Тема уроку : Узагальнення знань з теми : «Основні класи неорганічних сполук»
Номер слайду 3
Мета уроку:узагальнити і систематизувати знання ; визначити рівень навчальних досягнень; знання формул, розуміння основних понять та уміння використовувати їх на практиці.
Номер слайду 4
Щоб досягти мети ми маємо:1. Бути активним на уроці;2. Поважати один одного ;3. Бути уважним;4. Виконати ряд завдань!
Номер слайду 5
Завдання № 1:«Чи знаєте ви терміни?»
Номер слайду 6
1. Які є класи неорганічних сполук?
Номер слайду 7
2. Дати визначення оксидів.
Номер слайду 8
3. На які дві групи поділяються оксиди?
Номер слайду 9
4. Що утворюється при взаємодії кислотного оксиду з водою?
Номер слайду 10
5. Дати визначення кислот.
Номер слайду 11
6. Як змінюється забарвлення лакмусу в кислому середовищі?
Номер слайду 12
7. Як класифікують кислоти?
Номер слайду 13
8. Які сполуки називають основами?
Номер слайду 14
9. На які дві групи поділяють основи?
Номер слайду 15
10. Дати визначення терміну – солі.
Номер слайду 16
11. Як називається реакція між кислотою і основою?
Номер слайду 17
12. Реакція обміну це-….
Номер слайду 18
Завдання № 2:«Сортувальник»
Номер слайду 19
Завдання: Класифікувати речовини за класами
Номер слайду 20
Завдання № 3:«Так чи Ні »(сигнальні картки)
Номер слайду 21
1. Кислоти реагують з усіма без винятку металами
Номер слайду 22
2. Сульфатна кислота- це безоксигенова кислота
Номер слайду 23
3. Щоб розпізнати кислоти серед інших речовин, досить спробувати їх на смак
Номер слайду 24
4. Усі кислоти добре розчинні у воді
Номер слайду 25
5. У разі додавання лакмусу в кислоту, розчин знебарвлюється
Номер слайду 26
6. Речовина Са. О належить до класу оcнов
Номер слайду 27
7. Речовина Nа. ОН належить до класу кислот
Номер слайду 28
8. Сульфур (IV) оксид належить до кислотних оксидів
Номер слайду 29
9. Кислоти реагують з основами
Номер слайду 30
Завдання №4: «Хрестики-нулики»
Номер слайду 31
Виграшний шлях – «ОСНОВИ»{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}Mg. Cl2 Ca. OCa(OH)2 SO2 Ba(OH)2 Al 2 O3 Na. OHH 2 SO4 CO2
Номер слайду 32
Виграшний шлях – «ОСНОВИ»{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}Mg. Cl2 Ca. OCa(OH)2 SO2 Ba(OH)2 Al 2 O3 Na. OHH 2 SO4 CO2
Номер слайду 33
Виграшний шлях – «ДВОХОСНОВНІ ОКСИГЕНОВМІСНІ КИСЛОТИ»{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}H2 SHNO3 H 2 CO3 Ag. Cl. H 2 Si. O3 H 2 SH 2 SO4 Mg. OAg. NO3
Номер слайду 34
Виграшний шлях – «ДВОХОСНОВНІ ОКСИГЕНОВМІСНІ КИСЛОТИ»{8 A107856-5554-42 FB-B03 E-39 F5 DBC370 BA}H2 SHNO3 H 2 CO3 Ag. Cl. H 2 Si. O3 P 2 O5 H 2 SO4 Mg. OAg. NO3
Номер слайду 35
Завдання № 5: «Ланцюжок»
Номер слайду 36
Дописати хімічні рівняння та зазначити їх тип1) Na. OH + Fe. Cl2 → 2) H2 O +S03 → 3) Na2 CO3 +Ca(OH)2→4) Cu. O + HCl → 5) Аl203 → 6) KCl+Ag. NO3→ 7) H2+F2→ 8) K2 SO4 +Ba(OH)2 → 9) Na2 CO3 +HNO3 →
Розв’язування задач: №1 1. Обчисліть масу осаду, що утворюється при взаємодії натрій сульфату з барій хлоридом масою 41,6 г. №22. Який об’єм вуглекислого газу виділяється при взаємодії магній карбонату масою 126 г з хлоридною кислотою.
Номер слайду 44
«Вільний мікрофон»*Цікавим на уроці для мене було….*Я знаю….*Я вмію…