Особливості організації та методики проведення занять з безпеки життєдіяльності

Про матеріал
Наданий матеріал містить презентацію узагальнення досвіду викладача дисципліни "Безпека життєдіяльності" МММК ДВНЗ “ПДТУ” Шичевої О.М.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості організації та методики проведення занять з безпеки життєдіяльності Узагальнення досвіду викладача МММК ДВНЗ “ПДТУ”Шичевої О. М.

Номер слайду 2

Більшість вчителів витрачають час на питання, покликані встановити, чого учень не знає, а справжнє мистецтво постановки питання полягає в тому, щоб з’ясувати, що учень знає або здатний пізнати. Альберт Ейнштейн (1879—1955, німецький фізик)

Номер слайду 3

Метою освіти з безпеки життєдіяльності та охорони праці у вищому навчальному закладі є:- формування культури людини щодо безпеки, її відповідних моральних цінностей, поглядів, поведінки тощо;- забезпечення певного стану захищеності людини шляхом формування необхідних знань та вмінь реагування на надзвичайні ситуації природного, техногенного, екологічного, соціального характеру;- формування правильної соціальної позиції щодо власної безпеки, мотивація безпечної поведінки в побуті, на виробництві.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Людина сприймає інформацію, % з усієї, яку отримує:

Номер слайду 6

Використання на заняттях сучасних комп’ютерних технологій (показ схем, слайдів, фотографій, малюнків, відеоматеріалів тощо) дозволить викладачеві:

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Методики, які використовуються на заняттях БЖД та охорони праці:1 Використання робочих зошитів для самостійної роботи та роботи на занятті2 Інтерактивне навчання: 2.1 Навчання як систематичне дослідження 2.2 Дискусії 2.3 Метод портфоліо 2.4 Метод проектів 2.5 Практичні заняття з постановкою проблемних питань, прив’язаних до реальних ситуацій 2.6 Тренінги

Номер слайду 9

Вправа-тренінг “Притча про доброго Самаритянина”

Номер слайду 10

Завдання 1 Ознайомитись з притчею про доброго Самаритянина. Давним-давно самотній мандрівник прямував з міста Єрусалим в місто Єрихон. Шлях лежав по кам'янистій гірській дорозі. Сліпуче палило сонце. У цих місцях подорожніх частенько підстерігали злі розбійники. Вони-то і напали на одинокого подорожнього, побили, пограбували його і зникли. А подорожній, ледве живий, залишився лежати на дорозі. Навколо ні душі. Нікому ні руки подати, ні ковтка води. Але раптом на дорозі з'явився священик. В цей день було релігійне свято, і за буквою закону в цей день не можна нічого було робити, дозволялося тільки молитися. Священик побачив бідну людину і ... пройшов мимо. Ось ще хтось з'явився на дорозі. Він напевно допоможе. Але ні, людина теж проходить повз. Він служитель храму і теж вважає, що надання допомоги в такий день - порушення релігійного закону. Вдалині показався третій мандрівник. Це житель провінції Самарія. Про цих самаритян дуже презирливо відгукуються священики і служителі храмів. Він точно прийде мимо, подумав нещасний подорожній. Але, побачивши потерпілого, самаритянин спішився з ослика, підійшов до страждальця. Він промив і перев'язав йому рани, посадив на осла і відвіз на заїжджий двір. Він продовжував доглядати за нещасним доти, доки йому не стало краще. А коли прийшов час виїхати, добрий самаритянин сказав господареві заїжджого двору: "Ось гроші за наше проживання, я залишаю тобі їх більше, тому що бідолаха залишиться тут до повного одужання. Якщо не вистачить, доплачу, коли буду повертатися назад. Будь ласка, доглядай за ним добре ".

Номер слайду 11

2 За змістом притчі самостійно визначити послідовність дій Самаритянина на фоні вчинків “добропорядних” співгромадян1 Що зробив Самаритянин?Подолав релігійні, етнічні, суспільні рубежі і підійшов до потерпілого.2 На які перші небезпеки наражався потерпілий і які були усунені діями Самаритянина? Самотність, розпач, безпомічність людини, залишеної помирати в пустелі3 Які подальші дії Самаритянина з надання допомоги потерпілому? Промив, перев'язав рани, відвіз до лікаря, забезпечив умови для повного виздоровлення безпомічної людини

Номер слайду 12

Прийняття рішення допомогти незнайомій людині непросте, тим більше,що виконати цілий ряд дій прийдеться, можливо, вперше в житті 3 Визначити якості людини, необхідні для успішного надання першої допомоги. Активність, альтруїзм, Безкорисливість, безстрашність, боязливість. Вдумливість, витривалість, вірність. Грубість. Діловитість, добродушність, дружелюбність. Егоїстичність. Життєрадісність, жорстокістьІніціативність, інтелігентність. Людяність. Наполегливість, Обережність,  організованість. Підготовленість, привітність, принциповість, пунктуальність. Рішучість,  розсудливість, рухливість. Самовладання, самовпевненість,  сміливість,   старанність,стриманість. Тактовність, турботливість. Уважність,  Холоднокровність. Цілеспрямованість. Чемність, чесність, чуйність. Швидкість реакціїЩирість. Людяність. Рішучість. Підготовленість. Витривалість. Швидкість реакції

Номер слайду 13

4 Запитання Які знання Ви отримали? Які набуті знання Ви можете використовувати в особистому житті, при яких обставинах?

Номер слайду 14

Переваги застосування інтерактивних методик:- за той самий проміжок часу обсяг виконаної роботи набагато більший;- висока результативність у засвоєнні знань і формуванні вмінь;- формується вміння співпрацювати; - формуються мотиви навчання, розвиваються гуманні стосунки між студентами; - розвивається навчальна діяльність (планування, рефлексія, контроль, самоконтроль).

Номер слайду 15

Роль педагога полягає в тому, щоб відкривати двері, а не в тому, щоб проштовхувати в них учня.   Артур Шнабель (1882—1951, австрійський педагог, піаніст і композитор)

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
24 жовтня 2019
Переглядів
547
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку