МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕТАЛУРГІЙНИЙ КОЛЕДЖ
Методична розробка
на тему:
для студентів ІІІ курсу
напряму підготовки 050701 «Електротехніка та електротехнології»
спеціальність 5.05070104 «Монтаж і експлуатація електроустаткування підп-
риємств і цивільних споруд»
м.Кам΄янське – 2017р.
Методична розробка «Використання QR-кодів при проведенні позааудиторних заходів»
Укладач Устименко Ю.В. – викладач електротехнічних дисциплін Придніпровського державного металургійного коледжу – 2017 р.
Розглянуто та ухвалено
На засіданні ПЦК
електротехнічних дисциплін
Протокол від ________№__
Голова ПЦК________С.О.Капанжи
3
Зміст
Вступ ................................................................................................................................................4
Інтелектуальна гра «QR-КВЕСТ ЕНЕРГЕТИКІВ»............................................ 10
ВСТУП
Ми живемо в умовах високого розвитку інформаційного поля, тому потрібно постійноотримувати нові знання. Інформаційнийпростір безмежний, і без певнихнавиків студентам важко орієнтуватися.Одне з основних завдань викладача – навчити знаходити потрібну інформацію, аналізувати,
узагальнювати. Людина, яка вільно орієнтуєтьсяв мережі Інтернет, має суттєву перевагу надінформаційно ізольованими особами. Технологія QR-квестів сприяє
оволодіннюнавичками роботи з різноюінформацією, розвиває вміння знаходити головне.
Упровадження інноваційних засобів у навчально-виховний процес підвищує якість навчання,зацікавленість студентів і викладачів,розвиток компетенцій і є важливоюстадією процесу реформування традиційної системи освіти в контекстіглобалізації. Однією з такихметодик, яка вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу,систематизувати й розв’язувати поставлені задачі, є методика QR-квестів.
Сучасна система освітипропагандує особистісно орієнтоване навчання, яке засноване на трьохпедагогічних поняттях: технологія, метод таприйом.Педагог має лише обративлучний алгоритм для розвиткурозумових та творчих здібностей своїх вихованців,створити навчальну ситуацію, що якнайповніше
зможе розкрити потенціал студента.
Широкий спектр педагогічнихтехнологій дає змогу вибору,а формат обраної інновації буде залежати від того, на який кінцевий результат розраховує сучасний викладач. Актуальність обраного методу знаходиться в
пропорційному зв’язку з концепцією триєдиної мети заняття, матеріалом, що буде поданий для вивчення, та навчальними ситуаціями, котрі викладач заздалегідь передбачає для оптимізаціїнавчально-виховного процесу.
Пошук оптимальних шляхів мотивації студентів до навчально-пізнавальної діяльності, підвищення їхньої розумової активності, формування вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань є одним з актуальних завдань спеціальної освіти. Сьогодні викладач повинен вміти використовувати такі педагогічні та інформаційно-комунікаційні технології, які сприяли б розвитку студентів навчально-пізнавальної активності, самостійності, а також формуванню та розвитку ключових компетентностей. Серед таких технологій є технологія мобільного навчання з використанням додатків для мобільних пристроїв. Більшість підлітків мають у своєму розпорядженні мобільні пристрої (смартфони, планшети), проте використовують їх переважно для розваг чи спілкування з однолітками в соціальних мережах. Проте мобільний пристрій може стати інструментом для навчання, оскільки допомагає у проведенні навчального дослідження як у вищому учбовому закладі, так і за його межами. Як можна використати мобільні пристрої для проведення навчальних досліджень при вивченні спец-
предметів електротехнічних дисциплін?
Ймовірно, ви часто зустрічали ось такий квадратик коду.
Зараз вони зустрічаються все частіше й частіше – в рекламі, на веб-сторінках, в описах туристичних об’єктів… Так що ж це за кодовий квадратик? Називається він QR-код (QR = Quick Response = Швидкий Відгук).
Створений японцями QR-код в 1994 році на заміну звичайному штрих-коду, можли-
вості якого були вже не в змозі відповідати сучасним вимогам.
QR-код відрізняється від штрих-коду тим, що:
- містить великий об’єм цифрової та текстової інформації на будь-якій мові;
- розмір друку може бути дуже малим; - у нього висока швидкість розпізнавання;
- зчитується в будь-якому напрямку.
Такі можливості дозволяють вносити в один маленький квадрат коду різноманітну інформацію – посилання на веб-сторінки, контактну інформацію, опис туристичних об’єктів на різних мовах, зашифровувати любовні послання та багато-багато іншого. Після того як QR-код здобув велику популярність в Японії, він почав завойовувати світ, прийшов в Європу, США та інші країни. Тепер QR-код підкорює Україну, сьогодні Ви
вже майже всюди зустрічаєте його.
Це може бути відео з YouTube, локація на Google картах, файл з Dropbox, профіль в соцмережах, телефонний номер або e-mail. Словом все, що можна відправити поштою або через соціальні мережі, QR-коди дозволяють прикріпити до будь-якої поверхні: стіни, аркушу паперу, футболки, чашки тощо.
Викладач може закодувати власні підказки, а потім роздрукувати отриманий QR-код разом із завданням. Кожен, кому знадобиться консультація по темі, отримає її в будь-якому
зручному місці, просто зчитавши код.
QR Treasure Hunt Generator автоматично створює QR-вікторину із запропонованих питань. Потім роздруковані QR-коди можна розмістити в аудиторії або по всьому коледжу. Студенти, можливо, підтягнуть не тільки знання, а й свою фізичну підготовку.
За тим же принципом можна запросто організувати екскурсію по коледжу. В аудиторії (коридорах, бібліотеці, в інших приміщеннях) потрібно розмістити роздрукований QR-код з посиланням на відео, аудіо або цілий фотоальбом. Багато музеїв вже давно використовують цей прийом, тим самим розширюючи експозицію не тільки поясненнями, але й додатковими матеріалами на зразок міні-фільму або навіть ігри за мотивами виставки.
QR-коди вміють зберігати в собі тексти невеликого обсягу, які можна зчитувати без підключення до Інтернету. Для творчих занять це надає чималі можливості. Приклад гри: потрібно придумати розповідь, що складається з декількох частин – в кінці кожної, як у комп’ютерній грі, буде кілька варіантів продовження. Можна створити інтерактивну версію казки про червону шапочку: з першого QR-коду зчитується зав’язка, а продовження можна вибрати самостійно («Скануйте код під номером 2, щоб героїня пішла безпосередньо через ліс, або під номером 3, щоб вона пішла в обхід з безпечної дороги»).
Насамперед необхідно закодувати своє послання. Для створення власного QR-коду знадобляться тільки Інтернет, принтер і камера. Серед українських та україномовних ресурсів для створення QR-кодів слід
ти http://ua.qr-code-generator.com, http://qrcodes.com.ua/, http://www.qr-code.com.ua. Якщо бажаєте скористатися альтернативними варіантами, введіть в рядку адреси вашого браузера таку умову пошуку: “створити QR-код“.
Найбільш популярною програмою для ОС Andoid є програма QR Droid, яка дозволяє зчитувати коди, створювати власні і відправляти друзям. Neoreader, - сервіс зі схожими функціями, працює на iOS і справляється з усіма типами кодів.
Для зчитування QR-коду не потрібні спеціальні сканери. Код зчитується будь-яким мобільним телефоном, якщо в ньому є камера та установлена спеціальна програма. Причому телефон не обов’язково повинен бути смартфоном, сьогодні існує велика кількість мультиплатформних програм, які працюють на будь-яких, навіть старих телефонах. Програми для зчитування QR-коду в основному безкоштовні.
Ось неповний перелік доступних програм для різних платформ мобільних телефонів та смартфонів:
- Android: Google Goggles, QuickMark, Barcode Scanner, Barcode2file, QR Droid, NeoReader, ixMAT Scanner, 2D-код, Elinext UPC, I-Nigma, QR Droid; (ми рекомендуємо Barcode
Scanner – він одразу вносить зіскановані контактні дані до записної книжки телефону);
- Apple iOS: QR Reader for iPhone, Bakodo - Barcode Scanner and QR Bar Code Reader,
AT&T Code Scanner, Elinext UPC, Ценометр; (ми рекомендуємо Red Laser – він одразу вносить зіскановані контактні дані до записної книжки телефону);
- Bada: BeeTagg, Quick QR Reader;
- Java: Kaywa reader, I-Nigma, UpCode;
- Maemo: mbarcode;
- Symbian OS: QuickMark, Kaywa reader, Nokia barcode reader, I-Nigma, UpCode, NeoReader, BeeTag;
- Windows Mobile: QuickMark, I-Nigma;
- Windows Phone 7: включено в пошук (Оновлення Mango);
- BlackBerry OS: включено в App World (магазин прикладних програм).
Тип: короткостроковий (орієнтовно 2 години).
Мета:
Ø формувати навички ХХІ століття:інформаційну компетентність,критичне мислення студентів;
Ø розвивати інтерес до спецдисциплін;
Ø формувати вміння встановлювати логічні зв’язки між дисциплінами,аналізувати різні ідеї таподії, робити обґрунтовані висновки, вибудовувати ланцюжок доказів;
Ø розвивати комунікативні вміння, навичкипублічного виступу;
Ø використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для
розширення сфери своєї творчоїдіяльності;
Ø розвивати вміння візуалізувати інформацію за допомогоюсервісівweb 2.0;
Ø формувати вміння працювати в команді,досягати компромісу.
Основне завдання: робота в 3 групах за отриманою темою і закодованими
( QR-коди) завданнями кожному із учасників та відправлення результатів на електронну скриньку викладачуjuliajvu_ustimenko@i.ua .
Приведемо приклад інтелектуальної гри «QR-КВЕСТ ЕНЕРГЕТИКІВ», що призначена для студетів ІІІ курсу напряму підготовки 050701 «Електротехніка та електротехнології» спеціальності 5.05070104 «Монтаж і експлуатація електроустаткування підприємств і цивільних споруд».
В грі «QR-КВЕСТ ЕНЕРГЕТИКІВ» беруть участь три команди. З кожної групи МЕПС-15 обирається команда з назвою із 4 гравців, які вміло боротимуться із учасниками інших команд. Обираються 3 помічника, що допомагають в процесі гри ведучому QR - квесту. Всі учасники і викладач повинні мати мобільні телефони, які підключені до мережі Інтернет і мають будь-яку програму (наприклад, QR Droid), що зчитує QR-коди.
ЗАВДАННЯ:
- Логічне (розкодувати завдання, вирішити правильно, швидко тест, відповіді відправити на електронну скриньку juliajvu_ustimenko@i.ua викладачу, отримати ключ до перемоги);
- Винахідливе (вирішити поставлене завдання, користуючись хмарними технологіями, відповідь відправити на електронну скриньку juliajvu_ustimenko@i.ua викладачу і отримати наступний ключ);
- Практичне (знайти потрібний електричний апарат на лабораторних стендах, відповідь відправити на електронну скриньку juliajvu_ustimenko@i.ua викладачу, і отримати наступний ключ);
- Кмітливе (знайти потрібний підручник і вказану тему, відповідь (сторінку) відправити на електронну скриньку juliajvu_ustimenko@i.ua викладачу, і отримати останній ключ до перемоги).
Учасники «QR-КВЕСТ ЕНЕРГЕТИКІВ»
1. Колков Я. 1. Ковеня О. 1. Чуприна В.
2. Атрошенко В. 2. Терещенко О. 2. Коротецький Є.
3. Глоба А. 3. Почекайло О. 3. Світич В.
4. Ярошенко Я. 4. Василенко Я. 4. Голуб О.
ВЕДУЧА ГРИ:
Викладач електротехнічних дисциплін Устименко Юлія Володимирівна
СЦЕНАРІЙ
Учасники 3-х команд із 4 студентів (12 чоловік) слухають умови гри, отримують карту QR-КВЕСТУ і розходяться по аудиторіям, в яких знаходять закодовані завдання у
вигляді QR-кодів:
- В 37 аудиторію 3 студенти;
- В 18 аудиторію 3 студенти;
- В 29 аудиторію 3 студенти;
- В бібліотеку коледжу 3 студенти.
В аудиторії № 37 кожен студент із команд отримує від ведучої гри картку із завданням у вигляді QR-кодів, які повинен розкодувати за допомогою додатку в мобільному телефоні, швидко і правильно вирішити і відправити на електронну адресу викладачу juliajvu_ustimenko@i.ua.
QR-код:
Закодоване тестування:
1. Електропривод складається з:
а). силова частина і система управління;
б). механічна і динамічна;
в). система регулювання;
г). система стійкості.
2. Електродвигун призначений для...
а). перетворення механічної енергії в електричну;
б). зміни параметрів електричної енергії;
в). перетворення електричної енергії в механічну;
г). підвищення коефіцієнта потужності ліній електропередачі.
3. В електроприводах використовують двигуни...
а). тільки постійного струму;
б). тільки змінного струму;
в). постійного і змінного струму;
г). внутрішнього згоряння.
Правильна відповідь:
1. а);
2. в);
3. в).
Той студент, що перший відправить правильну відповідь на електронну скриньку juliajvu_ustimenko@i.ua. , отримує ключ і чекає в аудиторії інших учасників QR-квесту.
2-ге завдання «Винахідливе» (аудиторія № 18)
В аудиторії №18 другі учасники команд отримують картки із наступними за-
вданнями, що закодовані в QR-код:
Закодоване завдання:
На офіційному сайті металургійного коледжу, користуючись хмарними технологіями,
знайти:
Які гальмівні режими мають асинхронні електродвигуни?
Правильна відповідь:
- Студент за допомогою мережі Інтернет заходить на офіційний сайт металургійного коледжу;
- Знаходить бібліотеку коледжу;
- Знаходить хмаринку Устименко Ю.В.;
- Знаходить навчальну дисципліну «Основи електропривода»;
- Знаходить навчальний посібник для виконання самостійної роботи студентів, в якому розміщено відповідь на запитання;
- Правильна відповідь знаходиться на сторінці 34 :
1) рекуперативне гальмування; 2) гальмування противвімкненням; 3) динамічне гальмування.
Студент повинен знайти правильну відповідь і відправити викладачу на електронну адресу juliajvu_ustimenko@i.ua. Той із студентів, хто перший відправляє правильну відповідь, отримує ключ і відносить його своїй команді до 37 аудиторії, а інші учасники
повертаються із 18 аудиторії у 37.
В аудиторії № 29 треті учасники команд отримують картки із наступними закодованими завданнями:
QR-код:
Закодоване завдання:
Знайти із представлених апаратів на лабораторних стендах електричний апарат, який
керує запуском, гальмуванням і реверсуванням електродвигуна.
Правильна відповідь: Командоконтролер.
Хто із студентів 3-х команд знайшов потрібний електричний апарат, той відправляє свою відповідь на електронну адресу juliajvu_ustimenko@i.ua і отримує третій ключ до перемоги, а також відносить його до аудиторії № 37. Інші учасники теж повер-
таються із 29 аудиторії у 37.
4-те завдання «Кмітливе» (бібліотека коледжу)
Четверті учасники команд переміщуються на 1 поверх 1 корпусу учбового закладу
до бібліотеки і отримують картки із завданням у вигляді QR-кодів.
QR-код:
Закодоване завдання:
Знайти:
- підручники навчальної дисципліни «Основи електропривода» (Лавріненко О.М.,
Цейтліна Л.С., Кулікова А.А., Фотієва М.М., Москаленка В.В., Чілікіна М.Г.);
- в підручнику знайти рівняння руху електропривода.
Правильна відповідь:
М-,
𝟐
М-Мст=.
Учасник, який першим знайшов правильну відповідь, відправляє її на електронну адресу juliajvu_ustimenko@i.ua отримує останній 4 ключ і несе його до фінішу в аудиторію № 37, а інші студенти повертаються теж до своєї команди.
Здобуває перемогу та команда, яка дійшла до фінішу і зібрала більшу кількість
ключів перемоги.
Бажаємо успіхів!
Переможці інтелектуальної гри
І місце Команда групи МЕПС-15-1
1. Колков Я.
2. Ярошенко Я.
3. Хоменко Є.
4. Глоба А.
ІІ місце Команда групи МЕПС-15-3
1. Чуприна В.
2. Світич В.
3. Коротецький Є.
4. Голуб О.
ІІІ місце
1. Ковеня О.
2. Терещенко О.
3. Почекайло О.
4. Василенко Я.
Ознайомлення з особливостями впровадження QR-квест технології у практику нав-
чального процесу студентів з електротехнічних дисциплін у ВНЗ дозволило встановити:
а) підсилення діяльнісної складової навчального процесу, збагачення змісту
спецдисциплін прикладним, практичним і світоглядним матеріалом;
б) надання студенту права вибору теми дослідження, форми роботи (індивідуально
чи в групі) та звітування про результати пізнавальної діяльності;
в) надання можливості долучитися студенту до самоконтролю і самооцінки здобутих
навчальних досягнень.
Аналіз науково-методичної літератури, присвяченої QR-квест технології, дав мож-
ливість встановити, що:
а) «QR-Quest» в перекладі з англійської мови – тривалий цілеспрямований пошук, завдання якого подані у вигляді кодів. Цей пошук може бути пов'язаний з пригодами або грою (цю назву іноді використовують для позначення одного з різновидів інтелекту-
альних ігор);
б) QR-квест в педагогіці - проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовують навчальні літературні джерела, а також інформаційні ресурси Інтернету. QR-квест – це сценарій організації проектної діяльності студентів з будь-якої теми;
в) За часом виконання завдань QR- квести поділяють на короткочасні і довготривалі;
г) Технологія QR-квест створює умови для ефективного формування різних видів компетентностей студентів: предметних; міжпредметних (галузевих) і ключових (інформаційної, навчально-пізнавальної, соціально- культурної (комунікативної), соціаль-
но-трудової (кооперативної);
д) QR-квести можуть виконуватися як в міні-групах, так і індивідуально;
е) Для підготовки завдань QR-квесту необхідне комп'ютерне обладнання, мобільний
телефон з підключенням Інтернет-послуг.
Будь-який QR- квест повинен включати в себе наступні компоненти:
- Вступ, де чітко описані головні ролі учасників або сценарій QR-квесту, попередній
план роботи, огляд усього QR-квесту.
- Центральне завдання, яке змає бути у вигляді QR-коду, цікавим і здійсненим (посильним для студентів). Чітко визначено підсумковий результат самостійної роботи (наприклад, задана серія питань, на які потрібно знайти відповіді, прописана проблема, яку потрібно вирішити, визначена позиція, яка повинна бути захищена, або зазначена інша діяльність, яка спрямована на переробку інформації і представлення результатів її
опрацювання.
- Список інформаційних ресурсів, необхідних для виконання завдання.
- Процедурний опис роботи, яку необхідно виконати кожному учаснику QR-квесту
при самостійному виконанні завдання (етапи).
- Опис критеріїв та параметрів оцінки QR-квесту. Критерії оцінки залежать від типу навчальних завдань, які вирішуються у ньому. QR-квест є комплексним завданням, тому оцінка його виконання повинна ґрунтуватися на декількох критеріях, орієнтованих на тип проблемного завдання і форму представлення результату.
- Керівництво до дій, яке може бути представлене у вигляді питань, котрі організовують навчальну роботу (наприклад, пов'язаних з визначенням часових рамок, загальною концепцією, рекомендаціями по використанню електронних джерел, виставленням "за-
готовок" сторінок тощо).
- Висновок, де підсумовується досвід, який буде отриманий учасниками під час самостійної роботи над QR-квестом.
Після ознайомлення з QR- квестом, як формою роботи, студентам пропонується алгоритм виконання належних дій у вигляді пам’ятки.
При розробці критеріїв оцінювання результатів роботи студентів з QR- квестом враховуються: ступінь їх самостійності, творчий підхід до виконання завдань, доповідь про результати роботи, якість презентації, відповіді на запитання студентів з інших груп, по-
ставлені після доповіді.
Застосування QR-квесту у навчанні студентів із спеціальних дисциплін сприяє формуванню в них не тільки професійної компетентності, а й міжпредметних і ключових (інформаційної, соціально-культурної, соціально-трудової, навчально-пізнавальної) компетентностей, а також створює умови для збагачення досвіду студентів зі здійснення навчально-пізнавальної, кооперативної, комунікативної, інформаційної, аналітичної й оцінювальної діяльності та зростання мотивації до вивчення своєї професії.
1. Храмцов Е. «Невидимые QR-коды против пиратства и
фальшивомонетчиков», журнал ComputerBild №24/2012
2. «Что такое QR-код и как с ним работать», авт. редакция Computer Bild,
журнал ComputerBild №12/2011
3. http://qrinlibs.blogspot.ru/ - «Scan Me! QR Codes in Libraries»
4. http://daringlibrary.edublogs.org/2011/04/02/qr-code-quest-in-the-
library/comment-page-1/ - «The MHMS Daring School Library Blog»
5. http://socialtimes.com/no-projector-use-qr-code-slideshare-to-share-a-
presentation-on-smartphones_b73334 - «No Projector? Use QR Code &
SlideShare to Share a Presentation on Smartphones»
6. http://www.scoop.it/t/qr-codes-for-learning - «QR codes for learning»
7. http://www.livebinders.com/play/play/51894 - «QR Codes In Education»
8. http://www.scoop.it/t/qr-codes-in-k-12-education - «QR Codes in K-12
Education»
9. http://www.library.ln.edu.hk/services/qr-code - «QR Code | Lingnan
University Fong Sum Wood Library»
10. http://qrlitquest.blogspot.ru/ - «QR Literature Quest: A high tech scavenger
hunt to interest HS students in literature.»
11. http://www.libsuccess.org/index.php?title=QR_Codes – «QR Codes -
Library Success: A Best Practices Wiki»
У методичній розробці «Використання QR-кодів при проведенні позааудиторних заходів» подано приклад рольової гри із електротехнічних дисциплін, в якій кожен гравець має досягти певної мети, використовуючи власні знання і досвід. QR - квест- це захоплююча подорож, яка припускає кмітливе вирішення поставлених закодованих завдань, запити в різних пошукових системах, одержання досить значного об’єму інформації, її аналіз, систематизацію і подальшу презентацію. QR - квест - це технологія орієнтована на студентів ІІІ курсу спеціальності 5.05070104 «Монтаж і експлуатація електроустаткування підприємств і цивільних споруд», занурених у процес навчання, яка розвиває їх критичне мислення, конкурентність та лідерство.
Завдяки конструктивному підходу до навчання, студенти не лише розкодовують за допомогою додатків мобільних телефонів поставлені завдання, добирають і упорядковують інформацію, отриману з посібників, з Інтернету, а також скеровують свою діяльність на поставлене перед ними завдання. Це технологія, яка дозволяє працювати в групах (від трьох до п’яти чоловік).
У контексті зазначеного мета методичної розробки полягає в ознайомленні викладачів з однією з інноваційних технологій навчання електротехнічних дисциплін – QR - квест технологією, яка дозволяє:
– розвивати індивідуальні пізнавальні здібності кожної особистості;
– максимально виявляти, ініціювати, використовувати індивідуальний досвід особистості, допомагати їй пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись.
до методичної розробки «Використання QR-кодів при проведенні позааудиторних заходів».
Автор: Устименко Ю.В.- викладач електротехнічних дисциплін Придніп-
ровського державного металургійного коледжу.
Короткий виклад змісту роботи: у методичній розробці для студентів ІІІ курсу спеціальності 5.05070104 «Монтаж і експлуатація електроустаткування підприємств і цивільних споруд» подано приклад рольової гри із спеціальної дисципліни, в якій кожен гравець має досягти певної мети, використовуючи власні знання і досвід, розвиває
критичне мислення, конкурентність та лідерство.
Актуальність питань, висвітлених у роботі: методика QR-КВЕСТІВ вчить студентів самостійно за допомогою додатку мобільного телефону розкодовувати поставлені завдання, знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати і вирішувати поставлені задачі. QR-квест - технологія, яка дозволяє розвивати індивідуальні пізнавальні здібності кожної особистості, максимально виявляти, ініціювати, вико-
ристовувати, індивідуальний досвід особистості, самовизначитись та самореалізуватись.
Недоліки, допущені в роботі: вцілому методична розробка виконана на досить високому педагогічному рівні, але може поступово доповнюватися необхідними нав-
чальними матеріалами та рекомендаціями.
Рекомендації для подальшого використання даної розробки: вдосконалювати і
залучати на інших навчальних дисциплінах.
Рецензент
Голова ПЦК електротехнічних дисциплін, викладач електротехнічних дисциплін Капанжи С.О.
_________________ ________________
(дата) (підпис)