Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі.

Про матеріал
Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Практична робота: створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти, фігурки звірів птахи). Створення колективного панно
Перегляд файлу

3  клас

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

Тема: Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі.

Практична робота: створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти, фігурки звірів птахи).

Створення колективного панно.

Мета: Формування ключових компетентностей

  • Вміння вчитися впродовж життя. Учити самостійно визначати тему, яку ставить учитель, відповідно до неї планувати і виконувати необхідні дії, контролювати і оцінювати свої результати.
  • Соціальної та громадянської.

Формувати здатність особистості співпрацювати з різними партнерами у парі та у групі, виконувати різні функції у колективі.

  • Екологічної грамотності

Формувати здатність екологічно мислити, дбайливо ставитися до природи.

  • Компетентності в природничих науках і технологіях.

Поглиблювати навички дітей у визначенні характерних особливостей будови рослин, тварин, птахів. Формувати вміння створювати об’ємні вироби технікою орігамі.

  • Спілкування державною мовою.

Удосконалювати навички володіння українською мовою.

Обладнання:

  • Квадрати кольорового паперу для створення виробу.
  • Кольоровий папір для оздоблення виробу.
  • Клей.
  • Ножиці.
  • Скотч.

ХІД УРОКУ

І. Організація дільності учнів.

- Діти, до нас прийшло багато гостей.

- Привітайтеся, будь ласка, побажайте гарного дня.

- Учні, у моїй корзині є кольорові хустинки. Виберіть хустинку собі до вподоби і оберіть місце за столом де є квіточка відповідного кольору. Порадьтеся і оберіть інструктора у групі. (Діти звітують про обраних інструкторів).

    Продзвенів уже дзвінок

    Час почати наш урок.

    Тож і ми часу не гаєм

    Працювати починаєм.

  • Учні, чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? (Відповіді дітей)
  • То ж бажаю вам успіху.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Повідомлення теми уроку.

  • Учні, подивіться, будь ласка, на картину. Що на ній зображено?
  • Що ви можете сказати про неї?
  • Як ви гадаєте, чого не вистачає на картині? (Відповіді учнів)
  • Діти, то давайте це зробимо, оживимо нашу картину. Додамо квіти, тварин, птахів і комашок.
  • Але як це ми можемо зробити? (Можемо домалювати. Можемо зробити аплікацію з паперу. Можемо зробити об’ємні вироби у техніці орігамі).
  • А от якою технікою ми це зробимо, ви дізнаєтесь виконавши вправу «Морський бій».
  • Учні, що ви знаєте про техніку орігамі?

Орігамі – це вид декоративно-ужиткового мистецтва. У перекладі з японської мови це мистецтво складання паперу. Метою цього мистецтва є створення виробів шляхом використання геометричних згинів і складок.

  • Мистецтво орігамі своїм корінням походить з давнього Китаю, де був винайдений папір. В основу виробів технікою орігамі покладено квадрат. Існує декілька видів орігамі:
  1. Модульне орігамі – це складання з декількох листків різного виду паперу.
  2. Класичне орігамі – складається з квадратного листка паперу.
  3. Мокре орігамі – техніка складання з мокрого листка паперу.
  4. Об’ємне орігамі – орігамі де частини фігур склеєні.
  • Діти, то ж давайте сформуємо тему нашого уроку. (Сьогодні на уроці ми будемо створювати об’ємні вироби)
  • Отже сьогодні на уроці ми будемо створювати об’ємні вироби технікою орігамі.
  • Який вид орігамі виберемо? (Класичне та об’ємне орігамі).
  • Що потрібно для цих видів орігамі? (Квадратний аркуш паперу).
  • Отже до уроку нам потрібно:
  1. Квадратний аркуш паперу.
  2. Кольоровий папір для оздоблення виробу.
  3. Ножиці.
  4. Клей.
  5. Скотч, щоб прикріпити виріб.
  • Усе це ви знайдете у підготовлених файликах.
  • Пригадаємо правила техніки безпеки на уроці трудового навчання.
  • Сидіти рівно, не крутитися.
  • Не розмахувати ножицями.
  • Ножиці класти на робоче місце.
  • Передавати ножиці тупим кінцем.
  • Клей потрібно закривати після використання.
  • Папір використовувати економно.
  • Отже ми створюємо квіти, тварини, птахи і комашки. Кожна група буде виконувати окремий один вид роботи. А щоб дізнатися яку роботу буде виконувати кожна група – пропоную послухати мелодію – куплет з пісні і відгадати про кого в ній йдеться.
  • Ось тут у моїй чарівній скринці є номери, під якими зашифрована мелодія. Оберіть собі номер мелодії і відгадайте її. (Діти обирають номер. Звучить мелодія. Учні відгадують її і дізнаються яку роботу будуть виконувати).
  • Отже ви дізналися, яку роботу буде виконувати кожна група.
  • Пригадаємо правила роботи в групах.
  • Розмовляти пошепки.
  • Уміти слухати один одного.
  • Говорити по черзі.
  • Говорити тільки головне.
  • Необхідно поважати почуття інших.
  • Висловлюватися слід, спершу піднявши руку.
  • Звертатися до консультанта.
  • На попередніх уроках ви вчилися створювати об’ємні вироби у техніці орігамі. Пригадати послідовність виконання роботи вам допоможе інструкція, яка знаходить у вашому файлику та інструктор. Ви маєте уважно слухати інструктора і виконувати усі його вказівки. 

ІІІ. Фізкультхвилинка.

  • Ви втомились? (Так).
  • Саме час дружно відпочити.
  • І знайому фізкультхвилинку в гості запросити.

ІV. Самостійна практична діяльність учнів.

- Діти вікрийте файлики і починайте створювати виріб. Хто швидше виконає роботу, може виконати інший виріб, який вам довподоби.

- Виріб створили.

- Прикрасьте виріб.

- Виріжте смужку скотчу та прикріпіть до виробу.

- А зараз ми доповнемо картину. Спочатку квітами. Потім тваринами. А далі птахами.

- У кого є два вироби? Доповніть картину.

- Чи подобається вам створена картина? Давайте її оживемо. Порахуємо до трьох. (Раз, два, три, картино оживи. Лунає музика -  щебет пташок.)

- Уявіть, що і ми прийшли на нашу чарівну галявину. Що ми маємо пам’ятати?

- Але я думаю, що нам захочеться прийти сюди і зараз, взимку, коли зникнуть квіти, птахи, полетять у вирій. Що нам слід пам’ятати? (Що залишуться зимуючі птахи. Є тварини.)

- Що ми маємо знати ідучи до лісу?

- Молодці, діти. Тварини і птахи будуть вам дуже вдячні.

- А зараз запитання до інструкторів. Як працювала ваша група?

V. Підсумок уроку.

  • А зараз пропоную вам виконати вправу «Закінчи речення»
  1. Сьогодні на уроці...
  2. Я навчився...
  3. Моя робота мені...
  • Учні, в ваших файликах є ще три листочки. На початку уроку ви говорили про те, чого очікуєте від уроку. Якщо ваша мрія здійснилася, оберіть зелений листочок. Якщо мрія здійснилася на половину, виберіть жовтий листочок. Якщо мрія не здійснилася, візьміть червоний листочок. Прикріпіть до цих листочків смужку скотчу і оживіть наше одиноке дерево.
  •    Я рада, що на деревці переважають зелені листочки. Отже, ваші оцікування здійснилися.

 

docx
Додав(-ла)
Бута Руслана
Додано
17 червня 2022
Переглядів
1335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку