Сучасний класний керівник основну увагу в своїй діяльності має приділяти особистості учня, допомагати і підтримувати учня у його самовихованні, поєднувати всі свої навички та вміння для сприяння саморозвитку кожного учня.
Виступ на педагогічній раді практичного психолога Хабрат К.В. Робота класного керівника з формування учнівського колективу
Номер слайду 2
Сучасний класний керівник основну увагу в своїй діяльності має приділяти особистості учня, допомагати і підтримувати учня у його самовихованні, поєднувати всі свої навички та вміння для сприяння саморозвитку кожного учня.
Номер слайду 3
Що означає «хороший вчитель»? любить дітей; знаходить радість у спілкуванні з ними; вірить в те, що кожна дитина може стати хорошою людиною; уміє дружити з дітьми; приймає близько до серця дитячі радощі і жаль; ніколи не забуває, що і сам був дитиною.
Номер слайду 4
Рекомендації класному керівнику по роботі з формування учнівського колективу: Класний керівник повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий. У вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання, довірятиме йому.
Номер слайду 5
Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дітях нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дітям лише добра, виховувати в них добро своїми власними вчинками, і вони відповідатимуть тим самим. Уміння володіти собою, тримати себе в руках - одне з найбільш необхідних умінь, від якого залежать і успіх діяльності педагога, як класного керівника.
Номер слайду 6
Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися. Завдання вчителя - відмітити в кожному учневі все найкраще, розвивати його, заохочуючи самостійну роботу і творчість. Класний керівник повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її, підтримати.
Номер слайду 7
Вчителю слід дорожити довірою дитини, підтримувати її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.
Номер слайду 8
Для ефективної роботи класного керівника з учнями дуже важливим є згуртованість класного колективу. 1. Створити в класі єдину систему традицій і цінностей. Особливу роботу слід вести з «відторгнутими» дітьми. Робота в групах. Розподіл між учнями доручень. Постійно організовувати свята, позакласні заходи, походи, поїздки. Все це сприяє спілкуванню в неформальній обстановці й згуртовує дитячий колектив.
Номер слайду 9
Соціально-психологічна служба школи
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
П'ЯТЬ ДІЄСЛІВ вчителя Любити! Розуміти! Приймати! Співчувати! Допомагати!