6 клас – Навчальна програма з фізичної культури для 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів 5–9 підготовлена робочою групою у 2012р.:Т. Ю. Круцевич, Л. А. Галенко, В. В. Деревянко ,С. М. Дятленко,
А. І. Ільченко, Н. С. Кравченко,І. Х. Турчик,С. М. Чешейко.
Робоча група,яка здійснила оновлення програми відповідно до наказу №52
Міністерства освіти і науки України від 13.01.2017р. та наказу№ 201 від 10.02.2017:
В.М.Тимчик,Є.Ю.Алесєйчук, В. В. Деревянко,Т.А.Дмітрієва,
Е.А.Єрьоменко,І.Р.Захарчук,О.М.Лакіза,В.О.Сілкова
Програма затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017р. №804
Календарний план-графік
з гімнастики 6 клас(2 рік вивчення)
№ уроку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Навчальний матеріал |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила безпеки життєдіяльності на уроках |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Значення корегувальної гімнастики для формування постави |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Історія розвитку гімнастики в Україні |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
СТРОЙОВІ ВПРАВИ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
- стройовий крок |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
- розмикання та змикання |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
- повороти на місці і в русі |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ВИСИ І УПОРИ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
- підтягування у висі (хлопці) |
+ |
+ |
+ |
к |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
- підтягування у висі лежачи (дівчата) |
+ |
+ |
+ |
к |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
НИЗЬКА ПЕРЕКЛАДИНА |
п |
в |
п |
з |
к |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- махом 1-ю і поштовхом 2-ї підйом перев. |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- вис зігнувшись; пригнувшись |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- зіскок махом назад з поворотом на 90* |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- вис на підколінках, через стійку на руках |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в упор присівши |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- комбінація |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РІВНОВАГА |
|
в |
п |
з |
к |
з |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- ходьба, пробіжка |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- присідання, повороти |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- зіскок із ст. впоперек вигнувшись |
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- комбінація |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
АКРОБАТИКА |
п |
з |
в |
п |
з |
к |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-2 довгі перекиди вперед |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- перекид назад (назад у "напівшпагат") |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"міст" |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- стійка на лопатках |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- стійка на голові і руках з допомогою (хл) |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- стійка на руках з опорою ніг на стінку (хл) |
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- комбінація |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РІЗНОВИСОКІ БРУСИ |
|
в |
п |
в |
п |
з |
з |
з |
к |
|
|
|
|
|
|
- вис вигнувшись з опорою на в. ж. |
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
з переворотом в упор на н. ж. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- зіскок махом назад з поворотом на 90* |
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-підйом перев. мах.1-ю і пошт.2-ю на нижню жердину. |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- комбінація |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
ПАРАЛЕЛЬНІ БРУСИ |
|
|
|
|
|
п |
в |
п |
к |
з |
з |
з |
з |
з |
з |
- упори, махи |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
- сиди |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
- перекид |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
- зіскок |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
- комбінація |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
СТРИБКИ |
п |
з |
з |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- через скакалку |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Опорний стрибок |
|
|
|
|
|
|
п |
з |
з |
к |
з |
з |
з |
з |
з |
- настрибування в упор присівши на козла |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
- ноги нарізно |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
к |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
- "зігнувши ноги" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ЛАЗІННЯ ПО КАНАТУ |
п |
з |
з |
з |
п |
з |
к |
з |
з |
з |
з |
з |
з |
з |
з |
ЗРВ: |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
-з предметами |
+ |
|
+ |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
- біля стінки |
|
+ |
|
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
- смуга перешкод |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Згинання та розгинання рук |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
к |
|
|
|
|
|
|
|
Нахили тулуба |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
к |
|
|
|
|
Піднімання тулуба |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
к |
|
|
|
ВРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
- сили |
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
- гнучкості |
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
- координації |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
- спритності |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
ІГРИ І ЕСТАФЕТИ |
|
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Орієнтовні навчальні нормативи
Рік вивчення |
Навчальні нормативи
|
Рівень компетентності |
||||
низький |
середній |
достатній |
високий |
|||
2 рік вивчення
|
Підтягування (кількість разів) |
Хл. у висі |
до 2 |
2 |
4 |
5 |
Дівч. у висі лежачи |
до 4 |
4 |
8 |
12 |
||
Згинання та роз-гинання рук в упорі лежачи (кількість разів) |
Хл. від підлоги |
до 6 |
6 |
10 |
14 |
|
Дівч. від лави |
до 5 |
5 |
7 |
9 |
||
Нахил уперед з положення си-дячи (см) |
Хл. |
до 2
|
2 |
4 |
6 |
|
Дівч. |
до 6
|
6 |
8 |
11 |
||
Піднімання ту-луба в сід за 30 с |
Хл. |
до 11
|
11 |
19 |
29 |
|
Дівч. |
до 10
|
10 |
18 |
28 |