Основні поняття: «ринок», «запити споживча», «товар», «вартість», «собівартість», «прибуток» тощо, у контексті організації власної підприємницької справи

Про матеріал
Ринок - обмін, який здійснюється за законами товарного виробництва й обігу. Суб’єктами ринку є індивідуальні товаровиробники, фірми, сім’ї, організації, держава, а об’єктами ринку - групи товарів та послуг, технології, інформація, що мають попит. Запити споживача - те, що споживач бажає придбати. Товар - продукт праці, виготовлений з метою обміну або продажу, але не для особистого споживання. Вартість - втілена й уречевлена в продукті (певній цінності) суспільна праця (час, сили, знання, досвід тощо) Собівартість - грошовий вираз витрат на виробництво та реалізацію продукції. Прибуток - частина вартості додаткового продукту, виражена в грошах. Бізнес-план (англ. Business plan) - техніко-економічне обґрунтування діяльності підприємств у ринкових умовах, програма його діяльності, що характеризує модель підприємства в майбутньому. Бізнес (англ. business — справа, заняття) — будь-яка економічна діяльність в умовах ринкової системи господарювання, що приносить власнику певний зиск (прибуток). Ринкова інфраструктура - сукупність (система) підприємств і організацій, які забезпечують рух товарів, послуг, грошей, цінних паперів, робочої сили тощо. Основні фонди- засоби виробництва, які багаторазово беруть участь у виробничому прцесі,не змінюючи натуральної форми. Оборотні фонди-предмети виробництва,які беруть участь у виробничому прцесі один раз,повністю смінюють форму і переносять свою вартість на виготовлену продукцію. Брокер (англ. broker — комісіонер, маклер) — посередник при укладанні угод між продавцями і покупцями товарів (цінних паперів, валюти тощо). Вартість — це суспільно необхідна праця, яку потрібно затратити на виготовлення продукту, послуги чи цінності. Запити споживача — попит на конкретні товари чи послуги. Кредит — позичка на певний строк у грошовій або товарній формі на умовах повернення і сплати відсотка за користування. Товарна біржа — організаційне утворення, яке спеціалізується на оптовій торгівлі насамперед масовими товарами, що мають чіткі та стійкі якісні параметри. Фірма — загальна назва первинних господарських ланок у ринковій економіці, які у своїй діяльності намагаються досягати комерційних цілей — отримання максимального прибутку. Ціна — грошова вартість уречевлених у товарі затрат праці окремих товаровиробників. Ідеї — найдешевший товар... Але кількість людей, які вміють реалізовувати ідеї та робити з них гроші, дуже обмежена.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Основні терміни підприємницької діяльності

Номер слайду 2

Якщо ти будеш колоти дрова самостійно, то вони зігріють тебе двічі. Генрі Форд, засновник корпорації Ford Motor

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Найвідоміші підприємці світу

Номер слайду 23

Найвідоміші підприємці світу

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Тест на здатність до ведення підприємницької діяльності

Номер слайду 29

Повністю позитивна відповідь на кожне запитання дає 10 балів, повністю негативна – 0 балів. Проміжні відповіді оцінюються «на око» між 0 і 10 балами. Наприклад, якщо Ви з 10 своїх вчителів пам’ятаєте дату народження лише одного, відповідь – 1 бал. Якщо відповідь на яке – небудь питання для Вас є складною – 5 балів. Склавши всі Ваші бали, Ви звертаєтесь до ключа тесту.   

Номер слайду 30

1.    Чи поводитесь Ви наодинці так, як тоді, коли за Вами спостерігають?2.    Чи вважаєте Ви себе здатним стати головою сім`ї?3.    Чи вважаєте Ви хитрість хорошою і корисною рисою?4.    Чи можете Ви розпочати розмову на вулиці з незнайомою людиною?5.    Чи знаєте Ви, який колір сьогодні в моді?6.    Чи їдете в транспорті без квитка, якщо забули вдома проїзний?7.    Чи заздрите успіху Ваших знайомих?8.    Чи звертаєтесь на «Ви» до Ваших старших за віком родичів?9.    Чи здатні Ви усно швидко обчислити скільки буде 3% від 3%?10.    Чи приходите вчасно у кіно?11.    Чи приходите вчасно на побачення?12.    Чи вважаєте за потрібне давати «чайові»?13.    Переживаєте, якщо Вас обрахували на 1 грн?14.    Чи пам’ятаєте дату народження свого вчителя?15.    Чи сідаєте у міському транспорті на будь – яке вільне місце?16.    Чи сідаєте в таксі тільки на заднє сидіння?17.    Чи любите робити записи у книгу скарг?18.    Чи вважаєте, що завжди достатньо лише одного попередження?19.    Чи знаєте, які грошові одиниці існували в Стародавньому Римі?20.    Чи зможете залишити валізу на вокзалі під наглядом зовсім незнайомої людини? 

Номер слайду 31

Ключ до тесту 120 – 200 балів – Ви вроджений бізнесмен. Якщо ви отримали ці бали в результаті підглядування у відповіді, вирахуйте 80 балів і орієнтуйтесь на новий результат.110 – 119 балів – Ви володієте не всіма потрібними якостями бізнесмена, але у Вас є реальні шанси досягти успіху в бізнесі; деяку допомогу при цьому вам нададуть роздуми про причини втрати балів.50 – 90 балів – видно, в бізнесмени Вам не вибитись, але судячи з усього, Ви правдива, порядна людина, у вас непоганий характер, так що не все втрачено в житті.

pptx
Додано
2 лютого 2023
Переглядів
2772
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку