АРОБАЦІЯ
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТІ 10 КЛАС
Шашкіна Людмила Михайлівна ( вчитель ,Селидівська загальноосвітня гімназія)
Розділ 1. Особистість та її ідентичність
Тема 3. Самореалізація людини ( 90 хвилин)
УРОК 28
КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ НАУРОЦІ - 15
Профіль математично- технологічний
Оцінювання технологічної карти учителем після апробації
Відповідність наведених видів навчальної діяльності очікуваним результатам
На . уроці не реалізували
• Вільне оперування основними поняттями.
• докази із самостійною і правильною аргументацією були не в повному обсязі
Не продемонстрували і не відстоювали власну позицію, використовуючи інформацію з різних галузей знань.
Не продемонстрували навички критичного мислення стосовно себе та інших.
Який вид роботі (вправу,пояснення,наочний матеріал) доцільно додати
Хмарка,Снігова куля і Дерево рішень
Джамала
Мріяла стати співачкою,співала все своє життя,мріяла не про перемоги, а дарувати гарну музику і створювати найкращі емоції.
Учням пропонується виконати вправу Дерево рішень
Що вдалося, як досягла,і що потрібно мені в реалізації своєї особистої мрії
Відповідність обсягу навчального матеріалу тривалості уроку
Матеріал дуже масштабний, Обсяг некритичного і наочного матеріалу великий і по змісту , і по практичному навантаженню.
Безумовно цікавий, вправи створені відповідно до теми і мають наочно- диференційований виклад. Ми не виконали вправу 10. 15, висновок вийшов дуже стислий. Потрібно провести ще один урок,на розвиток критичного мислення,проблемні питання поставити і мати можливість почути відповіді, особисті судження.
Які етапи уроку вирізнялися більшою зацікавленістю учнів, вищою активністю?
Активно і з зацікавленістю учні відповідали на питання 2,6,11 і 12.
Особливо з наочного матеріалу Піраміду обговорювали з аргументацією і супроводжували особистими прикладами, , Що потрібно мені в поході.?
Виконати вправу
Визначте, які із перелічених агентів соціалізації найбільш впливові на певному етапі. Учні працюють в групах (4 групи)
Від раннього дитинства до зрілого віку. Від родини до колег і суспільства в цілому. Соціалізація особистості починається з перших років життя і закінчується періодом громадської зрілості людини, хоча, зрозуміло, повноваження, права й обов'язки, набуті нею, не говорять про те, що процес соціалізації цілком завершений: по деяких аспектах він продовжується все життя.Для успішної соціалізації, по Д. Смелзеру, необхідна дія трьох фактів: сподівання, зміна поведінки і прагнення відповідати цим сподіванням. Процес формування, на його думку, відбувається на трьох різних стадіях:стадії наслідування і копіювання дітьми поведінки дорослих;ігрової стадії, коли діти усвідомлюють поведінку як виконання ролі;стадії групових ігор, на якій діти учаться розуміти, що від них чекає ціла група людей.
Французький психолог Ж. Піаже, зберігаючи ідею різних стадій у розвитку особистості, наголошує на розвитку пізнавальних структур індивіда і їхній наступній перебудові в залежності від досвіду і соціальної взаємодії. Ці стадії переміняють одна іншу у визначеній послідовності: сенсорно-моторна (від народження до 2 років), операційна (від 2 до 7), стадія конкретних операцій (з 7 до 11), стадія формальних операцій (з 12 до 15). Багато психологів і соціологів підкреслюють, що процес соціалізації продовжується протягом усього життя людини, і стверджують, що соціалізація дорослих відрізняється від соціалізації дітей декількома моментами. Соціалізація дорослих скоріше змінює зовнішню поведінку, у той час як соціалізація дітей формує ціннісні орієнтації. Соціалізація дорослих розрахована на те, щоб допомогти людині набути визначені навички, соціалізація в дитинстві в більшій мірі має справу з мотивацією поведінки.
Питання:
Чи однаковим буде процес соціалізації?
Які життєві і індивідуальні чинники впливають на рівень соціалізації особистості? Розробіть особистий графік і пропонуйте нейрографічний малюнок.
Дерево рішень
На якому етапі учні були пасивними?
На етапі виконання графіті.
На якому етапі уроку навчальний матеріал дублював зміст інших навчальних програм?
5 і 6 завдання інтегрується з біологію,фізикою та основи здоров я
У нас при виконкомі діе школа Лідера, ці матеріали будуть доречними і цікавими для проведення теоретичної і практичної діяльності.
Часто зміст громадянської компетентності розкривається через характеристику якостей, якими володіє людина. Зокрема, йдеться про: патріотизм інтернаціоналізм демократизм гідність громадянську активність дисциплінованість відповідальність совість чесність принциповість справедливість повагу працелюбність.
Компетентнісний підхід в освіті буде сприяти досягненню основної мети – формуванню особистості громадянина. .Слід зазначити, що громадянська компетентність є важливою складовою для становлення та розвитку правосвідомогосуспільства, особливо сьогодні.