Особливості узагальнення та розповсюдження діяльності педагогів ПТНЗ

Про матеріал

Під час узагальнення діяльності педагогів ПТНЗ на перший план виходять його технологічні якості: відтворюваність, тиражування. Важлива сторона узагальнення діяльності – його теоретичне осмислення і обґрунтування. Необхідно ідентифікувати діяльність, яка узагальнюється з усіма позиціями класифікаційної схеми освітніх технологій.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості узагальнення та розповсюдження діяльності педагогів ПТНЗ Підготувала методист ДНЗ «БердичівськеВПУ» Зданевич Лариса Макарівна

Номер слайду 2

У процесі узагальнення діяльності необхідно брати до уваги певні важливі моменти:

Номер слайду 3

Під час узагальнення діяльності педагогів ПТНЗ на перший план виходять його технологічні якості: відтворюваність, тиражування. Важлива сторона узагальнення діяльності – його теоретичне осмислення і обґрунтування. Необхідно ідентифікувати діяльність, яка узагальнюється з усіма позиціями класифікаційної схеми освітніх технологій.

Номер слайду 4

Формами поширення діяльності є:

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Одним із пріоритетних напрямків узагальнення та розповсюдження діяльності педагогів училища на сучасному етапі є створення дослідно-експериментальних майданчиків. У Державному навчальному закладі «Бердичівське вище професійне училище» функціонує педагогічний майданчик «Державний стандарт ПТО» з професій : «Кухар; Офіціант;»; «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, категорії «А1», «А2», «В»; Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; Водій автотранспортних засобів, категорія «С»; «С1»; Фермер»; «Кухар; Кондитер»; «Кухар; Пекар».

Номер слайду 8

З метою узагальнення та поширення діяльності викладачі, майстри виробничого навчання та учні активно приймають участь у конкурсах профмайстерності з професій: Слюсар з ремонту с/г машин та устаткування;Кухар; Офіціант; Тракторист-машиніст с/г виробництва; Водій автотранспортних засобів. :

Номер слайду 9

На методичному порталі розміщають свої поробки викладачі і майстри виробничого навчання. Свої методичні розробки доволі часто розміщують на сайті InfoUrok.RU, kopilkaurokiv.ru, Педсовет, Продлёнка, GotovimUrok.com, Urok-ua,Шкільне життя, Посібник.Ком, за що отримують відповідні сертифікати.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Активно співпрацюємо із Державним вищим навчальним закладом «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Інститутом післядипломної освіти інженерно-педагогічних працівників ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, а також Інститутом професійно-технічної освіти НАПН України, куди надсилаємо свої статті і отримуємо відповідні сертифікати.

Номер слайду 12

З метою узагальнення та розповсюдження діяльності педагогів та майстрів в/н в училищі активно впроваджуються в навчально-виховний та навчально-виробничий процес :

Номер слайду 13

З метою узагальнення діяльності викладачі, а також майстри в/н ДНЗ «Бердичівське ВПУ» надають перевагу впровадженню таких технологій:

Номер слайду 14

З метою розповсюдження діяльності викладачі та майстри в/н активно співпрацюють з видавництвом Освіта та Шкільний світ і постійно приймають участь в інтернет конкурсах.

Номер слайду 15

З метою узагальнення та розповсюдження діяльності викладачі та майстри в/н беруть активну участь у вебінарах.

Номер слайду 16

Під час узагальнення і розповсюдження діяльності викладачі та майстри в/н користуються наступними хмарними технологіями:

Номер слайду 17

З метою розповсюдження діяльності викладачі і майстри в/н співпрацюють із наступними виданнями:

Номер слайду 18

З метою розповсюдження діяльності викладачі і майстри в/н беруть участь в інтерактивному навчанні від видавництва «Основа»

Номер слайду 19

Викладачі і майстри в/н користуються електронним середовищем Accent, яке надає можливість створювати власні електронні кабінети, Web-бібліотеки, співпрацювати із іншими начальними закладами, тощо.

Номер слайду 20

З метою узагальнення і розповсюдження діяльності викладачі використовують інтернет середовище, в якому створюють сайти, групи в соціальних мережах, тощо.

Номер слайду 21

Викладачі і майстри в/н проходять дистанційне навчання від Інституту професійно-технічної освіти національної академії педагогічних наук України, яке включає: веб-конференції ІПТО, курси ІПТО, проект EcoBru, дослідницький простір

Номер слайду 22

Брали участь в обласному конкурсі на кращий друкований орган учнівського самоврядування у професійно-технічних навчальних закладах. Газета нашого державного навчального закладу “Бердичівське вище професійне училище” “ТРИКУТНИК” пройшла до фіналу. Редактор газети Мельник Альона та її колега Царук Наталія продемонстрували на сцені деякі робочі моменти створення газети, а також цікаво розповіли глядачам про історію свого друкованого видання. За свої досягнення в журналістиці учні ДНЗ “Бердичівське ВПУ” отримали почесне ІІ місце і були нагороджені дипломом.

Номер слайду 23

Взяли участь у всеукраїнському огляді-конкурсі професійно-технічних навчальних закладів на кращу організацію роботи з охорони праці. За результатами огляду-конкурсу було вирішено нагородити наше училище Дипломом управління освіти і науки облдержадміністрації за четверте місце – дипломом ІІІ ступеня – колектив ДНЗ «Бердичівське вище професійне училище» (директор Поліщук Т.П.) та подякою управління освіти і науки за ефективну роботу з комплексного розв’язання завдань охорони праці, безпеки життєдіяльності у професійно-технічних навчальних закладах Чепіль Оксану Олександрівну – інженера з охорони праці ДНЗ «Бердичівське вище професійне училище».

Номер слайду 24

На базі училища у співпраці з державною установою “Науково-інформаційний центр інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих навчальних закладів “Агроосвіта” пройшов навчальний семінар “Інноваційні технології у системі виховної роботи навчального закладу: організація роботи із суб’єктами виховного процесу”. Кожен учасник отримав цінний передовий досвід для подальшої роботи та сертифікат про проходження тренінгу.

Номер слайду 25

Учні училища брали участь в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності “WORLDSKILLS UKRAINE” серед учнів професійно-технічних навчальних закладів області. За професійною компетенцією “Кулінарне мистецтво” І місце виборола Богун Анастасія (викладач професійно-теоретичної підготовки Вільчинська Олена Василівна, майстер виробничого навчання Клименюк Роксолана Броніславівна). За професійною компетенцією “Ресторанний сервіс” ІІІ місце посіла Сизоненко Настасія (викладач професійно-теоретичної підготовки Васильчук Сергій Вікторович, майстер виробничого навчання Побережець Надія Володимирівна).

Номер слайду 26

Перше місце, золоту медаль та диплом отримала майстер виробничого навчання Ліпська Роксолана Броніславівна у номінації арт-клас за торт “Роксолана ІІ місце серед професіоналів, срібну медаль та диплом отримала Вільчинська Олена Василівна. ІІ місце серед юніорів, срібну медаль та диплом отримала учениця училища Богун Анастасія. У змаганні офіціантів взяла участь учениця училища Станкевич Олена. Олена отримала диплом учасника чемпіонату, неоціненний досвід, слушні поради і, безумовно, буде продовжувати навчання, щоб в майбутньому теж вибороти перемогу.

Номер слайду 27

Взяли участь у конкурсі«Заступник директора ПТНЗ – 2016» серед заступників директорів професійно-технічних навчальних закладів області. Артеменко Світлана Миколаївна нагороджена дипломом управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації.

Номер слайду 28

Маємо переможців Всеукраїнських конкурсів, які отримують президентські стипендії Павлов Володимир – призер Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії «Тракторист-машиніст с/г виробництва» Гесь Олександр – призер Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії «Слюсар з ремонту с/г машин та устаткування»

Номер слайду 29

Для забезпечення узагальнення та розповсюдження діяльності педагогів в ДНЗ «Бердичівське ВПУ» простежується високий рівень оволодіння педагогічною діяльністю; комплекс спеціальних знань, умінь і навичок, професійно важливих якостей особистості, що дають змогу педагогу ефективно організовувати навчально-пізнавальну діяльність тих,хто навчається, і здійснювати цілеспрямований педагогічний вплив і взаємодію.

Номер слайду 30

Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку