Особливості розвитку культури (ознайомлення з життям та діяльністю видатного вченого Б.Є.Патона)

Про матеріал
Дана методична розробка може бути використана під час проведення дистанційного уроку із здобувачами освіти ІІ, ІІІ курсу закладу професійнотехнічної освіти або учнів 11 класу ЗОШ з предмету «Історія України», розділ «Україна в умовах десталінізації»» У розробці використані міжпредметні зв’язки: історія України, основи роботи на ПК, обладнання та технології зварювальних робіт. Використано різне програмне забезпечення, що сприяє зацікавленню та кращому засвоєнню матеріалу всіма учасниками процесу
Перегляд файлу

Сітковська-Бондаренко Л.І., викладач історії ДПТНЗ «Криворізький професійний гірничо-електромеханічний ліцей»

 

Методична розробка інтегрованого уроку з історії України

 

 Анотація до уроку.

Дана методична розробка може бути використана під час проведення дистанційного уроку із здобувачами освіти ІІ, ІІІ курсу закладу професійнотехнічної освіти або учнів 11 класу ЗОШ з предмету «Історія України», розділ «Україна в умовах десталінізації»» У розробці використані міжпредметні зв’язки: історія України, основи роботи на ПК, обладнання та технології зварювальних робіт. Використано різне програмне забезпечення, що сприяє зацікавленню та кращому засвоєнню матеріалу всіма учасниками процесу.

 

Предмет. Історія України 

Розділ. Україна в умовах десталінізації 

Тема. Особливості розвитку культури (ознайомлення з життям та діяльністю видатного вченого Б.Є.Патона)

 

Мета уроку

 

Навчальна: сформувати знання про видатного українського вченого, який вніс величезний вклад в науку своєї держави, навчитися систематизувати та аналізувати знайдений матеріал.

 

Розвивальна: розвивати навички роботи з історичними джерелами, логічне та критичне мислення, встановлювати хронологічну послідовність, навички групової роботи.

 

Виховна: виховувати почуття патріотизму, гордості за свою країну.

 

Тип уроку: інтегрований урок

 

Форма проведення: дистанційна (урок-подорож у часі)

 

Методи: пошуковий, практичний, самостійна робота, робота в групах

 

Дидактичне забезпечення: повідомлення та звіти здобувачів освіти, історичні джерела, програмне забезпеченняя: платформа Teams, Canva, Microsoft

PowerPoint, Tiki-Toki, генератор qr-коду, LearningApps.org, Kahoot, WordItOut,

Інформація з мережі Internet

 

Примітка. Здобувачам освіти було задано випереджувальне завдання з поділом на 4 групи (кожна група мала підготувати своє завдання), урок проведено на платформі Teams.

 

1 група – презентація “Б.Є. Патон – видатний науковець” (PowerPoint) 2 група – шкала часу “Життєвий шлях Бориса Євгеновича Патона на шкалі часу” (Tiki-Toki)

3   група – постер “Цитати Б.Є.Патона” (Canva)

4   група – Завдання «Так/Ні» ( LearningApps.org)

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

ІІ.Мотивація навчальної діяльності

Повідомлення цілей та мети уроку, перевірка присутності здобувачів освіти та їх готовність до уроку. 

 

Вступне слово викладача.

Сьогодні у нас з вами є символ уроку, що безпосередньо стосується теми, яку ми сьогодні розглянемо.

Пропоную всім зайти за відповідним QR-кодом, та побачити наш символ

image

Отже, символом нашого уроку є міст! 

Справа в тому, що саме з відомого мосту ім. Євгена Патона, батька нашого сьогоднішнього героя і почалося активне наукове життя Бориса Євгеновича!

 

ІІІ. Актуалізація.

1.     А зараз надаємо слово групі, що працювала над створенням презентації.

(Представлення результатів самостійного завдання)

image

Щойно ви ознайомилися з короткою довідкою та переглянули цікавий відеоролик, що були представлені в презентації. 

Попереду нас чекає подорож в часі. 

2.     Запрошую до слова 2 групу, та пропонуючи до вашої уваги їх роботу

«Життєвий шлях Бориса Євгеновича Патона на шкалі часу»

(Переглянути роботу можна за посиланням, вигляд є як в 2d так і 3d форматі) Життєвий шлях Б. Є. Патона на шкалі часу (tiki-toki.com)

image

 

Дійсно, Борис Євгенович заслуговує звання видатного вченого, бо все своє життя він присвятив науці, відкриваючи все нові й нові можливості в зварюванні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.     Продовжуємо наше знайомство з Б.Є Патоном. До виступу запрошуються учасники 3 групи, які підготували постер з цікавими висловами вченого.

 (Посилання для перегляду

https://www.canva.com/design/DAFjDXI2JX4/0ZPF5JdXBakWfxloOsF3cQ/v iew?utm_content=DAFjDXI2JX4&utm_campaign=designshare&utm_medium

=link&utm_source=publishsharelink )

 

image

 

 

4.     Пропоную ознайомитися з роботою 4 групи та пограти в гру так/ні.

(Переглянути завдання можна за посиланням https://learningapps.org/watch?v=pynsrjk9c23 )

 

image

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКУ УРОКУ. https://create.kahoot.it/details/c70f5fc4-612d-4089-ae7e-074327a207a8  

image

 

 

Виставлення оцінок, відзначення найактивніших здобувачів освіти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V.   Рефлексія

 

Розміщення робіт учасників уроку на сайті ліцею

Оцінка своєї роботи у команді, кожного здобувача освіти.

Висловлення вражень та власних думок щодо проведеного уроку.

(Бажано застосовувати хмару думок. Використано програму WordItOut) 

image

 

pdf
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк С.І.)
Додано
12 червня
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку