Особливості організації та проведення лабораторно-практичних робіт за темами 1-7 та 8-11 предмету «Правила дорожнього руху»

Про матеріал

Лабораторно-практичні роботи розширюють і поглиблюють теоретичні знання учнів, забезпечують їх закріплення практичною діяльністю в лабораторіях, стимулюють використання засвоєних знань для формування професійних умінь і навичок.Завдання лабораторно-практичних занять, в основному, полягає у ознайомлення учнів з діями водіїв у конкретних умовах дорожнього руху. Формування вміння керуватися знаками і дорожньою розміткою, сигналами світлофора та регулювальника.

Розгляд типових дорожньо-транспортних ситуацій з використанням технічних засобів, макетів, стендів і програмованих навчальних матеріалів. Формування навичок правильної орієнтації, оцінки ситуації та прогнозування її розвитку. Ознайомлення з діями водіїв у конкретних умовах дорожнього руху.

Виконання комплексних завдань з програмового навчального матеріалу.

Заняття фактично виступають як ланка, що поєднує практичне водіння з предметом “Правила дорожнього руху”, є одним з прийомів поєднання теорії і практики у професійній підготовці.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості організації та проведення лабораторно-практичних робіт за темами 1-7 та 8-11 предмету «Правила дорожнього руху» Підготував викладач Л.М.Зданевич

Номер слайду 2

Лабораторно-практичні роботи розширюють і поглиблюють теоретичні знання учнів, забезпечують їх закріплення практичною діяльністю в лабораторіях, стимулюють використання засвоєних знань для формування професійних умінь і навичок.

Номер слайду 3

Завдання лабораторно-практичних занять, в основному, полягає у ознайомлення учнів з діями водіїв у конкретних умовах дорожнього руху. Формування вміння керуватися знаками і дорожньою розміткою, сигналами світлофора та регулювальника. Розгляд типових дорожньо-транспортних ситуацій з використанням технічних засобів, макетів, стендів і програмованих навчальних матеріалів. Формування навичок правильної орієнтації, оцінки ситуації та прогнозування її розвитку. Ознайомлення з діями водіїв у конкретних умовах дорожнього руху. Виконання комплексних завдань з програмового навчального матеріалу. Заняття фактично виступають як ланка, що поєднує практичне водіння з предметом “Правила дорожнього руху”, є одним з прийомів поєднання теорії і практики у професійній підготовці.

Номер слайду 4

Лабораторно-практичне робота починається зі вступного інструктажа викладача про його мету і завдання, порядок виконання. Слід особливо наголосити на дотриманні правил техніки безпеки. Під час роботи викладач дає індивідуальні рекомендації учням, переглядає макети, стенди, програмовий навчальний матеріал.

Номер слайду 5

Зміст і послідовність виконання лабораторно-практичної роботи Згідно отриманого від викладача індивідуального завдання учні з викладачем повинні самостійно визначити зміст лабораторно-практичної роботи та виконати завдання відповідно до теми.

Номер слайду 6

Зміст плану-конспекту лабораторно-практичної роботи а) організаційний момент; б) контроль знань учнів з досліджуваної теми; в) інструктаж з охорони праці; г) зміст виконуваних учнями практичних робіт; Д) перевірка звітів, контроль знань;

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Більшість лабораторно-практичних робіт проводяться не фронтально (коли всі учні одночасно виконують ту саму роботу), а ланками або бригадами по 2-4 учні у кожній. Недостатня забезпеченість однотипним обладнанням не дозволяє всім 25-30 учням групи одночасно й індивідуально виконувати одну і ту саму роботу.

Номер слайду 9

Одним з основних вимог до лабораторно-практичних робіт є підтримання в учнів пізнавального інтересу до їхнього проведення. Виходячи з результатів психологічних досліджень, зазначимо причини втрати такого інтересу частиною учнів ПТНЗ: неправильне визначення ступеня складності завдань(надто складні або надто прості); недостатнє матеріальне забезпечення роботи (відсутність або застарілість обладнання, приладів, апаратів, несправність певної їх частини тощо)

Номер слайду 10

Лабораторно-практична робота з предмета «Правила дорожнього руху»

Номер слайду 11

Успіх буде там, де весь педагогічний колектив і кожен викладач дотримуються принципів взаємодії, де буде висока працездатність, творчість і довіра.

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
1492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку