Освіта в умовах воєнного стану: адаптація до викликів часу.

Про матеріал
Розуміння того, що інтелект нації не підлягає руйнації, гостро стає саме в цей нелегкий час. Два неперервних процеси, освіта й виховання, не можуть чекати. Учнівство швидко зростає, а у вчительства немає часу чекати, тому виклик наш заклад освіти прийняв. Працюємо тут і зараз, за будь яких умов, з вірою у святу перемогу й нашу Україну!
Перегляд файлу

Освіта в умовах воєнного стану: адаптація до викликів  часу.

 

Розуміння того, що інтелект нації не підлягає руйнації, гостро стає саме в цей нелегкий час. Два неперервних процеси, освіта й виховання, не можуть чекати. Учнівство швидко зростає, а у вчительства немає часу чекати, тому виклик наш заклад освіти прийняв. Працюємо тут і зараз, за будь яких умов, з вірою у святу перемогу й нашу Україну!

Організація освітнього процесу в закладі освіти у 2023/2024 навчальному році здійснюється в умовах воєнного стану відповідно до чинних нормативних документів задля забезпечення прав здобувачів освіти до продовження здобуття освіти.

Пріоритет – забезпечення максимально можливої безпеки кожної дитини, кожного працівника освіти, стабілізація емоційного стану. У межах академічної автономії адміністрація закладу освіти на початку навчального року продумала алгоритм щодо організації освітнього процесу:

  1. Розміщення на сайті ЗЗСО версій електронних підручників для 1-11-х класів, з яким було ознайомлені батьки, вчителі, учні.
  2. Створення класних спільнот у менеджерах, в які входять всі учасники освітнього процесу, окремої спільноти для педагогічних працівників
  3. Створення електронного розкладу із розміщенням в ньому електронних покликань вчителів  на всі уроки, доступ до нього всіх учасників освітнього процесу, відображення в ньому режимів взаємодій учнів та вчителів (синхронний/асинхронний) відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою ЗЗСО, має організовуватися в синхронному режимі
  4. Використання платформи «Нові знання» для ведення електронних журналів, електронних щоденників
  5. Проведення онлайн-нарад для ознайомлення педагогічних працівників із особливостями організації освітнього процесу, вимогами до організації дистанційного навчання,
  6. Проведення онлайн-батьківських зборів для ознайомлення із особливостями організації освітнього процесу у поточному навчальному році
  7. Організацію роботи практичного психолога.

Для налагодження зворотного зв’язку та реагування на можливі проблеми адміністрація закладу освіти періодично проводить онлайн опитування/анкетування щодо організації онлайн навчання як вчителів так і учнів:

  1. Робота здобувачів освіти на онлайн-уроках;
  2. самоаналіз власної професійної діяльності, опитування проводиться постійно, під час запланованого річним планом вивчення стану навчання навчальних предметів;
  3. оціни управлінську діяльність закладу освіти, опитування проводилося серед учнівства.

Адміністрація ліцею регулярно відстежує результати навчання учнівства через:

  1. перевірку електронних класних журналів із виданням відповідних наказів, де приписується своєчасне заповнення змісту уроку, розміщення та перевірка домашнього завдання та інших видів робіт. Батьки ознайомлені із веденням електронного щоденника. Учні, які зараховується протягом навчального року, обов’язково отримує логін та пароль щодо користування платформою «Нові знання».
  2. проведення експрес-контролю щодо проведення дистанційних уроків
  3. спостереження за роботою вчителів в міжатестаційний період,   роботою вчителів-спеціалістів, проходженням чергової атестації педагогічних працівників з обговоренням уроків в телефонному режимі, надання рекомендацій через меседжери

В умовах воєнного стану одним із обов’язковим питань є організація контролю за відвідуванням занять учнями, розроблена схема: заступник директора з навчальної роботи – класний керівник– вчитель - батьки (за необхідністю служба у справах дітей, поліція). Щотижневі спілкування класних керівників із батьками та учнями.

Для забезпечення методичної підтримки педагогічних працівників та створення умов для планового проходження підвищення кваліфікації створена група для педагогічних працівників в Viber, де розміщуються покликання на всі події, пов’язані із удосконаленням навичок роботи з електронними ресурсами, залученням вчительства до участі в заходах щодо оволодіння технологіями дистанційного навчання та вдосконалення цифрової компетентності

Педагогічні працівники у процесі підготовки до проведення навчальних занять створюють власні навчальні презентації, електронний контент та використовує:

-          гугл-опитування, тестування в Google Формах

-          сервіс відеотрансляцій Google Meet

-          віртуальний клас на Google Classroom

-          платформа "Всеукраїнська школа онлайн для 5-11 класів", освітні ресурси на порталі "На Урок", "Всеосвіта".

-          інтерактивна дошка JamBoard

-          LearningApps (https://learningapps.org/) – онлайн-сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки та розміщення матеріалів для навчання

-          тестовий комп'ютерний контроль, електроні посібники, комп'ютерні дидактичні ігри

-          анімацію, музичний супровід

-          віртуальні лабораторії (моделювання, віртуальні досліди)

 Для здійснення зворотнього зв'язку застосовує месенджер Viber, Google Classroom.

 

docx
Додано
25 лютого
Переглядів
109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку