Тема: Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння та їх рішення.
Мета:
Тип уроку: оволодіння новими знаннями і вміннями
Обладнання: комп'ютер, проектор.
"Недостатньо лише мати добрий розум. Головне – раціонально застосовувати його".
Р.Декарт
Хід уроку
I. Постановка цілей і завдань уроку.
Учні ставлять свої цілі і завдання уроку і зіставляють їх з цілями і завданнями, які ставить на урок учитель.
II. Актуалізація опорних знань.
Виконання усних вправ.
1. Уявити у вигляді многочлена вирази:
(х-2) (2 + х); (х-3) 2; (у3-у) у; (у-1) (у + 2),
2. Чи рівносильні рівняння:
3х-2 = х + 3 і 2х-5 = 0
5х-1 = 3х - х2 і х2 + 2х-1 = 0
0,5х-3 = 0 і х-6 = 0
5х2-10х + 25 = 0 і х2-2х + 5 = 0?
Відповіді обґрунтувати.
3. Розв’язати рівняння:
y -7 = 0
x + 0,5 = 0
8х = 0
2х-6 = 0
x (х + 3) = 0
x2-4 = 0
2х2 + 8 = 0
x2-3 = 0
III. Пояснення нового матеріалу.
Пояснення нового матеріалу відбувається під презентацію.
III. Закріплення матеріалу.
Робота з підручником: № 725, 726 - усно
Письмове рішення рівнянь.
Робота з підручником.
№ 727, 734. 736- колективне рішення
IV. Підсумки уроку.
V. Домашнє завдання.
1. Вивчити теоретичний матеріал, § 20.
2. Письмово № 728, 735, 737.
3. Повторити вправи на виділення повного квадрата двочлена.