Урок узагальнення Основні класи неорганічних сполук

Про матеріал
Розробка уроку для 8 класу з теми "Основні класи неорганічних сполук ". Урок узагальнення знань.
Перегляд файлу

Тема:Узагальнення знань з теми: «Основні класи неорганічних сполук».

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів; визначити рівень навчальних досягнень учнів з даної теми; знання формул, розуміння основних понять та уміння використовувати їх на практиці; виховувати комунікативність та уміння сконцентруватися;  виховувати звичку до систематичної розумової праці та інтерес  до вивчення хімії.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань , умінь і навичок.

Обладнання:мультимед.  дошка, підручник, зошит, картки завдання, роздатковий матеріал, ПСХЕ.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Підготовка учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Учням роздаються смайлики, які розкажуть про враження від уроку:

  • Сподобалося ,багато дізнався;
  • Не цікаво, багато чого  не розумію.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Шановні друзі, вам вже відомо багато хімічних  речовин. В країні неорганічних сполук легко заблукати, якщо не володіти поняттями: оксиди, кислоти, основи, солі. Тому кожен з вас  повинен підтвердити свої знання і здібності. Дуже важливо володіти знаннями цієї теми , адже ця  тема  виноситься на ЗНО з хімії.

Ми вивчили з вами оксиди , кислоти, основи та солі, а також їх фізичні та хімічні властивості,навчилися розв’язувати рівняння та задачі.

«Мозковий штурм»:

Діти, як ви думаєте яка тема нашого уроку?

Тема нашого уроку : «Узагальнення знань з теми : «Основні класи неорганічних сполук».

 Метою уроку є: узагальнити і систематизувати знання  з даної теми; визначити рівень навчальних досягнень та  знання формул; розуміння основних понять та уміння використовувати їх на практиці; виховувати звичку до систематичної розумової праці та інтерес  до вивчення хімії.

Для досягнення мети уроку ми повинні:

-бути активними на уроці;

-поважати один одного та думки іншого учня;

-бути уважним;

-виконати ряд завдань і за це отримаєте певну кількість балів.

Це буде оцінка за вашу працю. Бажаю вам успіху! Розпочинаємо!

ІV. Узагальнення та систематизація знань.

Наш урок складається з двох частин: теоретичної та практичної.

Теоретична:

Завдання 1: «Чи знаєте ви терміни?»

1.Які є класи неорганічних сполук?

2.Дати визначення оксидів.

3.На які дві групи поділяються оксиди?

4. Що утворюється при взаємодії кислотного оксиду з водою?

5.Дати визначення кислот.

6.Як змінюється забарвлення лакмусу в кислому середовищі?

7. Як класифікують кислоти?

8. Які сполуки називають основами?

9. На які дві групи поділяють основи?

10. Дати визначення терміну солі.

11. Як називається реакція між кислотою і основою?

12. Реакція обміну це…?

Завдання 2 « Сортувальник»(асоціативний кущ)

Завдання : класифікувати речовини за класами.

На дошці магнітом учні мають віднести правильно формули до відповідних класів сполук.

Завдання 3. «Так чи Ні». (Робота з сигнальними картками)

  1. Кислоти реагують з усіма без винятку металами.(Ні)
  2. Сульфатна кислота  -це безоксигенова кислота. (Ні)
  3. Щоб розпізнати кислоти  серед інших речовин, досить спробувати їх на смак.(Ні)
  4. Усі кислоти добре розчинні у воді.(Так)
  5. У разі додавання лакмусу в кислоту, розчин знебарвлюється.(Ні)
  6. Речовина СаО належить до класу основ. (Ні)
  7. Речовина NаОН належить до класу кислот.(Ні).
  8. Сульфур (IV) оксид належить до кислотних оксидів. (Так)
  9. Кислоти реагують з основами(Так)

Практична  частина:
Завдання 4.  «Хрестики- нулики»

 

 

 

Завдання 5. «Ланцюжок»

Завдання 6. «Морський бій»

 

 

 

Завдання 7.«Ерудит» (розв’язання задач)

 

V. Підсумок уроку.

Метод «Вільний мікрофон»

-Цікавим на уроці для мене було….

-Я знаю….

-Я вмію….

«Смайлики настрою»

VІ. Оцінювання роботи учнів.

Виставлення оцінок

VІІ. Домашнє завдання

Повторити параграф  23-32 підручника

Задача:

Обчисліть масу нітратної кислоти, необхідну для нейтралізації розчину, що містить 120 г барій гідроксиду.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Звягіна Людмила Клавдіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Розробки уроків
Додано
2 листопада 2022
Переглядів
988
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку