Семінарське заняття
Тема: Методика проведення інтегрованих уроків в початковій школі.
Мета:
-
Практично ознайомити студентів з методикою проведення інтегрованих уроків.
-
Розвивати логічне та критичне мислення студентів і розумові здібності.
-
Виховувати охайність при веденні конспектів.
План
-
Інтегровані уроки як засіб стимулювання творчих здібностей учнів.
-
Класифікація інтегрованих уроків.
-
Методика проведення інтегрованих уроків в початковій школі.
Запитання і завдання для самоперевірки:
-
Дайте визначення поняття «Інтеграція».
-
Назвіть рівні інтеграції.
-
Які завдання і мета інтегрованих уроків?
-
Яка відмінність інтегрованого уроку від звичайного?
-
Назвіть етапи розробки і підготовки інтегрованих уроків.
-
Яка структура інтегрованого уроку?
Завдання для практичної роботи:
-
Поділитись на 2 групи. Використовуючи допоміжні матеріали (підручники, розробки уроків, навчальну програму) розробити фрагмент інтегрованого уроку з предметів: природознавство і математика та природознавство і образотворче мистецтво.
-
Презентувати розроблений матеріал та обговорити труднощі з якими стикнулися підчас виконання завдання.
-
Проаналізувати принципи інтеграції та які шкільні курси можливо між собою інтегрувати.
-
Обговорити плюси і мінуси інтегрованих уроків. 1 група буде називатися інноваторами які будуть робити акцент тільки на позитивних сторонах інтеграції, 2 група консерватори роблять акцент на негативних аспектах. В кінці прийти до єдиного висновку.
-
Підбити підсумки заняття.
Завдання для самостійної роботи:
Розробити конспект інтегрованого уроку, предмет та тема на вибір студента
Список використаних джерел.
-
Бех І. Інтеграція як освітня перспектива: навч. посібник / І. Бех. К.: Початкова школа, 2002.
-
Безрук Г. З досвіду проведення інтегрованніх уроків / Г. Безрук. К.: Початкова ш кола, 2000.
-
Звєрєв І.Д. Максимова В.Н. Міжпредметні зв'язки в сучасній школі: навч посібник / І. Д. Звєрєв, В.Н. Максимова. М.: Педагогіка, 1981. - 160 с.
-
Підласий І.П. Педагогіка початкової школи: навч. посібник / І.П. Підласний. М.: ВЛАРОС, 2001. - 232 – 234 с.
-
. Андрєв М. Інтегративні тенденції в навчанні: навч. посібник / М. Андрєв. К.: Народна просвіта, 1986. - 176 с.
-
Колягін Ю.М. Алексенко О.Л. Інтеграція шкільного навчання: навч.посібник / Ю.М. Колягін, О.Л. Алексенко. К.: Початкова школа. 1990. - 28 – 31 с.