МЕТА:сформувати в учнів поняття сили гравітації. Розвинути уявлення учнів про силу тяжіння як про прояв цього виду взаємодії; розвивати вміння спостерігати та аналізувати явища природи. Розвинути в учнів навички читання креслень та конструювання виробів. Сприяти формувванні ціннісного ставлення до наук природничо-математичного циклу.
1. Важливо, щоб прорізи у фюзеляжі (корпусі) літака розташовувалися на одній лінії. Ось, що маємо вийти: Виконуємо "суху" складання, тобто. без клею. Перевіряємо, чи всі деталі стикуються: 2. Далі можна пофарбувати модель. Крило і стабілізатор можна обклеїти скотчем, але тоді доведеться використовувати клей пістолет для збирання. Важливо обклеїти ту частину, в якій буде отвір для нитки: 3. Далі приклеюємо рейки до фюзеляжу 4. Їх потрібно розташувати під крилом та стабілізатором: 5. Приступимо до виготовлення гвинта: розмір приблизно 70-80 мм (більше робити не варто для цієї моделі) 6. Обводимо шаблон на шматочку бляшанки (краще від алюмінієвої банки) і вирізаємо ножицями: 7. Далі беремо пластик, я брав ПВХ рекламний (можна замінити деревом або пробкою) і ніж: Вирізаємо дві ось такі деталі: 8. І збираємо "двигун" нашого літака: 9. Ось так він повинен виглядати: цвях не повинен затискати гвинт, щоб він міг обертатися від потоку 10. повітря, що набігає. Перевірити легко: дмухайте на нього, якщо обертається - значить все відмінно. 11. Приклеюємо наш двигун до носової частини літака пластиліном: 12. Пластиліну має бути рівно стільки, щоб центр тяжіння розташовувався трохи вперед від отвору крила. П