Мета:
Матусю, _______ твої поцілую,
За шийку тебе обійму,
І щічки ________.
Ти знаєш, ______,
Як дуже тебе я_____ !
І ти мене любиш, хоч я _____,
_______ і шкоду роблю.
Та ти все пробачиш,
________ поцілуєш,
І я тебе дуже люблю!
Слова для вставки
дай ручки погладжу матусю люблю неслухняна Частенько мене
Матусю, _______ твої поцілую,
За шийку тебе обійму,
І щічки ________.
Ти знаєш, ______,
Як дуже тебе я_____ !
І ти мене любиш, хоч я _____,
_______ і шкоду роблю.
Та ти все пробачиш,
________ поцілуєш,
І я тебе дуже люблю!
Слова для вставки
дай ручки погладжу матусю люблю неслухняна Частенько мене
«___»__________ 20___ року
Тема: Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, картки з завданнями.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Word
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення раніше вивченого матеріалу
Гра «Ланцюжок» (Повторення правил техніки безпеки в комп’ютерному класі). Учні пригадують правила поведінки за комп’ютером. Кожен учень, по черзі, говорить по одному правилу з техніки безпеки в комп’ютерному класі.
1. Як у тексті позначається виділений фрагмент?
2. Як виділити: слово, рядок, абзац, увесь текст?
Закінчіть речення.
Текстовий редактор призначений для…
Текстовий редактор, з яким ти працюєш, називають…
Для того щоб вибрати мову набору тексту, потрібно…
Щоб набрати символ «кома», потрібно натиснути клавішу… і символ…
Щоб набрати велику літеру на початку речення, слід…
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні ми продовжуємо знайомитися з призначенням текстового редактора MS WORD, елементами програмного вікна, навчимося редагувати текст.
IV. Вивчення нового матеріалу
Прочитайте слова, рухаючись за напрямком стрілочок. (Діти читають, а вчитель записує на дошці)
Отже, команди Копіювати, Вирізати, Вставити, Видалити – це команди редагування тексту.
Редагування тексту — це виправлення помилок, доповнення та зміна тексту. Для операції редагування використовують буфер обміну. Буфер обміну — це ділянка пам’яті комп’ютера, у якій тимчасово зберігається скопійований об’єкт.
Щоб редагувати текст, його потрібно виділити, одним із способів, які вивчили на минулому уроці.
Для копіювання використовують наступні методи:
CTRL + C - Копіювати;
Виділити фрагмент тексту
Скопійований фрагмент може бути вставленим в різні місця документу (документів) стільки разів, скільки необхідно.
Вставити текст можна:
CTRL + V – Вставити.
Вирізати текст можна:
CTRL + X - Вирізати;
Виділити фрагмент тексту
Бувають випадки, коли щось виконали неправильно. Виправити ситуацію допомагають: або CTRL + Z
Видалити символи з тексту можна такими способами:
При видаленні тексту за допомогою клавіш Backspace або Delete видалений текст не можна буде вставити в інше місце.
Фізкультхвилинка
Віє вітер з-за воріт.
У воротах сірий кіт.
Вітер сірому котові
чеше вусики шовкові.
Ясне сонце випливає,
киці спинку вигріває.
Кіт муркоче, кіт воркоче,
ніби щось сказати хоче.
Котик – хвостик волохатий,
ходить він навколо хати.
Котик Мурчик утомився,
на віконці спати всівся.
–Му-у-у-ррр-
V. Усвідомлення набутих знань
1. Виправлення помилок, доповнення та зміна тексту - це ...
2. При введенні тексту між словами завжди ставиться
3. Яка клавіша видаляє символ ліворуч від курсору
4. Яка клавіша видаляє символ праворуч від курсору
VI. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Відкрити документ, який знаходиться на Локальному диску D в папці «3 клас – Матусю, дай ручки твої поцілую» заповнити пропуски відповідно до зразка та повідомити вчителя підняттям руки.
Матусю, дай ручки твої поцілую,
За шийку тебе обійму,
І щічки погладжу.
Ти знаєш, матусю,
Як дуже тебе я люблю!
І ти мене любиш, хоч я неслухняна,
Частенько і шкоду роблю.
Та ти все пробачиш,
Мене поцілуєш,
І я тебе дуже люблю!
Релаксація
Очима швидко обертаймо,
Та головою не хитаймо.
Ліворуч – раз, два, три, чотири.
Праворуч – стільки ж повторили.
По колу очі обертаймо,
І все навколо розглядаймо.
Раз коло, два і три, чотири.
Щільніше очі ми закрили.
На п’ять і шість їх потримали
По колу знов пообертали.
VII. Підбиття підсумків уроку
Рефлексія
1. Під час уроку я…