Основні помилки НМТ з математики у 2022 році

Про матеріал
Матеріал призначений для учнів 11 класів , які готуються до НМТ з математики у 2023 році
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розбір помилок на НМТ з математики 2022 З 20 завдань, які були на НМТ з математики у 2022 році, половина викликала значні труднощі у випускників. Розглянем 10 завдань, в яких учні найчастіше помилялися і як уникнути схожих помилок в мультитесті 2023  Копиленко Л. М. вчитель математики ДФКС м. Дніпро 2023

Номер слайду 2

Довідкові матеріали з алгебри до мультітесту

Номер слайду 3

Довідкові матеріали з геометрії до мультітесту

Номер слайду 4

Завдання 19. Геометрична прогресія (77,6% неправильних відповідей)Це одна з найважчих задач на НМТ з математики. Щоб її розв’язати потрібно добре розуміти поняття прогресії та знаменника прогресії. При розв’язуванні геометричної прогресії потрібно вміти виконувати дію ділення дробів, перетворювати десяткові дроби у звичайні та навпаки. 

Номер слайду 5

Завдання 19. Геометрична прогресія (77,6% неправильних відповідей)

Номер слайду 6

Завдання 14. Перетворення тригонометричних виразів (76,6% неправильних відповідей)Завдання вважається середнім за рівнем складності. З ним може впоратися учень 7-11 класів, однак на тогорічному НМТ воно викликало труднощі в багатьох випускників. Тому варто звернути на нього увагу. Завдання передбачає вміння використовувати основну тригонометричну тотожність, яка є у довідкових матеріалах, та вміння замінювати шукану величину на вираз. 

Номер слайду 7

Завдання 14. Перетворення тригонометричних виразів (76,6% неправильних відповідей)

Номер слайду 8

Завдання 20. Планіметрична задача на знаходження елементів трапеції (67,9% неправильних відповідей)

Номер слайду 9

Розвʼязати цю задачу можна в три кроки: Перший крок. Знайти другу основу. Щоб це зробити учень повинен розуміти, що таке середня лінія трапеції та знати, як її обчислюють. Крім того, потрібно вміти складати рівняння, використовуючи відомі величини;Другий крок. Знайти проєкцію більшої бічної сторони на більшу основу. Третій Крок. Знайти висоту трапеції. Це можна було зробити різними способами: за означенням синуса, косинуса або ж за властивістю рівнобедреного трикутника. 

Номер слайду 10

Завдання 9. Логарифмічні вирази (67,9% неправильних відповідей)Це завдання передбачає використання формул з довідкових матеріалів. Найголовніше зрозуміти, які дві формули з наданих, виведуть на остаточний результат

Номер слайду 11

Завдання 9. Логарифмічні вирази (67,9% неправильних відповідей)

Номер слайду 12

Завдання 11. Розв’язування систем ірраціональних рівнянь (62,1% неправильних відповідей)Розв’язання цієї системи потребує від учня розуміння області допустимих значень функції та вміння її знаходити, вміння перетворювати ірраціональний вираз, а також вміння, сформоване у 7 класу, — розв’язувати системи рівнянь з двома змінними.

Номер слайду 13

Завдання 11. Розв’язування систем ірраціональних рівнянь (62,1% неправильних відповідей)

Номер слайду 14

Завдання 13. Розв’язування показникових нерівностей (61,2% неправильних відповідей) Ця тема частково вивчається у 7 класі та більш детально — в 11. Задача містить два кроки: зведення до однакової основи обох частин нерівності розв’язання вже перетвореної лінійної нерівності

Номер слайду 15

Завдання 13. Розв’язування показникових нерівностей (61,2% неправильних відповідей) 

Номер слайду 16

Завдання 12. Похідна (56,7% неправильних відповідей)Вивчається в курсі з алгебри в 10 класі. Завдання середнього рівня, яке передбачає вміння застосовувати формулу, що є у довідкових матеріалах, та вміння підставляти число замість змінної величини.

Номер слайду 17

Завдання 12. Похідна (56,7% неправильних відповідей)

Номер слайду 18

Завдання 4. Квадратне рівняння (55,9% неправильних відповідей)Формули для знаходження коренів квадратного рівняння є у довідці, але дане завдання передбачає вміння застосовувати теорему Вієта. Вона спрощує розв’язання до одного кроку і зменшує вірогідність зробити помилку при обчисленнях. 

Номер слайду 19

Завдання 4. Квадратне рівняння (55,9% неправильних відповідей)

Номер слайду 20

Завдання 17. Планіметрична задача (максимальні 3 бали набрали лише 26,3% учасників)Для розв’язання потрібно використовувати формулу площі прямокутника, яка є у довідникових матеріалах. Також потрібно розуміти, як використати теорему косинусів, яка теж є у довідкових матеріалах. Варто вміти поєднувати дві різні формули для обчислювання однієї величини.

Номер слайду 21

Завдання 17. Планіметрична задача (максимальні 3 бали набрали лише 26,3% учасників)

Номер слайду 22

Завдання  16. Задача на дії зі звичайними дробами та на оцінку значення підмодульного виразу (Максимальні 3 бали набрали лише 32,4% учасників)

Номер слайду 23

Дякую за увагу!Високих балів на НМТ

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Новомлинська Дар'я Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Новомлинська Дар'я Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 травня 2023
Переглядів
3766
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку