|
Я У СВІТІ 4 клас За програмою 34 год |
||
Дата |
№ |
Тема уроку
|
Примітки |
|
Я – Людина |
||
|
1 |
Життя — найвища цінність. Практична робота (Обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України) |
|
|
2 |
Я — неповторна людина
|
|
|
3 |
Навчальний проект (індивідуальний). Постаті, які подолали життєві труднощі (за вибором учнів) |
|
|
4 |
Особистісний розвиток людини впродовж життя.
|
|
|
5 |
Винаходи людства
|
|
|
6 |
Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Як самому себе виховувати? |
|
|
7 |
Планування самонавчання, взаємонавчання. Практична робота. Плануємо пізнавальну діяльність |
|
|
8 |
Не витрачай даремно час!
|
|
|
9 |
Навчальний проект (індивідуальний). Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві) |
|
|
Я та інші |
|
|
|
10 |
Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід
|
|
|
11 |
Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна
|
|
|
12 |
Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний). Дослідження своїх витрат за тиждень (які товари чи послуги були потрібними та якісними, а на покупці яких можна було зекономити) |
|
|
13 |
Культура поведінки учня
|
|
|
14 |
Засоби масової інформації мого міста/села/селища. Практична робота. Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті/ селі/селищі |
|
|
15 |
Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини? Практична робота. Складання правил ведення дискусії. Дискусія «Чим відрізняється стійкість від упертості?» |
|
|
16 |
Соціальна (екологічна) акція «Збережемо ялинку»
|
|
|
17 |
Чи варто бути правдивим?
|
|
|
18 |
Культура спілкування
|
|
|
|
Я – українець |
|
|
19 |
Україна — незалежна, демократична, правова держава
|
|
|
20 |
Людина живе в суспільстві. Практична робота. Моделювання різних соціальних ситуацій |
|
|
21 |
Національні та державні символи України. Конституція України (ст. 10, ст. 20, ст. 67). Практична робота. Проведення конкурсу малюнків на тему «Державні символи у моєму житті» |
|
|
22 |
Навчальний проект (груповий). «Сім чудес України» «Визначні місця мого краю». |
|
|
23 |
Батьки зобов’язані — діти зобов’язані
|
|
|
24 |
Навчання — основний обов’язок дітей
|
|
|
25 |
Про правопорушення
|
|
|
26 |
Передбачайте наслідки своїх учинків. За скоєне відповідають перед законом |
|
|
27 |
Культурна спадщина народу. Свята нашої держави
|
|
|
|
Я – європеєць |
|
|
28 |
Україна на карті світу. |
|
|
29 |
Найбільші українські спільноти в інших країнах світу
|
|
|
30 |
Європейський Союз — співтовариство народів Європи
|
|
|
31 |
Навчальний проект (груповий, за вибором учнів). Подорожуємо країнами Євросоюзу (світу) |
|
|
32 |
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність. Практична робота. Складання листа до однолітка-іноземця про свою країну |
|
|
33 |
Знані в усьому світі українські вироби
|
|
|
34 |
У кожному куточку світу — свої традиції та звичаї
|
|