навчити учнів будувати бісектрису кута за допомогою лінійки і циркуля; розвивати мислення учнів.
ГЕОМЕТРИЧНІ ПОБУДОВИ
Тема. Основні задачі на побудову. Побудова бісектриси кута.
Мета: навчити учнів будувати бісектрису кута; розвивати мислення учнів.
Обладнання: лінійка, циркуль,
ХІД УРОКУ
І. Перевірка домашнього завдання.
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
Дано: K.
Побудувати: бісектрису кута К.
Побудова
О та В — точки перетину кола зі сторонами кута.
1) побудувати коло довільного радіуса з центром у вершині А заданого кута;
2) позначити точки перетину кола і сторін кута буквами В і С;
3) побудувати коло того ж самого радіуса з центром у точці В;
4) побудувати коло того ж самого радіуса з центром у точці С;
5) позначити точку перетину кіл (відмінну від А) буквою D;
6) провести промінь АD;
7) довести, що АD є бісектрисою заданого кута А.
IV. Застосування нових знань.
Дано: АВ = 6 см, A = 30°, B = 50°.
Побудувати: ∆ АВС.
Аналіз побудови
Для побудови трикутника слід побудувати відрізок АВ = 6 см, ABC = 50º, ВАС = 30°.
Побудова
Дано:
Побудувати: ∆ АВС, де АВ = ВС = b, A = .
Аналіз побудови
Для побудови трикутника АВС слід побудувати кут А і на його стороні відкласти відрізок АВ = b та побудувати точку С як точку перетину кола з центром у точці В і радіусом b та сторони а кута А.
Побудова
V. Підсумок уроку.
Виконати вправи. https://learningapps.org/display?v=pm3d94hrk20 https://learningapps.org/display?v=p0ihn5poa20,
VI. Домашнє завдання.
За підручником § 20, № 590,609.
1