27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

Освітній сценарій з алгебри "Арифметична прогресія"

Про матеріал
Освітній сценарій з алгебри для проведення уроку за дистанційною формою навчання на платформі ZOOM. Під час проведення заняття чередуються синхронний та асинхронний режими.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І міні- модуль

 

 

Локалізація пізнавальної проблемності

 

 

Оперування універсальними теоретичними залежностями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зав’язка.

 

Цільова установка на активний пошук учнями нових наукових знань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пізнавально- емоційна кульмінація

 

 

ІІ міні-модуль

 

 

 

 

 

 

 

 

Адаптація теоретичних знань.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розширення ментального досвіду

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Застосовування наукового знання

на практиці

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель ЯКОВИШИНА Н.В.

Освітній сценарій з алгебри за темою:

Арифметична прогресія та її властивості.

Основні задачі психологічно- соціального розв’язку:

  • елементи логічного та абстрактного мислення;
  • комунікативність;
  • вміння працювати самостійно.

Результати навчального модуля:

Знати:

  • означення  арифметичної прогресії;
  • поняття різниці арифметичної прогресії;
  • властивості арифметичної прогресії ;
  • формулу n-го члена

Нормувати:

  • вміння застосовувати формули n-го члена для знаходження членів арифметичної прогресії;
  • вмінння застосовувати властивості арифметичної прогресії  при розв’язуванні вправ.

Цінувати:

  • вміння  відтворювати зміст вивчених понять;
  • вміння аналізувати та зрозуміло висловлювати власну думку;
  • вміння працювати у групах, взаємовідповідальність.

Обладнання: підручник, презентація, комп’ютер.

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань.

Обсяг і структура навчального модуля.

ЗМІСТОВНО- ПОШУКОВИЙ МОДУЛЬ (30 хвилин)

 

1.Перевірка домашнього завдання.

№15.8 (слайд 1) – з коментарями.

Слайд 2

Слайд 3

Слайд 3.

Слайд 4.

 

Асинхронний режим.

Самостійно опрацювати §3 п.16 і знайти відповіді на запитання в кінці параграфа.

                    

 

 

АДАПТИВНО – ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНИЙ МОДУЛЬ( 30 хвилин)

Обговорення питань, розглянутих в § 3 п.16

Слайд 5.

Слайд 6.

Слайд 7

 

Слайд 8.

Слайд 9.

 

Колективне розв’язування вправ.

Слайд 10.

 

Слайд 11.

 

 

Слайд 12.

 

Розв’язати   № 16.3,16.5, 16.7( без використання гаджетів). За необхідністю можна звертатися за консультацією до вчителя.

Перевіряємо виконані завдання , коментуємо, звертаємо увагу на правильність виконання.

 

 

3.Підсумок уроку. Домашнє завдання.

Слайд 13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Володіння теоретичними знаннями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Активізація регуляційно- вольової активності учня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Занурення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зменшення напруження в ході створення алгоритмів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Осмислення добутих знань з метою розв’язування власних проблем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Накопичення досвіду.

Пошук істини, хвилювання

 

 

 

Змістовно- особистісна розв’язка.

 

doc
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
16. Арифметична прогресія
Додано
16 лютого
Переглядів
94
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку