Орієнтовний річний план роботи соціального педагога

Про матеріал
Річний план роботи соціального педагога складений на основі Конвенції ООН «Про права дитини», Загальної Декларації прав людини, «Про особливості діяльності практичних психологів (соціальних педагогів) загальноосвітніх навчальних закладів» (лист МОУ від 02.08.2001р. №1/9-272), Положення «Про психологічну службу», Постанови «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування», методичних рекомендацій Українського центру практичної психології та соціальної роботи, та інших нормативно-правових документів, які охоплюють питання планування роботи соціально-психологічної служби.
Перегляд файлу

Орієнтовний  річний план роботи соціального педагога

 

 

 

№ п/п

Зміст роботи

Термін проведення

Де і з ким проводиться

1.

Діагностичні Дослідження соціуму: 
- визначення та вивчення суб’єктів мікрорайону, 
- перелік суб’єктів соціально-педагогічної діяльності. 
Робота з дітьми: 
- складання соціального паспорту школи, класу, учнів; 
- діагностика раннього виявлення залежностей (тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії) та соціально-дезадаптованих учнів; 
- визначення соціально-вразливих груп дітей; 
- вивчення особливостей соціально-адаптаційного періоду учнів 1,5,10-х класів; 
Робота з батьками: 
- складання соціального паспорту сімей «групи ризику», соціального оточення, виявлення негативних та позитивних впливів, особистісних проблем, особистісних потреб; - визначення соціально-побутових умов життя дітей-сиріт, соціального оточення, виявлення негативних та позитивних впливів, проблем, особистісних потреб; 
- вивчення соціально-побутових умов життя сімей, що опинилися в складних життєвих умовах та дітей «групи ризику», соціального оточення, виявлення негативних та позитивних впливів, проблем, особистісних потреб.
Робота з педколективом
- соціально-педагогічне дослідження за запитом адміністрації;

протягом року 

вересень 






протягом року 



протягом року 


протягом року

соц. педагог 

соц. педагог 






соц.педагог 



соц. педагог, класні керівники 

соц. педагог

2.

Прогностичні Дослідження соціуму: 
- налагодження зв’язків з організаціями мікрорайону та планування спільної діяльності; 
Робота з дітьми: - проведення та сприяння організації шкільних форм дозвілля; - проведення опитувань, анкетувань, тренінгів, ділових ігор, круглих столів Робота з батьками : - проведення бесід та лекторіїв; - опитування, анкетування на батьківських зборах класу, школи; 
- сприяння організації сімейних форм дозвілля; Робота з педколективом: - участь у педрадах, консиліумах, висвітлення соціально-педагогічних питань, соціальної адаптації учнів; - на основі досліджень здійснити прогнозування соціального супроводу учнівського колективу, дітей «групи ризику» та надати рекомендації для спільної роботи з класним керівником, вчителями

протягом року 


протягом року 


протягом року 

протягом року

соц. педагог 


соц. педагог 


соц. педагог 

соц. педагог

3.

Консультативні Робота з дітьми: 
- консультативна робота за потребою учнів; 
- допомога у професійному самовизначенні учням старших класів; 
- консультативна робота з дезадаптованими учнями; 
Робота з батьками: - консультація для батьків з питань соціальної адаптації дитини до закладу виховання (освіти); - консультації для опікунів з питань захисту і охорони прав дитини; 
Робота з педколективом: - індивідуальні консультації для педагогічних працівників;

постійно 
лютий 
протягом року 
протягом року 
постійно 
постійно

соц. педагог 
соц. педагог, залученні організації; 
соц. педагог,
соц. педагог;
соц. педагог 
соц. педагог

4.

Захисні 
Дослідження соціуму: 
- залучення організацій та установ, з якими співпрацює соціальний педагог; Робота з дітьми: - розробка програм соціального супроводу дітей та учнівської молоді, які мають проблеми, пов’язані з соціалізацією особистості; 
- поліпшення умов соціально-педагогічної адаптації, розвиток соціальних якостей учнів; 
- проведення просвітницьких заходів; 
- супровід
у відновленні життєво важливих документів дитини; - участь на засіданні опікунської ради та в судовому процесі в ролі захисника прав дитини; 
Робота з батьками: - виступи на батьківських зборах, конференція з актуальних проблем захисту і прав дитини; 
Робота з педколективом: - участь у педагогічних нарадах та консиліумах по висвітленню соціально-педагогічних питань та інформування педколективу з питань охорони та захисту дитинства; - тренінгові заняття по формуванню позитивної психологічної атмосфери, розвитку педагогічної рефлексії, емпатії до дітей.

протягом року 
протягом року 

протягом року 

в разі необхідності за окремим планом 

за окремим графіком 

за окремим графіком

соц. педагог, залучені організації 
соц. педагог 
соц. педагог 

соц. педагог інспектор з охорони дитинства 
соц. педагог пед.колектив 

соц. педагог пед.колектив

5.

Профілактичні Робота з дітьми: - профілактика тютюнопаління, наркоманії серед учнів; 
- антиалкогольна та антинаркотична просвіта (буклети, стенди); 
- формування в підлітків навичок здорового способу життя, негативного ставлення до наркотичних речовин, алкоголю, паління, конкурс дитячого малюнка на асфальті “Ми обираємо здоров¢я”; 
- профілактика і надання соціально-педагогічної допомоги дітям, які потерпають від насильства в родині та поза нею; 
- профілактика відхилень поведінки, ведення картотеки “важких” підлітків індивідуальна робота з ними; - проведення засідання Ради профілактики правопорушень серед неповнолітніх; - засідання комісії з питань правопорушення.

протягом року 
за окремим планом жовтень, квітень 
протягом року 
протягом року 
протягом року
за окремим планом

соц. педагог 
соц. педагог 
соц. педагог 
соц. педагог 
соц. педагог 
соц. педагог 
соц. педагог

6.

Соціально-перетворювальні - здійснення соціально-педагогічного патронажу соціально незахищених категорій дітей; - сприяння соціально-професійному визначенню особистості та адаптації в соціумі; - взаємодія з організаціями, які надають соціальні послуги учнівській молоді.

протягом року 
протягом року 
протягом року

соц. педагог 
соц. педагог 
соц. педагог

7.

Організаційні - планування роботи на рік, семестр, місяць, погодження планів; 
- систематичне оформлення необхідної документації, журналів обліку роботи, спостереження, ведення обліку дітей соціально-вразливих категорій; - добір соціально-педагогічного інструментарію; - обробка результатів соціально-педагогічних досліджень; 
- підготовка навчальних, розвивальних, профілактичних програм; 
- участь у науково-практичних конференціях, семінарах, творчих групах; 
- організація роботи за запитом

протягом року 
протягом року 
постійно 
постійно 
постійно
за окремим планом протягом року

соц. педагог 
соц. педагог
соц. педагог 
соц. педагог 
соц. педагог 
соц. педагог 
соц. педагог

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
20 січня 2019
Переглядів
1237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку