Тиждень психології
СЗШ № ___
Дата |
Тема дня |
Заходи |
Учасники |
19.04.21
|
День добра Девіз дня: «Посміхнись, і похмурий день стане яскравішим!» |
|
Учні 1-2, 3-4 класів
Учні 5-9 класів
|
20.04.21
|
День спілкування
|
|
Учні 9, 8, 7 класів Учні 5-11 кл. та вчителі
Вчителі
Батьки |
21.04.21
|
День пізнання Девіз дня: «Пізнай себе і ти пізнаєш світ!» |
|
Учні 9 класів
Учні 11 класу
|
22.04.21
|
День миру і злагоди Девіз дня: «Разом - ми сила!» |
1. Онлайн-галерея «Чим ви займаєте дитину під час карантину?» Фото дозвілля родини. 2.Рекомендації від педагогів: «Як зберегти нерви під час карантину» (фото, відео, вірші, малюнки – формат за бажанням). 3.Дітям переглянути техніки нетрадиційного малювання https://prakti4no.ru/kreativnoe-risovanie-dlya-detej-netradicionnye-texniki/ |
Батьки
Вчителі
Учні 1-6 класу |
23.04.21
|
День дружби
Девіз дня: «Я+ТИ=МИ» |
|
Учні 6 класів Учні 1 класів
Учні 2-3 класу
Учні 4 класу |
Година соціального педагога для учнів 1 класу
«Я, ти, ми – друзі назавжди»
Мета: попередити дезадаптацію учнів-першокласників, згуртувати колектив, створити сприятливі психологічні умови в класі, зміцнити міжособистісні стосунки між учнями, розвивати комунікативні навички, почуття колективізму, дружби, взаємопідтримки.
Завдання:
Учасники: учні 1 класу.
Обладнання: капелюшок, музична колонка, гумовий м`ячик, клей-стрічки, пісочок, ватман, м`яка іграшка, різнокольорові стрічки з паперу, килимок, мікрофон, смайлики.
Хід проведення
Організаційний момент
Діти стають у коло. Звучить тиха мелодія. Одягаючи на голову один одному «чарівний капелюшок» діти говорять приємні слова.( Н-д: ти сьогодні найкраща, у тебе гарна зачіска і т.п.) По другому колу діти одягають один одному капелюшок і кажуть вже побажання (Н-д: бажаю гарного настрою, бажаю здоров`я і т.п.).
У класі всі парти розміщені прямокутником посередині класу. На партах ватман на якому насипаний гірками пісочок та намальований кружечок певного кольору. Пропонується дітям обрати кольорову стрічку, яка вкаже на місце, де потрібно сісти.
Звучить весела дитяча музика. Діти передають м`яку іграшку по колу, коли музика зупинилася, той у кого іграшка починає танцювати і знову гра повторюється.
Діти сідають на килимок в коло. Перший учень називає слово, інший називає слово, яке починається на ту букву, на яку закінчилося попереднє слово, таким чином гра продовжується далі.
Підведення підсумків