семінарське заняття на тему: Методика проведення інтегрованих уроків в початкових класах

Про матеріал
семінарське заняття на тему: Методика проведення інтегрованих уроків в початкових класах
Перегляд файлу

 

Семінарське заняття

 

Тема: Методика проведення інтегрованих уроків в початковій школі.

Мета:

  •  Практично  ознайомити студентів з методикою проведення інтегрованих уроків.
  • Розвивати логічне та критичне мислення студентів і розумові здібності.
  • Виховувати охайність при веденні конспектів.

 

План

  1. Інтегровані уроки як засіб стимулювання творчих здібностей учнів.
  2. Класифікація інтегрованих уроків.
  3. Методика проведення інтегрованих уроків в початковій школі.

 

Запитання і завдання для самоперевірки:

 

  1. Дайте визначення поняття «Інтеграція».
  2. Назвіть рівні інтеграції.
  3. Які завдання і мета інтегрованих уроків?
  4. Яка відмінність інтегрованого уроку від звичайного?
  5. Назвіть етапи розробки і підготовки інтегрованих уроків.
  6. Яка структура інтегрованого уроку?

 

 

Завдання для практичної роботи:

 

  1. Поділитись на 2 групи. Використовуючи допоміжні матеріали (підручники, розробки уроків, навчальну програму) розробити фрагмент інтегрованого уроку з предметів: природознавство і математика та природознавство і образотворче мистецтво.
  2. Презентувати розроблений матеріал та обговорити труднощі з якими стикнулися підчас виконання завдання.
  3. Проаналізувати принципи інтеграції та які шкільні курси можливо між собою інтегрувати.
  4. Обговорити плюси і мінуси інтегрованих уроків. 1 група буде називатися інноваторами  які будуть робити акцент тільки на позитивних сторонах інтеграції, 2 група консерватори роблять акцент на негативних аспектах. В кінці прийти до єдиного висновку.
  5. Підбити підсумки заняття.

 

 

                       Завдання для самостійної роботи:

Розробити конспект інтегрованого уроку, предмет та тема на вибір студента

 

 

Список використаних джерел.

 

  1.  Бех І. Інтеграція як освітня перспектива: навч. посібник / І. Бех. К.: Початкова школа, 2002.
  2. Безрук Г. З  досвіду проведення інтегрованніх уроків /  Г. Безрук. К.: Початкова ш кола, 2000.
  3. Звєрєв І.Д. Максимова В.Н. Міжпредметні зв'язки в сучасній школі: навч посібник / І. Д. Звєрєв, В.Н. Максимова. М.: Педагогіка, 1981. - 160 с. 
  4.  Підласий І.П. Педагогіка початкової школи: навч. посібник / І.П. Підласний. М.: ВЛАРОС, 2001. - 232 – 234 с.
  5. . Андрєв М. Інтегративні тенденції в навчанні: навч. посібник / М. Андрєв. К.:  Народна просвіта, 1986. - 176 с.
  6. Колягін Ю.М. Алексенко О.Л. Інтеграція шкільного навчання: навч.посібник / Ю.М. Колягін, О.Л. Алексенко. К.:  Початкова школа. 1990.  - 28 – 31 с. 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
24 жовтня 2019
Переглядів
762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку