Пам’ятка проведення майстер-класу

Про матеріал

Для вас пам'ятка проведення майстер-класу, яку можна використати в якості роздаткового матеріалу, наприклад, під час проведення методичного об'єднання. У стислій формі викладені особливості майстер-класу, як форми роботи при висвітленні окремих тем, алгоритм проведення майстер класу та типові помилки.

Під час підбору матеріалу використовувались різноманітні відкриті інтернет-джерела.

Перегляд файлу

Пам’ятка проведення майстер-класу

Майстер-клас - сучасна форма проведення навчального тренінгу-семінару для відпрацювання практичних навичок за різними методиками і технологіями з метою підвищення професійного рівня і обміну передовим досвідом учасників, розширення кругозору та залучення до новітніх галузей знань.

Типові помилки

1. Відсутність постановки майстром завдань перед учасниками спочатку кожного етапу і кожної вправи. Повинно звучати 2 головних питання: Що дізнаємося? Для чого це потрібно?

2. Недотримання алгоритму проведення майстер-класу.

3. Відсутність роздаткового матеріалу для учасників в якості наочності. Тут дотримуємося золоте правило: «Дивимося. Слухаємо. Торкаємось».

4. Непродуманість раціонального використання програмного забезпечення під час майстер-класу (робота з презентацією, робота з практичними вправами на комп'ютері і т.д.).

Алгоритм технології проведення майстер-класу:

І. Підготовчо-організаційний етап.

ІІ. Основна частина.

1.Презентація педагогічного досвіду Майстром:

• коротко характеризуються основні ідеї технології,• описуються досягнення в роботі;

• доводиться результативність діяльності, яка свідчить про ефективність технології;

2.Представлення системи роботи:

• описується система заходів у режимі технології, що презентується;

• визначаються основні прийоми роботи, які Майстер буде демонструвати слухачам.

3. Проведення імітаційної гри:

• майстер проводить захід із Слухачами, демонструючи прийоми ефективної робот;

• слухачі одночасно грають ролі учнів та експертів

4. Моделювання:

• слухачі виконують самостійну роботу з конструювання власної моделі заходу в режимі технології Майстра;

• майстер виконує роль консультанта, організовує самостійну роботу Слухачів і керує нею.

ІІІ. Афішування - представлення виконаних робіт:

1.Рефлексія:

• проводиться дискусія за результатами спільної діяльності Слухачів і Майстра.

 

docx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
988
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку