Контрольна робота "Елементи теорії ймовірностей"

Про матеріал
Контрольна робота дозволяє перевірити рівень засвоєння знань учнів із теми «Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики». Складається з 9 завдань та відповідей до них.
Перегляд файлу

Тема уроку: Контрольна робота «Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики»

Мета уроку: Перевірити рівень засвоєння знань учнів із теми «Елементи теорії ймовірностей і математичної статистики». Розвивати логічне мислення, увагу; виховувати самостійність, відповідальне ставлення до навчання.

Тип уроку: контроль знань i вмiнь.
Хід уроку

І. Організаційний етап
Перевірити готовність учнів до уроку, налаштувати їх на роботу.

ІІ. Перевiрка домашнього завдання
ІІІ. Формулювання мети i завдань уроку.

ІV. Текст контрольної роботи

Варіант 1
 

Варіант 2

1. Яка вірогідність того, що при підкиданні кубика випаде парне число?

А)1; Б) 0 ; В) ; Г) .

1.Яка вірогідність того, що при підкиданні кубика випаде непарне число?

 А)1;; Б) ; Г) .

2.У коробці 6 синіх, 8 зелених та 4 жовтих олівця. Яка вірогідність обрати навмання жовтий олівець?

А); Б) ; В) ; Г) .

2.У коробці 6 синіх, 8 зелених та 4 жовтих олівця. Яка вірогідність обрати навмання синій олівець?

А) Б) ; В) ; Г) .

3. Визначити вид події: після вівторка буде середа.

А)випадкова; Б) вірогідна; В) неможлива

3. Визначити вид події: я виграю мільйон

А)випадкова; Б) вірогідна; В) неможлива

4. У вас є набір шахів. Яка вірогідність навмання витягнути королеву?

А); Б) ; В) ; Г) .

4. У вас є набір шахів. Яка вірогідність навмання витягнути пішку?

А); Б) ; В) ; Г) .

5. У вас є таблички з цифрами від 1 до 27. Яка вірогідність того, що на ній написано:

А) парне число; Б)кратне 3;

В) просте;  Г) в записі є число 1

Д) сума цифр ділиться на 3

5. У вас є таблички з цифрами від 1 до 27. Яка вірогідність того, що на ній написано:

А) непарне число; Б)кратне 5;

В) складене;  Г) в записі є число 2

Д) сума цифр ділиться на 2

6. У другому класі вивчають 7 предметів. Сккільки різних варіантів розкладу можна скласти на понеділок, якщо в цей день буде 4 уроки і всі різні?

6. У восьмому класі вивчають 10 предметів. Сккільки різних варіантів розкладу можна скласти на понеділок, якщо в цей день буде 6 уроки і всі різні?

7. Під час зустрічі 7 приятелів обмінялися рукостисканнями. Скільки було зроблено рукостискань?

7. У турнірі приймали участь 8 спортсменів. Скільки було зіграно партій, якщо кожен зіграв з іншими 1 партію?

8. Василь зайшов в магазин, щоб купити сорочку. У магазині були сорочки 5 кольорів: біла, голуба, жовта, червона, синя. Скільки варіантів покупки є у хлопця, якщо він хоче купити а) 2 сорочки; б) 2 сорочки різного кольору?

8. Маша зайшла в магазин, щоб купити диван6ні подушки. У магазині були подушки 5 кольорів: біла, голуба, жовта, червона, синя. Скільки варіантів покупки є у дівчини, якщо він хоче купити а) 2 подушки; б) 2 подушки різного кольору?

9. Успішність складання учнями 9 класів ДПА з алгебри: 7,7,9,12,4,5,11,11,12,9,9,9,10,10,7,9,9, 8,4,5,8,8,8,9,10,11,7,6,9,5,5,12,9,10,10,7,9,12,4, 5,11,7,8,9,10,11,7,6,9,8,10,7,9,12,4,9,8,10,10, 12,11,12,9,10,7,7,4,7. Виконати статистичну обробку даних.

 

9. Успішність складання учнями 9 класів      ДПА з алгебри : 6,7,8,12,4,5,12,9,9,8,10,10,7,9,9,8,4,5, 6,8, 8,9,10, 5,7,6,9,5,5,7,9,10,10,7,9,12,4,5,8,7,8,9,10, 11,7,6, 10,7,9,11,4,9,8,10,10,12,11,12,9,10,7,7,4,3,7,7,6,8 Виконати статистичну обробку даних.

 

Відповіді

Варіант 1

Варіант 1

1.Г

1.Г

2 В

2.Б

3.Б

3.А

4.Б

4.Б

5. А); Б) ; В) ; Г) ;Д) .

5. А); Б) ; В) ; Г) ;Д) .

6. 7*6*5*4=840

6. 10*9*8*7*6*5=151200

7. 21

7. 28

8. А) 15; Б) 10

8. А) 15; Б) 10

V. Пiдсумки уроку
Роздати учням для опрацювання вдома (домашнiй аналiз контрольної роботи) копiї правильних розв'язань завдань контрольної роботи (заготовлених заздалегiдь).

VІ. Домашнє завдання.

docx
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
3406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку