Освітньо-розважальна гра «Солов’їне шоу» для учнів 5 класу

Про матеріал
Освітньо-розважальну гру «Солов’їне шоу» для учнів 5 класу можна використати до Міжнародного дня рідної мови.
Перегляд файлу

Освітньо-розважальна гра «Солов’їне шоу» для учнів 5 класу

Розроблено по зразку освітньо-розважального телевізійного проєкту «Солов’їне шоу».

Ведучий – вчитель. Участь у грі беруть  два учасники та учень-експерт. За правильну відповідь гравці отримують бали від експерта. Переможцем випуску стає той, хто за підсумками трьох раундів набрав більше балів. 

Мета:

  • Перевірити й закріпити знання й уміння п’ятикласників з української мови;
  • Розвивати пам'ять, логічне мислення, творчі здібності, мовленнєві навички;
  • Виховувати любов до рідної мови, повагу до її багатства й краси;
  • Створити атмосферу єднання та гордості за українську мову, викликати бажання спілкуватися нею;
  • Сприяти формуванню патріотичних почуттів учнів.

 

1 раунд  «Так чи ні?»

За правильну відповідь 1 бал. Якщо відповідь неправильна, відповісти може інший учасник.

Запитання до 1 учасника:                                            Запитання до 2 учасника:


  1. Лексика вивчає звуки мови й мовлення?
  2. У слові «пОмилка» подвійний наголос?
  3. У слові «день» три звуки?
  4. Слово «мавпячий» пишеться з апострофом?

 

  1. Орфографія вивчає правила написання слів?
  2. У слові «загАдка» подвійний наголос?
  3. Слово «морквяний» пишеться без апострофа?
  4. У слові «дощ» чотири звуки?

2 раунд   «Хвилинка»

За хвилину дати якомога більше відповідей.

Запитання до 1 учасника:                                               Запитання до 2 учасника:


  1. Антонім до слова «ніч».
  2. Яка частина мови відповідає на запитання який?
  3. Скільки приголосних у слові «цирк»?
  4. Утворіть прикметник від слова «краса».
  5. Якого роду слово «літо»?
  6. Слово «перст» архаїзм чи історизм?
  7. Речення з однією граматичною основою яке за будовою?
  8. Якою частиною мови є слово «вони»?
  9. Скільки числівників у реченні «Два кольори мої, два кольори»?
  10.            Префікс у слові «приїхати»?

 

  1. Якого роду слово «вітер»?
  2. Скільки приголосних у слові «арена»?
  3. Утворіть іменник від слова «зелений».
  4. Яка частина мови відповідає на запитання як?
  5. Антонім до слова «красивий».
  6. Слово «кріпак» архаїзм чи історизм?
  7. Речення бувають розповідні, спонукальні, і …?
  8. Якою частиною мови є слово «мільйон»?
  9. Скільки займенників у реченні «А ми тую червону калину підіймемо»?
  10.            Суфікс у слові «ніченька»?

 

3 раунд «Фразеологізми»

Відгадати значення фразеологізмів:

Завдання 1 учаснику:

                     Топтати ряст

А байдикувати                    В жити в злиднях

Б жити                                 Г набратися неприємностей

 

                     Ведмежа послуга

А  сезонна робота       В дуже сумнівна, безглузда послуга

Б  глибокий сон          Г вихваляти кого-небудь

 

Завдання 2 учаснику:

                     Впадати в око

А  травмувати око                          В  мати хороший зір

Б  зацікавлювати, подобатись       Г триматися гордовито

 

                     Бути на коні

А мати успіх                                    В мати високий зріст

Б швидко бігати                              Г уникнути покарання

 

 

docx
Додано
27 березня
Переглядів
174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку