17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Конспект "Узагальнення і систематизація знань"

Про матеріал
даний конспект відноситьсч до заключного уроку по темі "статисти ка" Буде корисна при провуденні факультативних занять уроків учням та вчителям
Перегляд файлу

Тема  Урок узагальнення і систематизації знань з теми « Вступ до  

          статистики»

 

Мета:

        Навчальна

  • перевірити рівень засвоєння учнями знань з теми;
  • закріпити знання і вміння учнів працювати працювати з програмою MS Excel:
  • розвязувати прикладні задачі , що виникають під час статистичних досліджень, у підприємницькій діяльності, в той час коли Україна визнана країною з ринковою економікою;
  • створювати, редагувати і форматувати дані, подані у табличній формі,
  • представляти наочно статистичні дані досліджуваної сукупності,
  • знаходити мах, міn значення; моду і медіану-як один із способів оцінювання даних за розподілом частот, середні значення для певної вибірки.

 

Розвивальна:

  • розвивати інтерес до роботи в сфері статистичних досліджень,
  • вчити учнів працювати творчо, колективно розв’язувати певні проблеми, завдання,
  • навчитися самоконтролю, взаємоконтролю;

 

Виховна:

  • прищеплювати інтерес до використання інформаційних технологій у сучасному діловому світі,
  • виховувати відповідальність  за  отриманий особистий результат і результат групової роботи,
  • відповідальність за доручену справу.

 

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань умінь та навичок.

 

Обладнання: комп’ютери, інструкційні картки, таблиці, програма  MS Excel, GRAN 1.

 

 

                                                Хід уроку

 

І. Організація класу

 

ІІ. Мотивація навчання

Діти сьогодні ми проводимо підсумковий урок з теми « Вступ до статистики» у комп’ютерному класі. Тож давайте згадаємо

                – Як треба сидіти за комп’ютером ?

  • Правила роботи за комп’ютером?
  • Тривалість роботи  за комп’ютером?

 Вивчаючи даний розділ . ми одночасно працювали над проектом.

Яку ж мету ми поставили перед собою і як ми її вирішували?

 

ІІІ. Перевірка знань умінь і навичок

( Група учнів  демонструє презентацію  « ФОРМА»)

 Вчитель. Отже, працюючи над проектом ми з вами досліджували «Скільки метрів тканини піде на пошиття форми для учнів нашої школи»?

  Збирали необхідну інформацію, обробляли отримані результати, пов’язані з нашою проблемою. А це вже ціла наука.

  • Як називається вона?

( відповідь учня)

  • Які методи статистики ви знаєте?
  • Яким методом ми користувались  працюючи над проектом?

(відповіді учнів)

Вчитель. Тобто ми з вами провели статистичні спостереження і оформили  отримані дані у вигляді статистичних таблиць.

  •    Які види статистичних таблиць ви знаєте?

 (відповідь учня)

Вчитель Відкрийте свої статистичні таблиці.

  • Які  поля мають ваші таблиці?
  • Поясніть, як ви отримали дані в останніх двох стовпцях?

Завдання: знайдіть max, min кількість тканини.

Вчитель

  • Що таке ряд розподілу?
  • Що називається варіаційним рядом розподілу?
  • Що таке полігон? Як його побудувати?
  • Що таке гістограма, як її будувати?

 

Завдання Побудувати полігон та гістограму за даними останнього варіаційного ряду   « КІЛЬКІСТЬ ТКАНИНИ» та скопіюйте їх на лист 3(4)

Вчитель. Діти, ви вже побачили , що властивості сукупності даних можна подавати у формі таблиць, графіків. Розглядали ми з вами і інші  способи оцінювання даних за розподілом частот. Їх метою, як прийнято говорити в статистиці, виявити міри центральної тенденції (центрального положення). Найчастіше знайти міру центральної тенденції можна за допомогою моди,

 від латинського слова modus- міра, правило.

( учениця модно вдягнена заходить в клас і  розповідає  Роль моди в житті.

  • Як визначають моду в статистиці?
  • Коли вважають,  що группа оцінок не має  моди?
  • Де використовується мода?
  • Що таке медіана? Як її визначити?
  •  

Завдання Зайти моду і медіану сукупності даних поля R.

 

Вчитель -Які ще  міри центральної тенденції  обчислюються у статистиці.

(відповідь учня)

- Пояснити як знаходити СА, СК,СГ?

Завдання.  Знайдіть скільки треба в середньому метрів тканини для кожного класу,збережіть зміни у ваших таблицях та надішліть копії файлів до моєї папка «Общие документы»

-В чому полягають завдання математичної статистики?

- Який ми зробимо висновок ( учень демонструє класові зведену таблицю . робить підсумок роботи над проектом  та публікацію, яка буде вивішена біля розкладу уроків).

 

ІV. Домашнє завдання

      Домашня контрольна робота( кожному учневі роздаю примірники із завданнями).

 

V.Підсумок уроку (рефлексія)

 

  • Як вам працювалось над проектом?
  • Що ви дізнались нового?
  • Чи знадобляться отримані знання з теми в вашому житті?

 

Відповідаю на запитання учнів.

 

 

doc
До підручника
Алгебра (академічний, профільний рівень) 11 клас (Нелін Є.П., Долгова О.Є.)
До уроку
Розділ 3. ЕЛЕМЕНТИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ
Додано
24 квітня
Переглядів
161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку