Презентація «Організаційно-педагогічні умови реалізації інклюзивної освіти в закладі дошкільної освіти"

Про матеріал
Реформування освіти України сьогодні пов’язують із задоволенням освітніх потреб, інтересів і реалізацією потенційних можливостей розвитку особистості кожного члена суспільства, зокрема дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища. Актуальність проблеми інклюзивної освіти пов’язана, насамперед, з тим, що число дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно росте. До вашої уваги, на слайді наведені статистичні дані з офіційного сайту Міністерства освіти і науки України.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Організаційно-педагогічні умови реалізації інклюзивної освіти в закладі дошкільної освіти»Практичний психолог Красноградського закладу дошкільної освіти №17 Гелета Жанна євгенівна

Номер слайду 2

Інклюзія(«inclusion» – включення)створення освітнього середовища яке б відповідало вимогам і потребам кожної особистості, незалежно від особливостей розвитку

Номер слайду 3

Філософія інклюзіїКожна людина має отримати якісну доступну освіту та бути повноцінним учасником життєдіяльності суспільства

Номер слайду 4

Концепція інклюзивної освітивідображає одну з головних демократичних ідей — усі діти є цінними й активними членами суспільства. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія - яка виключає дискримінацію дітей;- забезпечує рівноцінне ставлення до всіх дітей;- створює спеціальні умови для дітей з особливими освітніми потребами.

Номер слайду 5

Актуальність проблемиінклюзивної освіти пов’язана, насамперед, з тим, що число дітей, які потребують корекційного навчання, неухильно росте. За статистичними даними офіційного сайту Міністерства освіти і науки України у 2020/2021 н.р. для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку створено: 4 369 спеціальних груп у 1 630 закладах дошкільної освіти, де 61 668 дітей здобувають дошкільну освіту.3 796 інклюзивних груп у 2 242 закладах, де виховуються 6 849 дітей.

Номер слайду 6

Головна мета створення інклюзивних груп– задоволення соціальних та освітніх потреб, організація корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю

Номер слайду 7

Інклюзивна освіта: законодавчий простір В основі трансформації системи спеціальної освіти і розвитку інклюзивних підходів лежать дуже важливі міжнародні правові акти, а саме: Декларація прав дитини (ООН, 1959);Декларація про права інвалідів (ООН, 1975);Конвенція ООН про права дитини;Конвенція про права осіб з інвалідністю.

Номер слайду 8

Діяльність закладу дошкільної освіти, де виховують дітей з особливими освітніми потребами, функціонують інклюзивні групи, регламентуємо відповідно до нормативно-законодавчої бази: Постанова КМУ №530 від 10.04.2019 « Про затвердження порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»Наказ МОН України №609 від 08.06.2018 «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»;Наказ МОН України №768 від 14.06.2015 «Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з осо №бливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів»;Наказ МОН України №104/52 від 06.02.2015 «Про затвердження порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»;Наказ МОН України №912 від 01.10.2010 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання». Лист МОН України №1/9-961 від 13.11.2018 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»;Лист МОН України №1/9-487 від 12.10.2015 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»;Лист МОН України № 1/9-414 від 13.08.2014 «Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів»;Лист МОН України №1/9-169 від 02.04.2015 «Про порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»;Лист МОН України №1/9-539 від 08.08.2013 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами»;Методичний лист «Психологічний і соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» № 1/9-529 від 26.07.2012

Номер слайду 9

Організація освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання

Номер слайду 10

Номер слайду 11

- Знаєш, що важливо взяти з дитинства у доросле життя?- Що?- Мрію. Ельчин Сафарлі, азербайджанський письменник

Номер слайду 12

Світ дітей з особливими освітніми потребами особливий та різнобарвний.  Вони вчаться жити повноцінним життям, тому завдання дорослих – допомогти їм у цьому, але головне – не нашкодити дитині своїми стараннями. Тож давайте працювати разом і допомагати дітям адаптуватися в нашому непростому світі.І об’єднавши зусилля, ми впевнені   -кожна дитина знайде своє призначення в житті. 

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
18 жовтня 2021
Переглядів
842
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку