Открытый урок по предмету "Украинский язык " по теме: Велике і мале.

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з поняттям «великі і малі», засвоїти слова цієї теми ; формувати вміння правильної вимови ; розвивати пізнавальну активність школярів, вміння працювати в парах; виховувати любов і бережливе ставлення до краси природи, навколишнього світу. Слова для засвоєння: вибрикує, нишком, забарився, бабка, зажурився, хвилююсь,мрія.
Перегляд файлу

Открытый урок по предмету "Украинский язык " по теме: Велике і мале.

Тема : Велике і мале.

 

Мета: ознайомити учнів з поняттям «великі і малі», засвоїти слова цієї теми ; формувати вміння

правильної вимови ; розвивати пізнавальну активність школярів, вміння працювати в парах;

виховувати любов і бережливе ставлення до краси природи, навколишнього світу.

 

Слова для засвоєння: вибрикує, нишком, забарився, бабка, зажурився, хвилююсь,мрія.

Хід уроку

 

I.Організаційний момент.

Щоб добре нам навчатись,

Треба всім старатись,

На уроці не лінитись

И старанно всім трудитись.

Будуть в нас знання міцні,

І ми будем всі - знавці!

  • Бажаю вам, діти , успіхів!

II. Перевірка домашнього завдання.

1)Виразне читання казки « Що краще за все гріє?» Початок зачитують, а продовження переказують за питанням вчителя ; знаходячи відповідь в тексті. а) Хто прийшов до вогнища? ( їжачок,зайчик, білочка,ведмідь); б) Скільки їх було всього? Порахуйте. (четверо) ; в) Яку відповідь здобули звірі на питання казки? Читайти речення – відповідь з тексту.

  • Хто автор цього оповідання? ( НАРОД)

2)Робота над скоромовкою в парах - хто ліпше? Діти змагаються. Оцінюють ліпших.

3) Назви пори року, днів тижня. Чому відбувається зміна пори року? https://cdn2.arhivurokov.ru/multiurok/html/2018/07/05/s_5b3e482a88b68/926413_2.jpeghttps://cdn2.arhivurokov.ru/multiurok/html/2018/07/05/s_5b3e482a88b68/926413_3.png

III. Актуалізація опорних знань.

Каліграфічна хвилинка. Ди- ди- ди. Иця – иця- иця. Ити – ити – ити. Юсь – юсь- юсь.

Робота над чистомовкою з записом складів у зошит, які промовляються самостійним читанням .

 

Ди- ди- ди – йшли качата до води.

Иця – иця- иця- а на зустріч їм лисиця.

Ити – ити – ити – та качат не треба вчити:

Юсь – юсь- юсь – вони з розбігу у воду плюсь.

 

Зміна слів за зразком

( Орієнтую на зразок підбору слів з відношенням до імен Ромашки й Барвинка )

Назвала – назвав мала- мав

Бачила – бачив знала -знав

Рятувала- рятував мріяла –мріяв

 

Гра «Додай слівце».

Вовк, білка, ведмідь,заєць – це … (звірі).

Корова, кінь, коза,вівця – це … (свійські тварини).

Муха,джміль, комар, метелик, бабка – це …. ( комахи)

*Бабка – стрекоза.

 

IV. Повідомлення теми і завдань уроку.

  • Тема нашого уроку «Велике і мале».
  •  

 

V. Сприймання та усвідомлення нових знань.

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

 

 

Ведмежата

Ведмежата в лісі жили,

Головою вертіли.

Ось так, ось так- головою вертіли.

Ведмежата мед шукали,

Дружно дерево гайдали,

Ось так,ось так –дружно дерево гайдали

Перевальцем все ходили

Та із річки воду пили.

Ось так,ось так – та із річки воду пили.

Ну, а потім танцювали,

Вище лапи піднімали.

Ось так,ось так - вище лапи піднімали.

 

VI. Робота за підручником

  1. Гра « Зайве слово». ( Діти прочитують слова та відокремлюють зайві слова після прочитання стовпчику слів). Назвіть за розміром великого звіра і маленького.

https://cdn2.arhivurokov.ru/multiurok/html/2018/07/05/s_5b3e482a88b68/926413_4.png

  1. Робота в зошиті. Запишить з кожного стовпчика через тире за розміром великого та маленького звіра.
  2. Перевірка запису. Виправлення помилок.
  3. Робота в зошиті. Нові слова : вибрикує –голоп, нишком – втихаря ,хвилююсь – волнуюсь, зажурився- приуныл, забарився- замешкался, бабка -стрекоза . (Промовлення за вчителем і записують по складах. Перевіряти будуть як зустрінуть у тексті при слідкуванні за вчителем.)
  4. Показове читання учителем тексту Василя Сухомлинського «Велике і мале».
  5. Самостійне голосне читання тексту учнями.
  6. Читання за ролями.
  7. Бесіда за змістом прочитаного.
  • Що здивувало тварин? ( Розмір тіла.) Ми порівнювали розмір тіл ,на початку уроку, не випадково,але ми не помилялись в своєму вибору . Чому? ( Тому що мі знаємо,що тварини бувають різні за розміром і зовнішньо.)
  • Яке слово перевірили в написанні у тексті цього оповідання? (вибрикує). –До кого воно відноситься? (Теля.)
  1. Самостійне ознайомлення учнів із віршем Платона Воронько «Друзяки».
  2. Робота над виразністью. Яке слово перевірили в написанні у тексті цього вірша? (нишком).
  3. Робота над скоромовкою. Яке слово перевірили в написанні у тексті скоромовки?(Забарився.)

VII. Підсумок уроку.

-Про що ми читали на уроці?

-Що вам запом’яталось із сьогоднішнього уроку?

VIII. Д О М А Ш Н Е З А В Д А Н Н Я.

Повторити вивченні слова.  Знайти цікаве про дружбу звірів.

 

docx
Додав(-ла)
Зубенко Тамара
Додано
17 березня
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку