10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Папка до уроку "Статистичні таблиці"

Про матеріал
даний архів до другого уроку відноситьсч по темі "статисти ка" Буде корисна при провуденні факультативних занять уроків учням та вчителям
Зміст слайдів
Номер слайду 1

« Планування». Зміст діяльності учнів визначення джерел інформації; вибір способів збирання інформації; вибір методів аналізу інформації; вибір засобів презентацій результатів; формування уявлень про бажані результати(форма звіту); встановлення критеріїв оцінки результату і процесу; планування процедур; розподіл завдань між членами проекту. планування завдань.

Номер слайду 2

« Дослідження» Зміст діяльності учнів збирання інформації; вирішення проміжних завдань; спостереження за об’єктами; проведення експериментів; робота з літературою.

Номер слайду 3

Домашнє завдання § 49-50 , запитання і завдання № 229. Зробити відповідні виміри та занести їх до таблиць, використовуючи MS Excel

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Присудок (статистичний присудок) Це сукупність, про яку йдеться в таблиці Статистичні таблиці Підмет (статистичний підмет) Це ті ознаки або показники, які характеризують статистичний підмет

Номер слайду 2

Статистичні таблиці поділяються на : прості, групові і комбінаційні

Номер слайду 3

Глинистий Важкий суглинковий Суглинковий Пилуватий Супіщаний Піщаний Грунт ПРОСТІ Підмет задається переліком окремих об'єктів (назви підприємств, міст, країн і т. п)

Номер слайду 4

19-23 Глинистий 16-20 Важкий суглинковий 12-15 Суглинковий 16-22 Пилуватий 9-15 Супіщаний 8-12 Піщаний Вологість(%) Грунт ГРУПОВІ В підметі одиниці сукупності групуються за однією якоюсь ознакою.

Номер слайду 5

вечірні вранішні -11.1 111,1 100 Помилки -16,6 83,4 100 Швидкість реакції -27,3 72,7 100 Обсяг уваги -20,7 79,3 100 Пам’ять Різниця, % Випробовування,% Зміна в пам'яті, увазі, швидкості реакції за день КОМБІНАЦІЙНІ В підметі одиниці групуються за двома і більше ознаками, пов'язані між собою

Номер слайду 6

1 260-280 2 6 12 14 12 4 1 Площа, га 260-280 220-240 200-220 180-200 160-180 140-160 120- 140 Міцність нитки, Х Частота - 12 Частотою значення ознаки або інтервалу називають кількість членів сукупності з деякою варіантою або відповідно кількість членів сукупності, варіанти яких лежать у даному інтервалі

Номер слайду 7

ГІСТОГРАМА – це послідовність стовпців, кожний з яких спирається на один розрядний інтервал, а висота його відображає кількість випадків або частот у цьому ряді

Перегляд файлу

 

Девиз урока: чем больше я знаю, тем больше умею.
  Кто ничего не замечает,
  Тот ничего не изучает.
  Кто ничего не изучает,
  Тот вечно хнычет и скучает.

(поэт Р.Сеф)

 

Тема        Статистичні таблиці .Ряди розподілу наочне представлення  

                статистичного   розподілу. Використання апарату математичної  

                статистики для опрацювання і  впорядкування даних.

 

Мета:       

 Навчальна:

                               

  •    формувати теоретичну базу знань учнів з теми, спираючись на між предметні зв’язки
  • ознайомити учнів :із статистичними таблицями, їх видами, з рядами розподілу та наочним зображенням статистичного розподілу у вигляді гістограми і полігону розподілу.
  • сформувати знання про способи аналізу даних за допомогою показників описової статистики

             Розвивальна:

  •    розвиток аналітичного мислення;
  • розвиток навичок порівняння при обробці інформації;

             Виховна:

  • формування навичок самооцінювання;
  •    розвиток акуратності та уважності при записі даних у таблицях.

 

 Тип уроку      комбінований                                       

  Обладнання  комп’ютери,  презентації

 

 

                                                Хід уроку

 

І. Організація класу 

 

ІІ.  Перевірка домашнього завдання.

      Вправа «Запитання ланцюжком»  або  «Мікрофон»

Учні задають одне одному запитання  (ст.. 272) ; право задавати  наступне запитання належить учню, який правильно відповів на попереднє запитання

Заслуховую доповіді учнів ( частково, по бажанню учнів)  про статистичні дані з різних аспектів життєдіяльності.

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Для активізації і зацікавленості учнів  роздаю газети, журнали, де розміщено різноманітні тексти, графіки, діаграми, таблиці, які мають числові дані

Запитання до учнів: Як ви думаєте, про що ми будемо говорити на сьогоднішньому уроці?

 

 

ІV. Повідомлення теми , мети і завдань уроку

Статистичні таблиці .Ряди розподілу наочне представлення статистичного

розподілу. Використання апарату математичної статистики для

опрацювання і   впорядкування даних.

 Учні записують тему уроку в зошитах.

 

V. Вивчення нового матеріалу

 (Програмовий матеріал § 49-50 представлений у вигляді презентації  )

  1. §   49  Статистичні таблиці ( розповідь учня)

 

Робота з підручником . Пропоную розглянути таблиці №18-21,23-25 і визначити за ними:

  1. Статистичний підмет;
  2. Статистичний присудок;
  3. Вид таблиці за структурою

( мотивація навчання- ?)

  1.          § 50  Ряди розподілу.  Наочне представлення статистичного розподілу

                              ( розповідь другого учня)                  

     (Матеріал параграфів учні конспектують у зошит )

        

VI. Закріплення матеріалу 

Фронтальне розвязання вправ

     Вправи  №226, 228.

 

VII. Підсумок уроку

       Відповідаю на запитання учнів .

       Повідомляю учням про  другий етап  проекту « Планування».(презент)

       Зміст діяльності учнів (1 слайд)

  • визначення джерел інформації;
  • вибір способів збирання інформації;
  • вибір методів аналізу інформації;
  • вибір засобів презентацій результатів;
  • формування уявлень про бажані результати(форма звіту);
  • встановлення критеріїв оцінки результату і процесу;
  • планування процедур;
  • розподіл завдань між членами проекту.
  • планування завдань.

 

        Функція вчителя:

  • висловлюю припущення.
  • висуваю пропозиції, ідеї,
  • корегую план  та завдання для кожної групи.
  •  

Третій етап проекту « Дослідження»

       Зміст діяльності учнів (2 слайд)

  •   збирання інформації
  •   вирішення проміжних завдань,
  •   спостереження за об’єктами,
  •   проведення експериментів,
  •   робота з літературою.  

      Функція вчителя:  

  •    спостереження за роботою,
  •    непряме керування діяльністю(поради, консультації)

 

 

VIII Домашнє завдання

       § 49-50 , запитання і завдання  № 229.

         Зробити відповідні виміри та занести їх до таблиць, використовуючи MS Excel.

 

zip
До підручника
Алгебра (академічний, профільний рівень) 11 клас (Нелін Є.П., Долгова О.Є.)
До уроку
23.2. Табличне й графічне представлення даних
Додано
24 квітня
Переглядів
84
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку