Орієнтовний план – конспект на систему уроків з модулю «Футбол»
7 клас
ЗАВДАННЯ: 1. Навчити: а) удару по м’ячу середньою частиною підйому та зупинки м’яча ; б) веденню м’яча по прямій та колу.
2. Повторити техніку жонглюванню м’ячем.
3. Сприяти розвитку координації рухів.
4. Виховувати інтерес і звички до занять фізичними вправами.
ІНВЕНТАР: футбольні м’ячі
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивний майданчик
Зміст уроку
|
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Уроки |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Підготовча частина ( 15 хв. ) |
||||||||
Шикування, повідомлення завдань уроку. Правила безпеки під час занять футболом ( інструкція № 57). Теоретичні відомості:
* медичний контроль і самоконтроль; * олімпійські ігри Стародавньої Греції.
Фізична підготовка
Загально розвивальні вправи: 1. В. п. – ноги разом, руки вгору. Нахил праворуч-в. п., ліворуч-в. п. 2. В. п. – ноги разом. Підняти руки вгору, прогнутися, нахилитися вперед, не згинаючи ніг. 3. В. п. – одна нога попереду іншої, руки в сторони. Напівприсісти та випрямитися. 4. В. п. – ліва рука витягнута вперед. Дістати Ії долоню носком правої ноги. Те саме правою рукою і лівою ногою. 5. В. п. – ноги нарізно, руки вперед (присідання).
|
20 м 500 м 50 м
8-10 раз
10-12 раз
8-10 раз
6-8 раз
6-8 раз |
Зовнішній вигляд, т/б.
В формі бесіди. Фронтальний метод.
Фронтальний метод
Руки і ноги прямі.
Спину не згинати.
Нога пряма.
Руки прямі.
|
1
2
12 |
1
2
12 |
1
2
12 |
1
2
12 |
1
2
12 |
1
2
12 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
6. В. п. – одна нога попереду іншої. Передня зігнута і стоїть на повній ступні, задня витягнута і стоїть на носку. У такому положенні натискувати на таз. 7. В. п. – ноги нарізно. Нахилитися, взятися за ноги біля гомілковостопного суглоба і пройти кілька кроків уперед, випрямитись. 8. Біг на місці, що чергується з підскоками то на правій, то на лівій нозі.
|
8 – 10 разів
5 – 6 м
30 с |
Спину не згинати.
Ноги не згинати. |
|
|
|
|
|
|
Основна частина ( 25 хв. ) |
||||||||
1. Пересування ( ходьба, біг, різки зупинки, стрімкі прискорення ).
2. Ведення м’яча по прямій та колу;
* ведення м’яча під час повільного бігу по прямій;
* ведення м’яча під час повільного бігу по колу.
3. Удари по м’ячу середньою частиною підйому та зупинка м’яча підошвою:
* удари по м’ячу з місця середньою частиною підйому і зупинка м’яча;
* те саме, але м’яч після зупинки, злегка відкочується вперед і після удару з розбігу знову летить до партнера.
4. Повторити техніку вкидання м’яча.
5. Жонглювання м’ячем правою і лівою ногами за допомогою підйому.
6. Навчальна гра
|
|
Груповий метод
У парах Голова піднята. Штовхати м’яч середньою або зовнішньою частиною підйому.
У парах При зупинки м’яча ногу зігнуту в колінному суглобі винести трохи вперед. Перед ударом по м'ячу поставити опорну ногу на носок.
У парах М’яч вкидати з голови.
Жонглювання м’ячем за допомогою підйому, Зберігати рівновагу. Нога зігнута в колінному суглобі. Клас розподіляється на 2 – 4 команди.
|
1
3
6
5
10 |
1
3
6
5
10 |
1
3
6
5
10 |
1
3
6
5
10 |
1
3
6
5
10 |
1
3
6
3
13
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Шикування, ходьба, біг, ходьба, шикування.
Перевірка домашнього завдання.
Підбиття підсумків уроку.
Домашнє завдання:
|
10 хв.
2 х 10 раз |
Темп повільний, дихання правильне.
У парах.
Виставлення оцінок. |
1
3
1
1 |
1
3
1
1 |
1
3
1
1 |
1
3
1
1 |
1
3
1
1 |
1
3
1
1 |