
|
|
|
Перевірка дій множення і ділення. |
|
виконує перевірку дій множення і ділення |
|
|
|
5 |
Математичні вирази Рівності нерівності |
|
обчислює значення числових виразів на основі правила порядку виконання дій |
|
|
|
|
|
|
добирає вираз/числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби |
|
|
|
|
|
|
розв’язує рівняння з однією змінною, та рівняння, у яких один компонент чи права частина є числовим виразом |
|
|
|
|
|
|
обчислює вирази зі змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні |
|
|
|
|
|
|
перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною |
|
|
|
|
|
|
Розв’язує задачі на 2-3 дії що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів |
|
|
застосовує належні форми представлення інформації для розв’язання проблемної ситуації |
|
|
|
прогнозує очікуваний результат розв’язання проблемної ситуації і визначає способи підтвердження або спростовування прогнозу |
|
|
|
6-7 |
Частини числа. |
|
розуміє сутність поняття «частина числа» |
|
|
|
|
Знаходження частини числа. |
|
знаходить половину третину четверту та інші частини від числа |
|
|
|
|
Знаходження числа за його частиною |
|
знаходить число за його частиною |
|
|
|
8-9 |
Одиниці вимірювання величин (час довжина маса вартість ) Арифметичні дії з величинами |
|
|
застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язування практично зорієнтованих задач |
|
|
|
|
|
|
оперує грошима в ситуації купівлі-продажу |
|
|
|
|
|
|
виконує додавання і віднімання іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання довжини, маси, вартості і часу |
|
|
|
|
|
|
користується годинником і календарем для відстеження та планування подій свого життя |
|
|
10 |
Геометричні фігури та їх властивості |
|
|
|
знаходить периметр прямокутника (квадрата) |
|
|
|
|
|
|
розв’язує задачі, що пов’язані з периметром прямокутника |
|
|
|
|
|
|
розпізнає трикутники за кутами і сторонами |
|
11-12 |
Діагностична робота Аналіз діагностичної роботи |
Виконує діагностичну роботу за результатами узагальнення і повторення вивченого у 3 класі Завдання – автентичні, компетентнісні, укладені за технологією «математичний сторітелінг» у контексті інтегрованих тем, передбачених у курсі «Я досліджую світ» (3 клас) |
||||
|
|
Аналізує результати виконаної роботи |
||||
|
|
Виконує індивідуальні/фронтальні завдання, орієнтовані на корегування допущених у роботі неточностей, помилок |
|