Папка класного кервника 6 класу містить план виховної роботи на перший та другий семестр, соц. паспорт класу, індивідуальна робота з учнями, батьками, відомості про учнів-батьків, батьківські збори протокол.
План виховної роботи
з учнями 6 класу
на І семестр
Вересень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Години спілкування, класні збори Бесіди з безпеки життєдіяльності. |
Перший урок на тему: «Розкажемо Європі про себе»
Інформаційна хв. |
Класні збори №1 на тему: «Самоврядування у 2018 – 2019 н.р.» Інформаційна хв. «Герої спорту» |
Година спілкування на тему: «Партизанськими стежками» Інформаційна хв. |
Година спілкування на тему: «Скільки ти знаєш мов, стільки разів ти людина» Інформаційна хв. |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда « Трагедія Бабиного Яру» |
Бесіда на тему: «Виховуємо повагу до символів нашої Батьківщини» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Акція «Чистий клас» |
Бесіда «Життя людини дано на добрі справи» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Наша поведінка на уроці і на перервах»
|
|
В рамках місячника «Увага, діти на дорозі!» про вести інструктаж з правил дорожнього руху |
Вологе прибирання класу |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Озеленення класу, пересаджування квітів |
|
Екскурсійний похід до парку |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Знайомимося з талантами Полтавщини |
|
Бесіда «Книг заповітні сторінки», до Всеукраїнського дня бібліотек. |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда з учнями про обов’язки чергового. |
|
|
Вікторина «У світі професій» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Уточнення списків: соціальний паспорт класу;
|
Залучення учнів до роботи в гуртках, секціях, об’єднан-нях. |
Перевірка наявності в учнів підручників, посібників, щоденників |
Спостереження за поведінкою. Аналіз зауважень у щоденнику |
9. |
Робота з батьками |
Анкетування батьків з метою уточнення робочих місць, номерів телефонів |
Підготовка до батьківських зборів
|
Допомога у естетичному оформленні класної кімнати |
Батьківські збори |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у святі, присвяченому Першому дзвонику |
Взяти активну участь у проведенні у школі дня фізк. і спорту. |
Взяти участь у акції «Зробимо зеленим свій клас» |
Учитель – сіяч добра й любові на Землі. (До дня працівників освіти) |
Жовтень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Година спілкування на тему: «Доброта - ознака сили, а не слабкості» Інформаційна хв. |
Година спілкування на тему: «Мистецтво і його вплив на культуру нації» Інформаційна хв. |
Година спілкування на тему: «Людина і природа»
Інформаційна хв. |
Година спілкування на тему присвячена визволенню України. Інформаційна хв. |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Дати завдання вивчити слова Гімну України |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Акція « Милосердя» |
|
|
Екскурсія «Їх подвиги в пам’яті вічні» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Анкетування учнів з метою виявлення вподобань, хобі учнів |
Бесіда «Здоров’я людини - багатство держави» |
Інструктаж з техніки безпеки (правильне поводження з газоприладами) |
Ігри на свіжому повітрі. |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Акція «Чисте повітря» (озеленення школи) |
|
Робота квітникарів по озелененню класу. |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Бесіда «Архітектурні пам’ятки мого села» |
|
|
Взяти участь у конкурсі фотографій «Жовтень у моєму селі» |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Залучити учнів до роботи в бібліотеці - юні бібліотекарі. |
|
|
Провести акцію «Хай сяє школа рідна чистотою» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
Спостереження та корекція взаємовідносин хлопчиків із дівчатками. |
Спостереження за поведінкою учнів, що порушують дисципліну. |
Бесіда з учнями про шкідливість куріння |
9. |
Робота з батьками |
Рейд у сім´ї учнів, які потребують особливої уваги. |
Засідання батьківського комітету |
Індивідуальні бесіди батьками
|
Допомога у підготовці приміщення до зимового періоду |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у проведенні тижня правових знань. |
Взяти участь у проведенні свята «Королева –Осінь» |
|
Листопад
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Година спілкування «Діти : злочин і кара » Інформаційна хв. |
Година спілкування на тему: «Що таке толерантність, людяність Інформ. хв. |
Година спілкування на тему: «Прости нас, пам’яте, прости» Інформаційна хв |
Година спілкування присв. Всесв дню боротьби зі СНІДом Інформаційна хв |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
. |
Участь у конкурсі «Що в Україні найкраще». |
Бесіда «З чого починається Україна» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Бесіда « У країні добрих та ввічливих людей» |
|
Взяти участь у тижні протидії насильству між людьми |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж по протипожежній техніці |
Бесіда «Про необхідність загартування» |
Анкетування «Що мені заважає вчитися» |
Акція «Зовнішній вигляд учнів» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Ознайомити учнів з рідкісними деревами посадженими в нашому селі |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Проаналізувати стан читання учнями худ. літер. |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Круглий стіл «Моя майбутня професія» |
|
Дати завдання розпитати батьків про їх роботу та професію. |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Перегляд кінофільму « Правда про наркотики» |
Аналіз навчання учнів, виписати оцінки повідомити батьків. |
Індив. бесіда з учнями про виконання ними обов’язків чергових. |
Засідання активу класу «Виконання доручень учнями класу» |
9. |
Робота з батьками |
|
Засідання батьківського комітету |
Зустріч з батьками: «Як допомогти дітям у навчанні» |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у проведенні тижня «За здоровий спосіб життя» |
Взяти участь у відзначенні в школі Дня української писемності |
Відзначаючи Всесвітній день прав дитини. |
|
Грудень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година «Правова культура-міцність держави» Інформаційна хв. |
Класні збори «Я і мій колектив» Інформаційна хв. |
Виховна година на тему: «Гроші - поганий хазяїн, чи гарний слуга» Інформаційна хв. |
Виховна година на тему: «Гра власним життям» Інформаційна хв. |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Не засмічуй рідної мови», за підсумками спостережень розмов учнів. |
|
|
Колективне ігрове спілкування «Турнір ораторів» |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Наголосити про поважне ставлення до маленьких та старих людей на слизьких дорогах. |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «СНІД — загроза ХХІ століття» |
Інструктаж з правил вуличного руху в зимовий період |
Правила поведінки на льоду та біля водоймищ. |
Інструктаж по техніці безпеки (безпечне поводження з вибухонебезпечними речовинами) |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Екскурсія в зимовий парк |
|
Взяти участь в акції «Нагодуй птахів» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Виготовлення саморобних новорічних іграшок |
Допомога в організації оформлення приміщення до Новорічного свята |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Прослідкувати за роботою чергових |
Бесіда «Мої обов’язки в родині» |
|
Трудовий десант «Ваші руки потрібні школі» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Рейд – перевірка «Виконання домашніх завдань» |
Бесіда «Як управляти собою» |
Аналіз відвідування учнів дитячих об’єднань та гуртків |
Робота з активом класу по підготовці до Нового року |
9. |
Робота з батьками
|
Підготовка до батьківських зборів. Виписка оцінок |
Батьківські збори |
Засідання батьківського комітету. Підготовка до Новорічних свят |
Привітання батьків з наступаючими святами |
10. |
Участь у загальношкільних заходах
|
Відмітити Міжнародний День інвалідів |
|
Взяти участь у конкурсі «Замість ялинки зимовий букет» |
Взяти участь у Новорічному святі |
План виховної роботи на ІІ семестр
Січень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Класні збори «Що таке обов’язок» (планування роботи на ІІ семестр, розподіл доручень)» Інформаційна година |
Виховна година присвячена дню Соборності України
Інформаційна година |
Виховна година на тему: «Людські цінності життя»
Інформаційна година |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Мої права та обов’язки» |
Взяти участь у відзначенні Дня соборності України |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Нагадати учням, щоб були уважні на слизькій дорозі до старших людей |
Вікторина «Інтелектуальний лабіринт» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж по правилам вуличного руху в зимовий період |
|
Бесіда медпрацівника школи про дотримання учнями правил особистої гігієни |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Бесіда з класом « Чому я люблю зиму» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Бесіда « Які кінофільми ми полюбляємо дивитися» |
Фотоконкурс «Зима у моєму місті» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Систематично нагадувати учням про дотримання чистоти свого робочого місця |
|
Рейд-перевірка «А в якому стані наші меблі?" |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Аналіз зайнятості учнів у гуртках, об´єднаннях, спортивних секціях. |
Рейд «Спізнення на уроки». |
Аналіз читацьких за останній період: грудень, канікули. |
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками учнів які мають низькі показники успішності |
Підготовка до батьківських зборів |
Батьківські збори «Умови успішного виховання в сім’ї. Поради батькам» |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у районному огляді вертепних дій «Вертепні дійства» |
Взяти участь у взначенні Дня Соборності України. |
Читацька конференція «29 січня – день пам’яті жертв під Крутами» |
Лютий
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
IV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Шкідливі звички учнів»
Інформаційна година |
Виховна год. на тему: «Свято закоханих»
Інформаційна година |
Виховна година на тему: «Умій сказати, умій і змовчати
Інформаційна година |
Вих. год. «Чи знаєш ти свої здібності?». |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Хто такий патріот Батьківщини?» |
Вшанувати пам`ять учасників АТО
|
Огляд дитячої та юнацької преси |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Дати завдання збирати матеріал про видатних земляків-сучасників. |
|
Круглий стіл «Вислови великих про дружбу й товаришування» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Тиждень сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності «Здоровим бути модно» |
|
«Як вберегтися від грипу» |
Корекційні вправи щодо згуртованості |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Провести інструктаж, щоб діти не знищували проліски і підсніжники |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Готуємо саморобні листівки до дня Валентина |
|
Систематично звертати увагу на акуратність ведення зошитів |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Вологе прибирання приміщення. |
|
Екскурсія в шкільну бібліотеку. Ремонт книжок |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Перевірка та аналіз зовнішнього вигляду учнів. |
Бесіда «В дружбі з правилами поведінки» |
Аналіз ведення щоденників |
Індивідуальна бесіда з учнем, що часто пропускає уроки
|
9. |
Робота з батьками |
Індивідуальна бесіда з батьками |
Підготувати повідомлення батькам про успішність дітей у січні |
Відвідати сім´ю учня який часто пропускає уроки.
|
Індивідуальні консультації «Запізнення на уроки»
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти активну участь в акції «Світ без жорстокості»
|
Взяти участь в святковому концерті «Від серця до серця» |
Свято рідної мови «О мово рідна…»
|
|
Березень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
IV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Світова велич українського поета»
Інформаційна година |
Виховна година на тему: «Чи вживаєте ви алкогольні напої?
Інформаційна година |
Виховна година на тему : «Правила користування мобільним зв'язком
Інформаційна година |
Вих. год.: «Пізнай своє Я!» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Взяти активну участь у річнці святкуванні дня народження – Тараса Григоровича Шевченка. |
|
Бесіди про народні прикмети та обряди весняного календаря |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Нагадати учнями привітати своїх мам. |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Твоє здоров’я. Від чого воно залежить?» |
|
Бесіди про поведінку учнів в канікулярний період |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія на природу «Мальовничий куток рідного краю» |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
участь у конкурсі на краще декламування вірша Т.Г.Шевченка |
|
Конкурс «Моя мама найкраща». Представлення літературних творів, фоторобіт, малюнків |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Бесіда з учнями Моє любиме заняття вдома |
|
Взяти активну участь у проведенні суботника |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Проаналізувати рівень фізичного навантаження на уроках фізкультури |
Аналіз успішності . Виписка оцінок. |
Проаналізувати чи дотримуються режиму дня учні класу. |
Індивідуальна бесіди з учнями .про навчання та поведінку. |
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету по наданню посильної допомоги в класі |
Вивчення умов життя та стану сімейного виховання учнів. |
Індив. бесіди з батьками учня, який має низький рівень знань |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Прийняти активну участь у підготовці концерту «Її величність -Жінка» |
Взяти участь у конкурсі на краще декламування віршів Т.Г.Шевченка |
|
Взяти акт. участь у відзначенні Всесвітнього дня води. |
Квітень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Кінець навчального року.» Інформаційна година |
Виховна година на тему: Знекровлені. 11 квітня – Міжнародний день визволення в‘язнів фашистських таборів |
Виховна година на тему: «Йде Великдень в кожну хату» Інформаційна година |
Виховна година на тему: «Біль Чорнобиля з роками не стихає». Інформаційна година |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда до дня космонавтики: кого ми знаємо з українських космонавтів? |
Міжнародний день пам’ятників та історичних місць |
Я вчусь для себе, для держави – профорієнтаційна бесіда. |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Як приймати гостей, частувати їх – із правил етики. |
|
Бесіди-поради «Яким чином дарувати старшим радість?» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда « Як не набути сколіозу?» |
Всесвітній день здоров’я. Провести бесіду, «Зроби свій вибір на користь здоров’я»;
|
|
Анкетування «Що заважає вчитися?» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Толока по озелененню школи |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Година спілкування «Українські математики» |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Толока по озелененню школи |
|
«Професії наших батьків», бесіда |
Трудовий десант по очищенню території школи від сміття. |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Рейд «Відкрий щоденник» |
Індив. бесіди про рівень збереження. підручників |
Рейд – перевірка відвідування учнями уроків фізкультури |
Індивідуальні бесіди з боржниками бібліотеки |
9. |
Робота з батьками |
Проведення рейду у сім´ю Попович з метою корекції поведінки , та покращення навчання. |
Засідання батьківського комітету |
Індивідуальна робота з батьками, які потребують допомоги у вихованні дітей |
Бесіда з батьками «Мобільні телефони – переваги і недоліки»
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у конкурсі « Найкумедніше фото» |
«Чисте довкілля – запорука добробуту». Відзначити день довкілля суботником. |
До відзначення дня пам’ятників, провести заочну подорож рідним краєм |
Взяти участь в акції «Квіти біля школи» |
Травень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень
|
ІІІ тиждень
|
ІV тиждень
|
1. |
Виховні години, класні збори |
Урок мужності на тему: «День Перемоги» Інформаційна година |
Виховна година: «Поважаючи інших - поважай себе»
Інформаційна година |
Класні збори №4 «Підсумки роботи н.р.» Інформаційна година |
Виховна година:
Інформаційна година |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Усний журнал «Моя земля ― земля моїх батьків» |
|
Екскурсія «Історичні пам’ятки мого міста» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Зустріч з учасниками АТО |
Організувати привітання мамам |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда «Я за здоровий спосіб життя» |
|
Бесіди з охорони життя і здоров’я дітей у канікулярний час |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Попередити учнів про культуру поведінки в лісі, парку, сквері. |
|
Бесіда «Червона книга для кого?» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Конкурс малюнків до Дня матері |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Ремонт стільців і столів у класі |
|
Операція «Живи, книго!» Ремонт підручників. |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями , які не допрацьовують навчальний матеріал |
Індивідуальна бесіда з учнями- порушниками дисципліни |
Організувати зустріч порушників дисципліни з соціальним педагогом |
Бесіда «Ким я хочу бути, моя майбутня професія?» |
9. |
Робота з батьками |
Підготовка до батьківських зборів, підготувати подяки батькам за співпрацю |
Батьківські збори №4«Дії родини, якщо дитина потрапила до секти
|
Засідання батьківського активу по підготовці та проведенню ремонту в класному приміщенні |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у виставці Великодніх композицій |
Взяти участь у вахті пам’яті присвяченій Дню перемоги.
|
Відзначаємо в школі День Європи |
Участь у загально шкільній лінійці присвяченій Останньому дзвонику |
Місяць |
Захід |
Серпень |
Засідання батьківського комітету. Обговорення плану роботи на рік |
Підготовка батьківських зборів «Роль батьків у виборі трудового шляху молодої людини» |
|
Зустріч з лікарем і психологом школи |
|
Вересень |
Батьківські збори «Роль батьків у виборі трудового шляху молодої людини».Обрання членів батьківського комітету. Знайомство з планом виховної роботи на новий навчальний рік. |
Жовтень |
Вивчення батьківським комітетом питання підготовки приміщення до опалювального сезону. |
Листопад |
Аналіз участі учнів у позашкільній діяльності, гуртки за інтересами з ініціативи школи та батьків. |
Грудень |
Вивчення стану здоров’ я підлітків та шляхи його покращення. |
Сприяння батьків у боротьбі із пропусками школи. |
|
Батьківські збори «Виховуймо майбутню матір і майбутнього батька». |
|
Січень |
Засідання батьківського комітету. Підбиття підсумків роботи за перше півріччя. |
Звітування батьківського комітету про виконану роботу. |
|
Лютий |
Як ставляться у родинах учнів до ведення шкільного щоденника. |
Батьківські збори: «Умови успішного виховання в сім’ї. Поради батькам» |
|
Березень |
Відвідування уроків і позакласних заходів батьками класу |
Засідання батьківського комітету по наданню посильної допомоги в класі по ремонту шкільних меблів |
|
Квітень |
Засідання батьківського комітету : « Як допомогти нашим дітям у навчанні ?» |
Бесіда з батьками «Мобільні телефони – переваги і недоліки»
|
|
Травень |
Батьківські збори №4 «Дії родини, якщо дитина потрапила до тоталітарної секти.» |
Ознайомити батьків з порядком проведення навчальної практики . |
|
Червень |
|
Річний звіт про роботу батьківського комітету |
План роботи батьківського комітету
Індивідуальна робота з учнями
№ |
Індивідуальна робота з учнями |
З ким проведена робота
|
Дата
|
1 |
Індивідуальна оцінка творчих здібностей учнів
|
|
|
2 |
Методичні консультації з вчителями предметниками з метою виявлення прогалин у навчанні
|
|
|
3 |
Диспут «Виховай в собі особистість.» |
|
|
4 |
Усний журнал « Режим дня» |
|
|
5 |
Морально- етична бесіда «Я та мій класс»
|
|
|
6 |
Вивчення поведінки дитини в родині. |
|
|
7 |
Бесіда “Доброта та жорстокість» |
|
|
8 |
Аналіз зошитів, щоденника |
|
|
9 |
Спостереження та оцінка організаторських здібностей, суспільних вчинків |
|
|
10 |
Аналіз зауважень учителів, які були зроблені у щоденнику. |
|
|
11 |
Психологічно – педагогічні спостереження « Чому я дружу з …» |
|
|
12 |
Знайомство з основними правилами культури поведінки |
|
|
13 |
Бесіда « Збереження шкільного майна» |
|
|
14 |
Бесіда « Розкажи мені про себе» ( діагностика рівнів соціального, духовного розвитку особистості) |
|
|
15 |
Контроль за зовнішнім учнівським виглядом. |
|
|
16 |
Бесіда “Відвідування учнями школи”. |
|
|
17 |
Робота над проблемами профілактики відхилень у поведінці учнів. |
|
|
18 |
Бесіда « Гігієна дівчини» |
|
|
19 |
З’ясування поглядів учнів на дружбу і товаришування в бесідах та диспутах. |
|
|
20 |
Бесіда “Поведінка учнів у позаурочний час”. |
|
|
21 |
Спостереження за відносинами між друзями. |
|
|
22 |
Родина в житті кожної дитини.( бесіда) |
|
|
23 |
Вивчення моральних якостей та рис характеру учнів. |
|
|
24 |
Складання психолого – педагогічної характеристики на кожного учня. |
|
|
25 |
Бесіда з учнями, які періодично не виконують домашнє завдання. |
|
|
26 |
Літній відпочинок - запорука не тільки міцного здоров'я школярів, але й успішного навчання |
|
|
Психолого – педагогічна характеристика 6 класу
В 5 класі навчається 9 учнів: 4 хлопчики і 5 дівчаток. Віковий склад учнів 10-11 років. За станом фізичного розвитку майже всі учні класу входять до основної групи з занять фізичної культури, але є учні, які за станом здоров’я відвідують спец. групу (Комлева Вікторія та Супрун Карина)Стан здоров’я дітей класу – різний. Найчастіше учні пропускають заняття з причини хвороби. Більшість учнів навчається у даній школі з першого класу. Прибули з інших шкіл: Дяченко Вікторія.(у 2 класі)
Майже всі учні проживають у благополучних сім’ях. Двоє учнів проживають у багатодітних сім’ях (Дяченко Вікторія та Тірскіх Євгеній.). Загалом всі 9 учнів є функціонально-спроможними. Характер відносин між учнями та їхніми батьками нормальний. Більшість дітей виховується у сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода.
За профілем навчання клас – загальноосвітній. Всі учні класу мають доволі непоганий потенціал, але не всім вдається показати себе в повній мірі. Більша частина класу показала неповні результати за підсумками минулого року. Навчальна програма була засвоєна наступним чином: достатній рівень – 2; середній рівень – 5; початковий рівень – 2.
В поточному навчальному році потрібно звернути більшу увагу на ці предмети як дітям, так і батькам, вчителям.
Між учнями триває формування згуртованості; формуються ціннісно-орієнтаційні уподобання, почуття колективізму. В класі є два виражених лідери (Дяченко Вікторія та Забродько Денис). В класі розвинуте учнівське самоврядування. Учні класу завжди прислухаються до думки класного керівника. Вчасно виконують розпорядження та вказівки. При виконанні спільної справи більшість членів учнівського колективу виявляють щиру зацікавленість. У будь-яких заходах більш активні дівчата.
Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські. Діти можуть організувати самостійно справи, підтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуаціях.
Загальна відомість про учнів
№ з/п |
ПІБ учня |
Дата народження |
Відомість про здоров’я |
Адреса, телефон |
1 |
Волос Маріанна |
|
|
Яроші |
2 |
Гармаш Роман |
|
|
Пироги |
3 |
Дяченко Вікторія |
|
|
Бориси |
4 |
Забродько Денис |
|
|
Пироги |
5 |
Комлева Вікторія |
|
|
Пироги |
6 |
Скубій Неля |
|
|
Пироги |
7 |
Супрун Карина |
|
|
Пироги |
8 |
Тірскіх Євгеній |
|
|
Пироги |
9 |
Явтушенко Захар |
|
|
Яроші |
10 |
|
|
|
|
Відомість про батьків
№ з\п |
ПІБ учня |
ПІБ батьків |
Місто роботи, телефон |
1 |
Волос Маріанна |
|
|
|
|||
2 |
Гармаш Роман |
|
|
|
|||
3 |
Дяченко Вікторія |
|
|
|
|||
4 |
Забродько Денис |
|
|
|
|||
5 |
Комлева Вікторія |
|
|
|
|||
6 |
Скубій Неля |
|
|
|
|||
7 |
Супрун Карина |
|
|
|
|||
8 |
Тірскіх Євгеній |
|
|
|
|||
9 |
Явтушенко Захар |
|
|
|
|||
10 |
|
|
|
|
Вчителі – предметними, які викладають в класі
№ з/п |
ПІБ учителя |
Предмет |
Телефон |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
11 |
|
|
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
Розклад уроків 6 класу
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
|||||||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
||||
2. |
|
2. |
|
2. |
|
||||
3. |
|
3. |
|
3. |
|
||||
4. |
|
4. |
|
4. |
|
||||
5. |
|
5. |
|
5. |
|
||||
6. |
|
6. |
|
6. |
|
||||
7. |
|
7. |
|
7. |
|
||||
Четвер |
П’ятниця |
Субота |
|||||||
1. |
|
1. |
|
1. |
|
||||
2. |
|
2. |
|
2. |
|
||||
3. |
|
3. |
|
3. |
|
||||
4. |
|
4. |
|
4. |
|
||||
5. |
|
5. |
|
5. |
|
||||
6. |
|
6. |
|
6. |
|
||||
7. |
|
7. |
|
7. |
|
||||
Соціальний паспорт класу
№ з/п |
Питання |
Відповідь |
|
Кількість |
Прізвища |
||
1. |
Діти - сироти
|
0 |
|
2. |
Сім’ї без матері
|
0 |
|
3. |
Сім’ї без батька
|
3 |
|
4. |
Діти «групи ризику»
|
0 |
|
5. |
Діти – інваліди у сім’ї
|
0 |
|
6. |
Діти з фізичними вадами
|
0 |
|
7. |
Батьки - інваліди
|
0 |
|
8. |
Неблагополучні сім’ї: -батьки п’ють ; -батьки, не виявляють потрібної уваги; -батьки не впораються з вихованням дитини; -батьки знаходяться на обліку в міліції.
|
0 |
|
9. |
Малозабезпечені сім’ї
|
0 |
|
10. |
Багатодітні сім’ї 3 дітей; 4 дітей; 5 дітей и т.д.
|
|
|
Дні народження учнів
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
Червень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Липень |
Серпень |
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відомість про зайнятість учнів у позаурочний час
№ |
ПІ учня |
Гуртки, секції |
Дні зайнятості |
Доручення у класі |
|||
|
|
1 семестр |
2 семестр |
1 сем. |
2 сем. |
1 семестр |
2 семестр |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
Листок обліку відвідування батьківських зборів
№ |
ПІБ батьків
|
Дата проведення батьківських зборів |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Короткий план батьківських зборів №_____
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Протокол
батьківських зборів №____
від «____» _______________ 2______г.
Присутні: |
|
|
|
Запрошені: |
|
|
|
|
|
Відсутні: |
|
|
|
|
|
За темою зборів виступали: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рішення зборів: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Класний керівник: |
Голова батьківського комітету:
|