І міні- модуль
Локалізація пізнавальної проблемності
Оперування універсальними теоретичними залежностями.
Зав’язка.
Цільова установка на активний пошук учнями нових наукових знань.
Пізнавально- емоційна кульмінація
ІІ міні-модуль
Адаптація теоретичних знань.
Розширення ментального досвіду
Застосовування наукового знання на практиці
Рефлексія
|
Вчитель ЯКОВИШИНА Н.В. Освітній сценарій з алгебри за темою: Арифметична прогресія та її властивості. Основні задачі психологічно- соціального розв’язку:
Результати навчального модуля: Знати:
Нормувати:
Цінувати:
Обладнання: підручник, презентація, комп’ютер. Тип уроку. Урок засвоєння нових знань. Обсяг і структура навчального модуля. ЗМІСТОВНО- ПОШУКОВИЙ МОДУЛЬ (30 хвилин)
1.Перевірка домашнього завдання. №15.8 (слайд 1) – з коментарями. Слайд 2
Слайд 3
Слайд 3.
Слайд 4.
Асинхронний режим. Самостійно опрацювати §3 п.16 і знайти відповіді на запитання в кінці параграфа.
АДАПТИВНО – ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНИЙ МОДУЛЬ( 30 хвилин) Обговорення питань, розглянутих в § 3 п.16 Слайд 5.
Слайд 6.
Слайд 7
Слайд 8.
Слайд 9.
Колективне розв’язування вправ. Слайд 10.
Слайд 11.
Слайд 12.
Розв’язати № 16.3,16.5, 16.7( без використання гаджетів). За необхідністю можна звертатися за консультацією до вчителя. Перевіряємо виконані завдання , коментуємо, звертаємо увагу на правильність виконання.
3.Підсумок уроку. Домашнє завдання. Слайд 13
|
Володіння теоретичними знаннями
Активізація регуляційно- вольової активності учня.
Занурення.
Зменшення напруження в ході створення алгоритмів
Осмислення добутих знань з метою розв’язування власних проблем.
Накопичення досвіду. Пошук істини, хвилювання
Змістовно- особистісна розв’язка. |