Для вас пам'ятка проведення майстер-класу, яку можна використати в якості роздаткового матеріалу, наприклад, під час проведення методичного об'єднання. У стислій формі викладені особливості майстер-класу, як форми роботи при висвітленні окремих тем, алгоритм проведення майстер класу та типові помилки.
Під час підбору матеріалу використовувались різноманітні відкриті інтернет-джерела.
Пам’ятка проведення майстер-класу
Майстер-клас - сучасна форма проведення навчального тренінгу-семінару для відпрацювання практичних навичок за різними методиками і технологіями з метою підвищення професійного рівня і обміну передовим досвідом учасників, розширення кругозору та залучення до новітніх галузей знань.
|
Типові помилки 1. Відсутність постановки майстром завдань перед учасниками спочатку кожного етапу і кожної вправи. Повинно звучати 2 головних питання: Що дізнаємося? Для чого це потрібно? 2. Недотримання алгоритму проведення майстер-класу. 3. Відсутність роздаткового матеріалу для учасників в якості наочності. Тут дотримуємося золоте правило: «Дивимося. Слухаємо. Торкаємось». 4. Непродуманість раціонального використання програмного забезпечення під час майстер-класу (робота з презентацією, робота з практичними вправами на комп'ютері і т.д.). |
Алгоритм технології проведення майстер-класу: І. Підготовчо-організаційний етап. ІІ. Основна частина. 1.Презентація педагогічного досвіду Майстром: • коротко характеризуються основні ідеї технології,• описуються досягнення в роботі; • доводиться результативність діяльності, яка свідчить про ефективність технології; 2.Представлення системи роботи: • описується система заходів у режимі технології, що презентується; • визначаються основні прийоми роботи, які Майстер буде демонструвати слухачам. 3. Проведення імітаційної гри: • майстер проводить захід із Слухачами, демонструючи прийоми ефективної робот; |
• слухачі одночасно грають ролі учнів та експертів 4. Моделювання: • слухачі виконують самостійну роботу з конструювання власної моделі заходу в режимі технології Майстра; • майстер виконує роль консультанта, організовує самостійну роботу Слухачів і керує нею. ІІІ. Афішування - представлення виконаних робіт: 1.Рефлексія: • проводиться дискусія за результатами спільної діяльності Слухачів і Майстра. |
|