"Основні класи неорганічних сполук" - урок узагальнення знань, 8 клас

Про матеріал
Презентація до уроку узагальнення знань на тему "Основні класи неорганічних сполук". Урок проводиться у вигляді змагання між двома командами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок узагальнення знань з теми: “Основні класи неорганічних сполук”урок – змагання. IV (8) клас

Номер слайду 2

Мета уроку: закріпити знання про склад оксидів, основ, кислот, солей, фізичні властивості солей, галузі їх застосування;продовжити формувати вміння писати рівняння реакції, розв’язувати задачі;розвивати пам’ять, логічне мислення, уміння нестандартно мислити;виховати творчий підхід до навчання, культуру колективної праці.

Номер слайду 3

Девіз уроку: Щоб удосконалювати свій розум, потрібно більше міркувати, ніж заучувати

Номер слайду 4

Конкурс 1 „ Чи знаєте ви терміни?“команда 1 Які класи складних неорганічних сполук вам відомі? Дайте визначення оксидів. Які типи хімічних реакцій вам відомі. Як класифікують основи?Дайте визначення кислот і розкажіть про їх класифікацію.

Номер слайду 5

Конкурс 1 „Чи знаєте ви терміни?" команда 2 Як класифікують оксиди?Який оксид є найпоширенішим у природі?Дайте визначення солям. Які ви знаєте індикатори?Дайте назви кислотним залишкам за таблицею розчинності.

Номер слайду 6

Конкурс 2 „ Хто зайвий ” команда 1 {C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Na. Cl. Мg. С12 Мg. ОСа. SO4 Н2 SO4 H3 PO4 Са(ОН)2 Н2 SO3 CO2 СОСа. ОРН3 Na. OНКОНZn(ОН)2 Zn. О       

Номер слайду 7

Конкурс 2 „ Хто зайвий ” команда 2 {2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}{C4 B1156 A-380 E-4 F78-BDF5-A606 A8083 BF9}Na2 ОCa. OAl2 О3 СH4 Cu. OНМg. OСu(ОН)2 Li. OHCa. Cl2 Zn. SSО3 Na. NO3 HBr. НIHNO3 N2 О5

Номер слайду 8

„ Чорний ящик"

Номер слайду 9

символ добробуту й миру у східних народів

Номер слайду 10

через цю речовину навіть море стало мертвим

Номер слайду 11

ця речовина дуже потрібна у різних галузях господарства та у медицині

Номер слайду 12

що ж це за речовина?Na. Cl

Номер слайду 13

Конкурс 3 (експериментальний)„ Ланцюжок “ здійснити такі перетворення команда 1 Сu. O → Cu. SO4 → Cu(OH)2команда 2 Mg → Mg. Cl2 → Mg(OH)2

Номер слайду 14

Правила БЖД при роботі з кислотами та лугами: При потраплянні кислоти на незахищені ділянки шкіри або очі, необхідно швидко промити струменем води потерпіле місце та прикласти примочку з 2% розчину питної соди. Далі промити дану ділянку великою кількістю проточної води. При потраплянні лугу на незахищені ділянки шкіри або очі, необхідно швидко промити струменем води потерпіле місце та обробити опік 2% розчином борної кислоти. Далі промити дану ділянку великою кількістю проточної води.

Номер слайду 15

Робота в парах. Рівняння реакцій1) Аl2 О3 + НNO3 =2) H2 SO4 + Na. OH =3) Аl2(SО4)3 + КОН =4) Мg. SО4 + Li. ОН =5) Zn. О + Н3 РО4 =6) Nа2 О + НСl =

Номер слайду 16

Робота в парах. Рівняння реакцій1) Аl2 О3 + 6 НNO3 = 2 Al(NO3)3 + 3 H2 O2) H2 SO4 + 2 Na. OH = Na2 SO4 + 2 H2 O 3) Аl2(SО4)3 + 6 КОН = 3 K2 SO4 + 2 Al(OH)3↓4) Мg. SО4 + 2 Li. ОН = Li2 SO4 + Mg(OH)25) 3 Zn. О + 2 Н3 РО4 = Zn3(PO4)2↓ + 3 H2 O6) Nа2 О + 2 НСl = 2 Na. Cl + H2 O

Номер слайду 17

Рекламна пауза. Застосування солей. Колекція зразків солей. Са. СО3 Крейда. Мармур. Вапняк

Номер слайду 18

Рекламна пауза. Застосування солей. Колекція зразків солей. Мінеральні добрива. NH4 NO3 KNO3 Са(Н2 РО4)2

Номер слайду 19

Рекламна пауза. Застосування солей. Колекція зразків солей. Са. F2 кальцій фторид Cu. SO4∙5 H2 Oмідний купорос. Na. НСО3питна сода

Номер слайду 20

Конкурс 3 „ Гра. Хто швидше.“команда 1 Дано: m(Ba. O) = 306г H2 O Знайти m(Ва(ОН)2)?команда 2 Дано: m(Mg) = 48г O2 Знайти: V(O2)?

Номер слайду 21

Конкурс 3 „ Гра. Хто швидше.“1) 306г x 2) 48 г x Ba. O + H2 O = Ba(OH)2 2 Mg + O2 = 2 Mg. O 1моль 1моль 2моль 1моль m = 153г m = 171г m = 48г V = 22,4л  n = m/M ; m = n∙ M; n = V/VM ; V = n∙ VM; 306г ∙171г 48 г ∙ 22,4лx = --------------- = 342 г x = ------------- = 22,4л 153г 48г. В-дь: m(Ва(ОН)2) = 342 г В-дь: V(O2) = 22,4л

Номер слайду 22

Рекламна пауза. Хімічні прислів’я. Слово – Аргентум, а мовчання – Аурум. Багато з тих пір Аш-два-о утекло. Перший день гість – Аурум, другий – Аргентум, а третій – Купрум, бери сумку та їдь. Ферумний характер. За Купрумний гріш продався. Білий, як кальцій карбонат. Вогонь, вода та Купрумні труби. Щоб людину пізнати, треба з нею пуд натрій хлориду з’їсти.

Номер слайду 23

Конкурс 5 „ Хімічний марафон.“ За три хвилини скласти якнайбільше формул з таких хімічних елементів: Nа, Н, О, К, S, Р. Сполуки класифікувати за класами.

Номер слайду 24

Конкурс 5 „ Хімічний марафон.“ За три хвилини скласти якнайбільше формул з таких хімічних елементів: Nа, Н, О, К, S, Р. Сполуки класифікувати за класами. Оксиди: Na2 О, К2 О, Н2 О, SО2, SО3, Р2 О3, Р2 О5. Основи: Na. ОН, КОН. Кислоти: Н3 PO4, Н2 SО4, Н2 S, Н2 SО3. Солі: Na3 РО4, Na2 SО4, К3 РО4, К2 SО4, К2 S, Na2 S, Na2 SО3, К2 SО3. (21 формула)

Номер слайду 25

Оцінка своєї роботи на уроціЯ задоволений(-на) своєю роботою на уроціЯ попрацював(-ла) добре, але є деякі недоліки Я недостатньо працював(-ла) на уроці

Номер слайду 26

Домашнє завдання. Повторити § 15-16(підручник “Хімія” 8 кл. автор Н. М. Буринська)Виконати завдання :№ 1, 2, 3 (стр.90) (1 рівень)№ 3, 7 (стр. 93) (2 рівень)№ 12, 13 (стр.94) (3 рівень)

Номер слайду 27

Дякую за співпрацю

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Розмаитая Татьяна
    Дякую,дуже класно.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Табас Людмила
Додано
27 березня 2019
Переглядів
2255
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку