Проблема полягає в тому,що зовнішньоекономічна діяльність є раціональним шляхом виходу вітчизняних компаній із несприятливих умов функціонування, а також одним із способів підвищення їх конкурентоспроможності. Міжнародна діяльність сприяє розширенню можливостей для налагодження прямих торгових, економічних і виробничих зв'язків з організаціями і фірмами різних країн, а також широких контактів у галузі наукових досліджень, розробки і передачі технологій, в професійній підготовці кадрів. У період процесів глобалізації та інтеграції в міжнародному просторі, все більшого значення для підприємств, які здійснюють зовнішньоекономічну діяльність набуває оволодіння мистецтвом ведення преговорів. До того ж успішність переговорів визначатиметься обізнаністю національних особливостей партнерів.
Мета роботи: розглянути поняття правил поведінки за кордоном, як неможливо поводитися в тій чи іншій країні. Знати етикет ,елементарні правила поведінки різних народів та використовувати набуті знання у професійній діяльності .
Викладення основного матеріалу.
Правила поведінки існували ще за часів печерних людей, а ось офіційне поняття «етикету» прийшло до нас значно пізніше - в кінці 17-го століття. З тих пір вимоги до правил поведінки в різних ситуаціях змінилися, і сьогодні, з огляду на той факт, що багатьом з нас доводиться стикатися з правилами поведінки за кордоном, неможливо пристойно поводитися в тій чи іншій країні, не знаючи елементарних правил поведінки різних народів.
По-перше, орієнтуватись на традиції, які узаконені поколіннями; по-друге, відзначати особливості, які сформувались з огляду на географічне розташування, історичні події, економічне становище; по-третє, орієнтуватись на сформований авторитет країни та її населення у світовому просторі.
Ми рідко задумуємося над тим, що в повсякденних відносинах прояву безтактовності, грубості і демонстрації бездушності не тільки, як прийнято говорити, псує настрій, але і має більш серйозні наслідки - роз'єднує людей. Значить, ввічливість - це щось більше ніж просте дотримання прийнятого в суспільстві етикету. Це ще і результат культури почуттів.
Якщо на окремі питання ви не знайдете відповіді, можна керуватися іншим: в любій життєвій ситуації ведіть себе так, якби вам хотілося, щоб інші вели себе по відношенню до вас.
Висновки. Таким чином,туристу з будь-якої країни корисно знати головні, основні вселюдські принципи спілкування, яких потрібно дотримуватись при поїздках за кордон. Кожна країна має свою національну культуру, яка характеризується своєю неповторністю та оригінальністю. Щоб укласти ділові відносини із іноземними партнерами, доцільно чітко визначитись зі стратегією та тактикою проведення ділових переговорів. Ключового значення набувають знання певних елементів національної культури та секретів ділового спілкування країни-партнера, які виявляються як в духовній (мова, література, музика, живопис, релігія), так і в матеріальній (особливості економічного укладу, ведення господарства, виробництва тощо) сферах життя та діяльності.
Не забувайте, що у своїй країні ви всього лише звичайний громадянин серед мільйонів своїх співвітчизників, в той час як за кордоном від ваших вчинків залежить враження про вашу країну.