Про матеріал
Ринок - обмін, який здійснюється за законами товарного виробництва й обігу.
Суб’єктами ринку є індивідуальні товаровиробники, фірми, сім’ї, організації, держава, а об’єктами ринку - групи товарів та послуг, технології, інформація, що мають попит.
Запити споживача - те, що споживач бажає придбати.
Товар - продукт праці, виготовлений з метою обміну або продажу, але не для особистого споживання.
Вартість - втілена й уречевлена в продукті (певній цінності) суспільна праця (час, сили, знання, досвід тощо)
Собівартість - грошовий вираз витрат на виробництво та реалізацію продукції.
Прибуток - частина вартості додаткового продукту, виражена в грошах.
Бізнес-план (англ. Business plan) - техніко-економічне обґрунтування діяльності підприємств у ринкових умовах, програма його діяльності, що характеризує модель підприємства в майбутньому.
Бізнес (англ. business — справа, заняття) — будь-яка економічна діяльність в умовах ринкової системи господарювання, що приносить власнику певний зиск (прибуток).
Ринкова інфраструктура - сукупність (система) підприємств і організацій, які забезпечують рух товарів, послуг, грошей, цінних паперів, робочої сили тощо.
Основні фонди- засоби виробництва, які багаторазово беруть участь у виробничому прцесі,не змінюючи натуральної форми.
Оборотні фонди-предмети виробництва,які беруть участь у виробничому прцесі один раз,повністю смінюють форму і переносять свою вартість на виготовлену продукцію.
Брокер (англ. broker — комісіонер, маклер) — посередник при укладанні угод між продавцями і покупцями товарів (цінних паперів, валюти тощо). Вартість — це суспільно необхідна праця, яку потрібно затратити на виготовлення продукту, послуги чи цінності.
Запити споживача — попит на конкретні товари чи послуги.
Кредит — позичка на певний строк у грошовій або товарній формі на умовах повернення і сплати відсотка за користування.
Товарна біржа — організаційне утворення, яке спеціалізується на оптовій торгівлі насамперед масовими товарами, що мають чіткі та стійкі якісні параметри.
Фірма — загальна назва первинних господарських ланок у ринковій економіці, які у своїй діяльності намагаються досягати комерційних цілей — отримання максимального прибутку.
Ціна — грошова вартість уречевлених у товарі затрат праці окремих товаровиробників.
Ідеї — найдешевший товар... Але кількість людей, які вміють реалізовувати ідеї та робити з них гроші, дуже обмежена.