. Особистість та її ідентичність

Про матеріал
Французький психолог Ж. Піаже, зберігаючи ідею різних стадій у розвитку особистості, наголошує на розвитку пізнавальних структур індивіда і їхній наступній перебудові в залежності від досвіду і соціальної взаємодії. Ці стадії переміняють одна іншу у визначеній послідовності: сенсорно-моторна (від народження до 2 років), операційна (від 2 до 7), стадія конкретних операцій (з 7 до 11), стадія формальних операцій (з 12 до 15).
Перегляд файлу

АРОБАЦІЯ

ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТІ 10 КЛАС

Шашкіна Людмила Михайлівна ( вчитель ,Селидівська загальноосвітня гімназія)

Розділ 1. Особистість та її ідентичність

Тема 3. Самореалізація людини ( 90 хвилин)

УРОК 28

КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ НАУРОЦІ  - 15

Профіль математично- технологічний

Оцінювання технологічної карти учителем після апробації

Відповідність наведених видів навчальної діяльності очікуваним результатам

На . уроці не реалізували

 Вільне оперування основними поняттями.

 докази із самостійною і правильною аргументацією  були не в повному обсязі 

 Не продемонстрували і не відстоювали  власну  позицію, використовуючи інформацію з різних галузей знань.

Не продемонстрували навички критичного мислення стосовно себе та інших.

Який  вид роботі (вправу,пояснення,наочний матеріал) доцільно додати

Хмарка,Снігова куля і Дерево рішень

Джамала

Мріяла стати співачкою,співала все своє життя,мріяла не про  перемоги, а дарувати гарну музику і створювати найкращі емоції.

Учням пропонується виконати вправу Дерево рішень

Що вдалося, як досягла,і що потрібно мені в реалізації своєї особистої мрії

 

 

Відповідність обсягу навчального матеріалу тривалості уроку

Матеріал дуже масштабний, Обсяг некритичного і наочного матеріалу великий і по змісту , і по практичному навантаженню.

Безумовно цікавий, вправи створені відповідно до теми і мають наочно- диференційований  виклад.  Ми не виконали вправу 10. 15, висновок вийшов дуже стислий. Потрібно провести ще один урок,на розвиток критичного мислення,проблемні питання поставити і мати можливість почути відповіді, особисті судження.

Які етапи уроку вирізнялися більшою зацікавленістю учнів, вищою активністю?

Активно і з зацікавленістю учні відповідали на питання 2,6,11 і 12.

Особливо з наочного матеріалу Піраміду обговорювали з аргументацією і супроводжували особистими прикладами, , Що потрібно мені в поході.?

Виконати вправу

Визначте, які із перелічених агентів соціалізації найбільш впливові на певному етапі. Учні працюють в групах (4 групи)

Від раннього дитинства до зрілого віку. Від родини до колег і суспільства в цілому. Соціалізація особистості починається з перших років життя і закінчується періодом громадської зрілості людини, хоча, зрозуміло, повноваження, права й обов'язки, набуті нею, не говорять про те, що процес соціалізації цілком завершений: по деяких аспектах він продовжується все життя.Для успішної соціалізації, по Д. Смелзеру, необхідна дія трьох фактів: сподівання, зміна поведінки і прагнення відповідати цим сподіванням. Процес формування, на його думку, відбувається на трьох різних стадіях:стадії наслідування і копіювання дітьми поведінки дорослих;ігрової стадії, коли діти усвідомлюють поведінку як виконання ролі;стадії групових ігор, на якій діти учаться розуміти, що від них чекає ціла група людей.

Французький психолог Ж. Піаже, зберігаючи ідею різних стадій у розвитку особистості, наголошує на розвитку пізнавальних структур індивіда і їхній наступній перебудові в залежності від досвіду і соціальної взаємодії. Ці стадії переміняють одна іншу у визначеній послідовності: сенсорно-моторна (від народження до 2 років), операційна (від 2 до 7), стадія конкретних операцій (з 7 до 11), стадія формальних операцій (з 12 до 15). Багато психологів і соціологів підкреслюють, що процес соціалізації продовжується протягом усього життя людини, і стверджують, що соціалізація дорослих відрізняється від соціалізації дітей декількома моментами. Соціалізація дорослих скоріше змінює зовнішню поведінку, у той час як соціалізація дітей формує ціннісні орієнтації. Соціалізація дорослих розрахована на те, щоб допомогти людині набути визначені навички, соціалізація в дитинстві в більшій мірі має справу з мотивацією поведінки.

Питання:

Чи однаковим буде процес соціалізації?

Які життєві і індивідуальні чинники впливають на рівень соціалізації особистості?  Розробіть особистий графік і пропонуйте нейрографічний малюнок.

 

 

 

C:\Users\Shalom_lu\Pictures\Без названия.jpg

 

 

Дерево рішень

На якому етапі учні були пасивними?

На етапі виконання графіті.

На якому етапі уроку навчальний матеріал дублював  зміст інших навчальних програм?

5 і 6 завдання інтегрується з біологію,фізикою та основи здоров я

У нас при виконкомі діе школа Лідера, ці матеріали будуть  доречними і цікавими для проведення теоретичної і практичної діяльності.

Часто зміст громадянської компетентності розкривається через характеристику якостей, якими володіє людина. Зокрема, йдеться про: патріотизм інтернаціоналізм демократизм гідність громадянську активність дисциплінованість відповідальність совість чесність принциповість справедливість повагу працелюбність.

Компетентнісний підхід в освіті буде сприяти досягненню основної мети – формуванню особистості громадянина. .Слід зазначити, що громадянська компетентність  є важливою складовою для становлення та розвитку  правосвідомогосуспільства, особливо сьогодні.

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку