П'ятий день тематичного тижня у 1 класі "Народний фольклор"

Про матеріал

Рефлексія замість висновків....

Творча праця народжує взаємну любов.

Ми разом пізнаємо світ....

Ми вчимося розуміти, що світ увесь кольоровий!

Ми усі - це частинки вселюдського серця добра.

Ми знаємо і щиро віримо, що людина - це сонце.

Нам усім тепло від усмішок, подарованих один одному!

Перегляд файлу

23. Тема тижня. Ігровий фольклор.

Тема дня. Світ пізнання, гри, краси, творчості, добра, успіху, досконалості, любові…. Ігри до скарбнички малюків ( повторення найулюбленіших ігор).

Робота з дитячою книжкою. ( Ти -  слухняний. Ти – слухняна. Вчинки персонажів твору. Характерні риси персонажів твору. Слухняний – неслухняний: добре це чи погано).

Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Порівняння виразів. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка.

Комбіновані роботи. Конструювання найпростіших виробів за допомогою засвоєних раніше технологій аплікації. Практична робота: виготовлення колективної композиції « Квітуча галявина».

Інтегруються предмети: навчання грамоти (позакласне читання), математика, художня праця.

Мета тематичного дня:

  • створити сприятливе психодидактичне, гігієнічне середовище уроку й мотиваційне забезпечення навчального процесу протягом усього тематичного дня;
  • формувати в учнів готовність до діалогу, спілкування з однолітками в навчальних ситуаціях, набуття ними досвіду навчальної взаємодії;
  • вчити дітей сприймати зміст твору, визначати вчинки персонажів, давати їм характеристику, усвідомлювати свої вчинки й прагнути хорошого;
  • формувати в учнів уміння самостійного пошуку й аналізу інформації, фінансової грамотності та підприємницьких навичок; розвивати зорову та слухову увагу, пам’ять, мислення, уяву; уміння аналізувати, робити висновки; уміння працювати самостійно (організація пізнавальної діяльності);
  • удосконалювати обчислювальні навички, знання нумерації чисел другого десятка, уміння розв’язувати задачі;
  • повторити прийоми різання паперу ножицями, вміння користуватися шаблоном,правила безпечної роботи з ножицями;
  • формувати  пізнавальний інтерес до ігрового фольклору; розвивати пам'ять,інтерес до мовних явищ; стимулювати учнів до запам’ятовування і відтворення ігрового матеріалу;
  • розвивати дрібну моторику рук, зорове сприйняття, фантазію; аналітичне, логічне, креативне мислення;

спостережливість, допитливість;

  • виховувати інтерес до творів мистецтва, пізнання нового, бережне ставлення до паперу, економне використання паперу ; культуру міжособистісного спілкування у грі; самостійність, акуратність, точність.

Очікувані результати

Після проведення тематичного дня першокласники:

  • зроблять крок у пізнанні, здобудуть нові знання, усвідомлять свій успіх й «маленькі досягнення»;
  •  запам’ятають, закріплять й будуть використовувати програмовий  матеріал в певних життєвих ситуаціях;
  • повторять народні ігри, які вивчили протягом тематичного тижня;
  • розвинуть уміння розв’язувати сюжетні задачі, логічно міркувати, виконувати дії за алгоритмом; користуватися математичної термінологією, знаковою та графічною інформацією; здатність застосовувати обчислювальні навички; 
  • навчаться оцінювати свою активність,  діяльність, творчість на кожному етапі.

Для вчителя:

  • організувати діяльність школярів так, щоб вимоги вчителя стали внутрішніми спонуками дітей;
  • в організації самостійної пізнавальної діяльності – вчитель організатор, координатор, консультант;
  • урок має бути результативним, дієвим, враховуючи інтереси дітей;
  • організувати освітню підготовку дітей шляхом формування предметних та ключових компетентностей.

Обладнання: книжка для 1 класу «Перші кроки» ( стор.70-77), читання в класі казки Г.Фаллада «Історія про мамину казку»; підручник з математики ( автор М.В. Богданович, Г.П.Лишенко); зображення красуні Зими ( фото або малюнок), конверт сріблястого кольору, картки-тлумачення слів, смішні зображення зайців, різні іграшки, казкові картинки для створення колажу – аплікації, вирізані з картону букви, аркуш оцінювання оповідання Г.Фаллади, картка для створення плану; кольорові ватмани, кольоровий папір , ножиці, прості олівці, шаблони (квітів, дерев, хмарок), підручник «Трудове навчання» 1 клас ( автори В.П.Тименко, І.М.Веремійчик, підручник «Художня праця» 1 клас ( автор В.П.Тименко), зображення для кожного з трьома сходинками ( графічна рефлексія), шкала творчості для кожного.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

G:\DCIM\101MSDCF\DSC02609.JPG

Зміст занять протягом дня:

  • емоційне, мотиваційне поле (створення сприятливої атмосфери,
  • поле цілепокладання (повідомлення теми, мети, завдань уроку);
  • змістове, технологічне  поле ( 1 заняття: марафон бабусин ігор, картина за вікном, гра з елементами квесту, хвилинка міркування, гра - енерджайзер для відпочинку «Кондитерська», вправи для розвитку мовленнєвого апарату й удосконалення читання, підготовка дітей до сприймання казки, словникова робота – картка тлумачення слів, збагачуймося народною мудрістю, задача на знаходження різниці двох чисел, контроль,корекція й закріплення знань з математики, відгадування загадки, повторення правил користування ножицями,етюд «Малюнок у повітрі»;

2 заняття: вправа – розминка «Іграшки по колу», подорож у казку Ганса Фаллади, словесне малювання уявних картин казки, продуктивна праця дітей на уроці, створення творчої композиції за змістом прочитаного твору, народна гра «Перстень», вправа-пригадування етюду «Малюнок у повітрі», бесіда про різання паперу ножицями з елементами практичної діяльності, демонстрація послідовності роботи з шаблоном та трафаретом, практична робота з художньої праці, кінезіологічна вправа «Коліно – лікоть», розвиток і закріплення математичних знань, гра для позитивного завершення роботи;

3 заняття: аркуш оцінювання оповідання Г.Фаллади, практична робота з художньої праці, забавлянка для пальчиків, вчимося складати план до казки, створення колективної композиції – аплікації,гра «Лобода,вправа «Уважне вушко»).

  • рефлексивне поле ( графічна рефлексія  (вправа «Високий політ», творча шкала, гра для позитивного завершення тематичного тижня ( вправа «Збираємо рюкзак»). 

 

 

 

 

 

 

Хід занять протягом дня

І. Етап орієнтації та мотивації

 1. Створення сприятливого емоційного настрою учнів (2 хв.)

- На урок запрошуються гарні, чемні, виховані, розумні, спостережливі, допитливі ……першокласники.

- Подивіться на мене щирими, розумними очима, усміхніться, побажайте успіхів на уроці.

- Памятка школяреві ( самонавіювання)

Я школяр(ка).

Я творча особистість.

Я думаю, спостерігаю, замислююсь.

Я аналізую, висловлюю свої думки.

Я хочу все знати.

2. Мотивація  ( 2 хв.)

Наш п’ятий  день - тематичний,

І цікавий, і незвичний,

Вирушаємо у путь –

Нас цікаві справи ждуть.

- Який наш день? (Тематичний, цікавий, незвичний)

- Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? ( Відповіді дітей).

-  Я очікую від вас: злагодженої роботи, дружної співпраці, говоріння чіткого й виразного, письма грамотного й правильного.

- Сподіваюся, що день пройде у теплій, дружній атмосфері і у вас залишаться яскраві, приємні спогади.

- Давайте поплескаємо нашим гостям!

- Всіх присутніх чекають сюрпризи!

ІІ. Етап цілепокладання

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку( 1 хв.)
  • Наш тематичний тиждень закінчується й на вас чекає багато несподіванок.
  • День  починається з «бабусиної гри», яка перемогла!
  • Сьогодні ми читаємо, міркуємо, відповідаємо, вирізаємо, малюємо, граємося, забавляємося у ігри, які найбільше вам сподобалися!

1 заняття

  1. Марафон «бабусиних ігор» - вибір найцікавішої гри ( 3 хв.)

( діти голосують).

  • Починаємо день з гри, яка перемогла!

Гра «Куца баба»

Діти з-поміж себе вибирають «куцу бабу». Зав’язують їй хусткою очі. Учасники стають навколо неї, крутять її на місці і кажуть:

  •  «Куца баба, на чому стоїш?»
  • «На камені», – відповідає вона.
  • «Що продаєш?»
  •  «Квас».

Усі кажуть:

  •  «Лови мишей, а не нас» і розбігаються.

Кого «баба» піймає та ще й вгадає, той і стає «куцою бабою».

І гра продовжується.

 

http://www.about-ukraine.com/userfiles/image/%D0%98%D0%B3%D1%80%D1%8B/11.jpg

  • Всі бабусі, які брали участь у марафоні нагороджуються медалями….
  1. Картина за вікном ( діти дивлячись у вікно, описують, що вони бачать) ( 2 хв.)
  • Упродовж зими ви спостерігали, яка чудова природа, яке багатство дарує людям, яку насолоду приносить.
  • Тож шануйте і бережіть все, що вас оточує!
  • Без усього цього збідніє наше життя!
  1. Гра з елементами квесту ( 5 хв.)

Завдання від красуні Зими ( читає вчитель або учень)

Дітям потрібно знайти конверт сріблястого кольору.

Наш зимовий щоденник  Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Хвилинка міркування – краплинки цукеркового снігу ( 3 хв.)

Орієнтовні відповіді

Цукерки з карамелі – карамельний сніг.

Цукерки з шоколаду – шоколадний сніг.

Льодяники з малини – малиновий сніг.

Карамельки з м’яти – м’ятний сніг.

Іриски з молока – молочний сніг.

Желейки з полуниці – полуничний сніг.

Зефір з меду – медовий сніг.

Мармеладки з яблука – яблучний сніг.

  1. Гра - енерджайзер для відпочинку «Кондитерська» ( 3 хв.)

Коротка вправа, що відновлює енергію учнів. Вона дає змогу успішно запобігати зниженню активності класу, відновлювати інтерес до уроку, налаштовує на подальшу продуктивну працю.

Інструкція.  Діти сидять у колі й обирають назви тих смаколиків, які їм до вподоби ( учитель пропонує 4-5 назв; наприклад, мармелад, шоколад, карамель, бісквіт….). Потім учитель називає один смаколик. Ті діти, які його обрали, весело підстрибують, усі інші кажуть «Ням-ням!». Коли вчитель промовляє: «Кондитерська!»,усі, підстрибуючи і промовляючи «Ням-ням!», міняються місцями. Учитель у цей час сідає на чиєсь місце. Той, хто залишився без стільця, стає ведучим.

  1.  Вправи для розвитку мовленнєвого апарату й удосконалення читання ( 3 хв.)

Вчуся бути вправним читачем

Змінюй силу свого голосу

Поклич котика тихим голосом:

- К – с –к - с – к – с. Не чує?  

Поклич голосніше: -

  • К – с – с  –к - с – с – к – с- с.

А тепер ще голосніше!

    - К – с – с - с  –к - с – с – с  – к – с- с – с !!

  Змінюй силу твого голосу

Прочитай речення спочатку мовчки. Зверни увагу на слова-підказки, а також на розділові знаки, умовні позначки.

Прочитай виразно вголос.

- Ти знайшов! – голосно закричали мишенята.

- Ти обмолотив, тихіше сказали вони.

- Теж ти, - зовсім тихо пропищали Круть і Верть.

- Все ти, все ти, - прошепотіли мишенята.

 Вправа «Пеньочок»

гора             річка             місто

нора           річка   місто

гора            річка   тісто

гора             нічка місто

гора             річка  місто

  1. Підготовка дітей до сприймання казки (  3хв.)
  • Читання вірша вчителем І.Січовика «Вранці зайчик хвалькуватий»
  • Вправа «5 кульок» ( вчимося ставити питання до прочитаного).

  1. Словникова робота. Картка - тлумачення слів  (  1хв.)

У кожного на парті різнокольорові картки

Хвалько, хвастун, базіка – любить хвалитися, багато розповідати про свої успіхи, задуми ( багато базікає).

  1. Збагачуймося народною мудрістю ( 2 хв.)

Вчитель читає приказку, яка найбільше подобається й обговорює з учнями

  • Хвалений борщ надвір виливають.
  • Хвалені грушки скоро гниють.
  • Все з рук валиться, а він хвалиться.
  • Хто хвалиться, той кається.
  • Поки хвалько нахвалиться, будько набудеться.
  1.  Задача на знаходження різниці двох чисел ( 1 хв.)

 

                              Похожее изображение                       Похожее изображение

 Взимку заєць Вухань пошкодив 15 молодих дерев з лісонасаджень, а заєць Біляк – 10 фруктових дерев у садку дідуся Пилипа. У кого із зайців більший апетит? На скільки більше дерев пошкодив заєць Вухань?

  1. Контроль, корекція й закріплення знань з математики ( 5 хв.)
  • Математичний диктант (за завданням 1 на с. 98 підручника)
  • Виконання завдання 2 на с. 98 підручника.

122
79. 50 + 9 18 – 8 57 – 50 61 + 1 35 – 5
1 + 40 98 – 8 57 – 7 61 – 1 42 – 2
80. Яких чисел не вистачає в цьому ряді?
90...

  1. Картинки по запросу картинка ножиць Відгадування загадки ( 1 хв.)

       Майстер викував уміло

Два однакових ножі,

Дуже зустрічі зраділи,

Два однакових ножі.

Обнялись, і роз’єднати

Їх уже ніхто не зміг.

Підкажіть, як називати

Почали відтоді їх? (Ножиці)

13.Правила користування ножицями, користування клеєм ( 2 хв.) 

( стор. 11 підручника з трудового навчання)

1) Ножиці – це небезпечний інструмент. Поводитись з ним треба обережно.

2) На робочому місці поклади ножиці так, щоб вони не виходили за край парти.

3) Не тримай ножиці вістрями догори.

4) Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.

5) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.

6) Під час роботи з ножицями притримуй матеріал лівою рукою так, щоб він не потрапляв на лінію різання. https://image.slidesharecdn.com/tymenkotrudp1ukr52-11v-site-160805082327/95/tymenko-trud-p1ukr5211vsite-11-638.jpg?cb=1470385450

Правила користування клеєм ( стор. 27  підручника з трудового навчання)

1) Клей треба наносити пензликом від середини до країв.

2) При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою.

3) Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися матер’яною серветкою.

4) Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.

14. Етюд «Малюнок у повітрі» ( 2 хв.)

Мета: рефлексія почуттів.

  • Уявіть себе художниками. Будемо малювати у повітрі…. Уявіть собі, що у вас в руках пензлик. Намалюйте квітку, дерево, метелик, хмарку.

Якщо діти виконали вправу, спробуйте складніше завдання: намалювати картину «Радість». Діти діляться своїми враженнями.

2 заняття

15. Вправа – розминка «Іграшки по колу» ( 2 хв.)

Учні стають у коло, тримаючи руки за спиною. У вчителя в руках іграшки ( лялька, мишка), які потрібно передати по колу з рук у руки якомога швидше, щоб вони не впали. Якщо іграшки упали – гра починається з початку.

16. Подорож у казку Ганса Фаллади (  3хв.)

- Читання теми уроку, записаної на дошці.

- Читання вчителем «Історії про мамину казку»  (автор Г.Фаллада)fallada.jpgГанс   Фаллада —нiмецький письменник,  автор оповiдань для дiтей.

17. Словесне малювання уявних картин казки ( 2 хв.) Відповіді дітей

 

 

 

 

 

 

 

18. Продуктивна праця дітей на уроці, створення творчої композиції за змістом прочитаного твору ( 5 хв.)

- Створити «панораму подій», які відбулися у творі у вигляді колажу

- аплікації.

Матеріал для творчої композиції ( вчитель ще раз читає казку, учні вибирають відповідно картинки, змісту прочитаного, на ватмані створюють колаж-аплікацію й повторюють головні події казки).

i_008.jpg

 

 

images (6).jpgi_010.jpgimages (5).jpg

Висновок

  • Слухняність– дуже гарна риса характеру. Слухняності одразу не навчишся. Допоможуть у цьому такі якості як скромність, спокій,   доброзичливість і любов рідних та близьких людей.

19. Гра «Перстень» ( 5 хв.)

      Діти стають у коло, руки тримають витягнутими вперед, долоні вкупі. В центрі кола два ведучих. Підходять по черзі до кожного гравця і перший непомітно для другого і всіх учасників комусь у руки кладе вирізані з картону вивчені букви. Обійшовши усіх, другий ведучий повинен відгадати у кого букви. Якщо відгадав, то той, хто клав букву стає на місце граючого, а другий учень виходить у коло і гра починається знову.

Після повторення букв, діти пригадують, які букви й звуки вивчили упродовж тижня.

Придумати слова, у назвах яких уживаються ці звуки.

Орієнтовні відповіді

  • «Відповідай на букву «Я» ( яблуня, ялина, якір, Ялта, Яна, Яків, Ярина, Японія, яструб,ящірка, ягуар).

-  «Відповідай на букву «Ю» ( Юра, Юля, юнак, юшка, Югославія,юннат,юрта, юнга).

20. Вправа-пригадування етюду «Малюнок у повітрі» ( 1 хв.)

( що малювали - квітку, дерево, метелик, хмарку).

21.Бесіда про різання паперу ножицями з елементами практичної діяльності ( 2 хв.)

Повторення термінів: «шаблон»,  «розрізати», «відрізати», «вирізати», «надрізати»

22. Демонстрація послідовності роботи з шаблоном та трафаретом( 1 хв.)

І спосіб Картинки по запросу шаблони квітів для вирізання з паперу

- Обведи шаблон квітки,метелика.

- Виріж квітку, метелик

ІІ спосіб ( стор. 33-34  підручника з трудового навчання)

 

https://image.slidesharecdn.com/tymenkotrudp1ukr52-11v-site-160805082327/95/tymenko-trud-p1ukr5211vsite-33-638.jpg?cb=1470385450https://image.slidesharecdn.com/tymenkotrudp1ukr52-11v-site-160805082327/95/tymenko-trud-p1ukr5211vsite-34-638.jpg?cb=1470385450

23.Практична робота з художньої праці ( 5хв.)

- Учні вирізають різного кольору метелики, квіти, проявляючи фантазію. Складають готові вироби у плетену корзину.

24. Кінезіологічна вправа «Коліно – лікоть» ( 3 хв.)

Вправа активізує ділянки обох півкуль, утворюється значна кількість нервових шляхів, що забезпечує причинно обумовлений рівень мислення.

Вихідне положення: стоячи. Підняти й зігнути ліву ногу в коліні, ліктем правої руки доторкнутися до коліна лівої ноги, потім те саме з правою ногою і лівою рукою. Повторити вправу 5-8 разів.

25. Розвиток і закріплення математичних знань ( 5 хв.)

- Задача з «життєвим» сюжетом

У Марійки перед уроком трудового навчання було 8 аркушів кольорового паперу. Після уроку в неї залишилося 5 аркушів. Скільки аркушів паперу використала Марійка на уроці?

-  Виконання завдань 3, 5   на с. 98 підручника ( письмово)

- Виконання логічних завдань 4, 6 на с. 98 підручника( усно)

122
79. 50 + 9 18 – 8 57 – 50 61 + 1 35 – 5
1 + 40 98 – 8 57 – 7 61 – 1 42 – 2
80. Яких чисел не вистачає в цьому ряді?
90...

26. Граємо для позитивного завершення роботи ( 1 хв.)

Учитель пропонує усміхнутися так, як усміхається:

  • дитина своїй мамі;
  • собака своєму господарю;
  • Сонце жителям Землі;
  • людина, яка добре почувається;
  • кіт, який наївся сметани;
  • учень, якому цікаво на уроці;
  • діти, які люблять навчатися.

3 заняття

27.  Аркуш оцінювання оповідання Ганса Фаллади ( 5 хв.)

 

28. Практична робота з художньої праці ( 5хв.) ( стор.42 підручника з трудового навчання)

- Учні вирізають різного кольору дерева - витинанки, згинаючи папір,проявляючи фантазію відповідно кольору крону й стовбура. Складають готові вироби у плетену корзину. https://image.slidesharecdn.com/tymenkotrudp1ukr52-11v-site-160805082327/95/tymenko-trud-p1ukr5211vsite-42-638.jpg?cb=1470385450

 

29.Забавлянка для пальчиків ( 2 хв.)

Ладунки, ладусі!
А де були?
у бабусі.
А що їли?
Кашку.
А що пили?
Бражку.
А що на закуску?
Хліб та капустку.

30. Вчимося складати план до казки ( 3 хв.)

Орієнтовний план

І. Казка тільки для слухняних.

ІІ. Діалог з мишкою.

ІІІ. Сон без пудінгу та казкової історії.

31. Практична робота з художньої праці ( 5хв.)

 - Учні вирізають різного кольору хмаринки, користуючись шаблонами, які підготували вдома батьки, або вчитель ( стор. 49 підручника з трудового навчання).

https://image.slidesharecdn.com/tymenkotrudp1ukr52-11v-site-160805082327/95/tymenko-trud-p1ukr5211vsite-49-638.jpg?cb=1470385450

32. Вправа – фантазування ( 3 хв.) ( стор. 16-17 підручника з художньої праці В.П.Тименко)

- На що схожа хмарка? ( Карта України, крона дерево, квітку….)

- Сонечко хмарку освітило

і всю її позолотило.

І синя хмарка заясніла,

всміхнулась і …..позеленіла.

садівник хмарку зняв із неба

і груші причепив до стебел.

Чарівники зелені хмарки

дарують всім садам і паркам.

  • Пофантазуйте й вирізані хмарки перетворіть на дерева….

33. Створення колективної композиції – аплікації ( 10 хв.)

( Діти наклеюють все, що вирізали на кольоровий ватман)

- Наш тиждень добігає свого кінця.

- Сподіваюся, що зібрані зернятка знань проростуть рясним урожаєм у майбутньому…..

- Протягом тижня ми подорожували з вами країною Знань…. Ви довели, що ви дійсно допитливі, спостережливі, творчі, талановиті, вмієте співати, танцювати, малювати й просто радіти життю.

- Ми створимо колективну, різнокольорову  композицію «Квітуча галявина»,а допомагали нам наші любі помічники!

https://image.slidesharecdn.com/tymenkotrudp1ukr52-11v-site-160805082327/95/tymenko-trud-p1ukr5211vsite-2-638.jpg?cb=1470385450

- Давайте поміркуємо…… 

- Протягом тижня  нам було цікаво й ви вирізали різнокольорові  квіти, таких кольорів у нас були уроки….

- Протягом тижня  нам було весело й ви вирізали метеликів, хай кружляють над квітами. Це наші «пурхаючи красуні».

- Протягом тижня  ми постійно чули щось нове, тому ви посадили дерева, хай ростуть.

- Протягом тижня  нам було важко й ви вирізали хмаринки, нехай проливають дощик, напоять землю, виростуть дерева, квіти і нам стане легше.

- Ви, діти, здатні творити дива!

- Я дякую вам за дива!

D:\Відкриті уроки, заходи 1 клас 2016\Свято Буквар 2016\Фото Буквар\DSC03365.JPG

32. Гра «Лобода» ( 2 хв.)

Вчитель запитує у першокласників:

А звідки ви йдете?

Діти відповідають:

З нашого городу.

Вчитель:

А що в торбинці несете?

Діти відповідають:

Зелену лободу.

Вчитель:

А на город за руки йшли?

Діти відповідають:

Йшли!

Вчитель:

А за плечі!

Діти відповідають:

Ні!

Вчитель:

То ходімо!

Діти стають у коло, беруться за плечі і, рухаючись один за одним,промовляють:

Лобода, лобода – це така весела гра.

33. Вправа на розвиток уваги під час слухового сприйняття

«Уважне вушко» ( 1 хв.)

Учитель пропонує дітям розповісти про звуки, які  лунали протягом дня у класі.

ІV. Етап  рефлексійно-оцінюючий

Рефлексія діяльності

Дає можливість осмислити способи та прийоми роботи з навчальним матеріалом, знайти найбільш раціональні.

Застосування цього виду рефлексії наприкінці дня оцінює активність кожного учня.

Графічна рефлексія.

Вправа «Високий політ».

Мета: навчати виявляти недоліки в знаннях і способах дій учнів, установлювати причини власних недоліків; розвивати здатність у школяра до оцінних дій.

Учні перед початком уроків отримують зображення з 3 сходинками ( сходинок стільки, скільки частин тематичного дня). Учні оцінюють свою діяльність на кожному етапі, кольором, який вибирають самостійно, зафарбовуючи 1/3, 1/2, або всю сходинку, яка веде до успіху.

Рефлексія творчості

 

Граємо для позитивного завершення тематичного тижня

Вправа «Збираємо рюкзак»

Інструкція. Кожному учню на спину приклеюється аркуш паперу з його імям. Діти рухаються по класу і записують маркером коментарі, побажання, залишають невеликі позитивні малюнки – піктограми.

Мета вправи: створити приємну памятку про тематичний тиждень, яку можна забрати додому. Учитель повинен звернути увагу дітей на те, що все, що вони пишуть чи малюють має бути добрим і позитивним.

Сюрпризи для всіх присутніх

І сюрприз

  •  Зима приходить до нас зі своїми примхами, сердитими колючими вітрами, який доносить аромат неспокою, наполегливості, нестримності.
  • Вслухайтесь в мелодію вітру й ви почуєте дзвін весняного струмочка, придивіться – і ви побачите відблиск яскравого сонячного промінчика, відчуєте сміливість і відчайдушність першого проліска, що проганяє зиму з нашого подвір’я, душі.
  • Сніг у лютому пахне весною! Неспокій весни – уже час відступати, залишати якісь свої, такі зимові, холодні сліди….. Наполегливість прозорих струмочків, що пробивають собі шлях під сніговою, схожою на цукор скоринкою. Ми йдемо стежками, запорошеними снігом….
  • Я пропоную вам діти разом зі своїми бабусями, батьками виконати малюнки на вікні  «Квіти весни» (  гуаш різного кольору змішувати з зубною пастою).

Всі присутні малюють, грає музика…..

ІІ сюрприз

  • Солодкий  -  «бабусині» пироги!

Використані джерела

  • Богданович М.В. Математика : підруч. Для 1 кл. загальноосв. навч. закл. / М.В.Богданович, Г.П.Лишенко. – К. : Генеза, 2012. – 160 с. : іл.
  • Богданович М.В. зошит з математики: навч. посіб. для 1 кл. загальноосв. навч. закладів: У 2 ч. Ч. 2./ М.В.Богданович, Г.П.Лишенко. – 6-те вид. – Київ : Генеза, 2015. – 48 с.
  • Большакова І. Інтегровані уроки в початковій школі / І. Большакова; упорядн. О.Семібаламут. – Київ: «Видавничий дім «Перше вересня», 2016. – 176 с. - ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Большакова І. Квести в початковій школі / І.Большакова, М. Пристінська, В.Ареф’єва - Київ: «Вид. дім «Перше вересня», 2016. – 136 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Завучу початкової школи / упоряд. Кравчук Л.,Івашньова С., Барбазюк О. – Київ:«Видавничий дім «Перше вересня», 2017. – 128 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Компетентнісні завдання з української мови. / І.Большакова – Київ : «Вид. дім «Перше вересня», 2017. – 88 с
  • Максименко А.О. Дивосвіт літер від А до Я. Матеріали до уроків навчання грамоти ( читання)./ худ. О.О.Бер. – Х. : Видавнича група «Основа», 2011. – 120, (1) с. : іл.
  • Мовчун А.І.Абетка моральності: Що в характері твоїм? / А.І.Мовчун, Л.В.Мовчун  - К.: МКПФ «Злата», 2011. – 304 с.
  • Полякова О. Задачі з математики. 1-4 класи / О.Полякова, О.Полонець; упоряди. І. Большакова. – Київ: «Вид. дім «Перше вересня», 2017. – 96 с. ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Пристанська М. Дозвілля школярів. Ігри кожного дня / М.Пристінська. – Київ : «Вид. дім «Перше вересня», 2016. – 112 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).
  • Тименко В.П. Трудове навчання : підручник для 1-го кл. загальоосвіт. навч.закл. / Тименко В.П., Веремійчик І.М. – К. : Генеза, 2012. – 112 с. : іл.
  • Тименко В.П. Художня праця : підручник для 1-го кл. початкової школи . Художнє оформлення ТОВ «Спалах», 2001.- 93 с.

 

 

docx
Додано
21 лютого 2018
Переглядів
2096
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку