Сценарій конкурсно-розважальної програми для дівчаток 5-6 класів "На балу у Попелюшки"

Про матеріал

Сценарій конкурсно-розважального заходу для дівчаток середнього шкільного віку, мета якого виховувати толерантність, жіночність, моральність; сприяти формуванню естетичних смаків, творчих інтересів; Виховувати повагу до народних звичаїв та традицій.

Перегляд файлу

1

 

 

 

На балу в Попелюшки

(Конкурсно-розважальна програма)

                                                              Підготувала

                                                        класний керівник

                                                            Костинюк О.М.

 

 

Конкурсно-розважальна програма для дівчаток

«Попелюшка»

В1. Колись давно в одному королівстві жив багатий удівець, який вдруге одружився з удовою, такою чванливою, якої, відколи світ світом, ніхто й не бачив. Вона мала двох дочок, теж чванливих і гордовитих. А в чоловіка була своя дочка,  надзвичайно добра та ніжна.

В2.  Мачуха загадувала дівчині робити найбруднішу роботу в домі. Упоравшись із роботою, дівчина йшла в куточок і сідала просто на попіл, натрушений біля каміна. Тому молодша сестра прозвала її Попелюшкою.

В1.  Ми сьогодні разом з вами поринемо у чарівний світ казки.

В2.  На наше свято із різних королівств прибули красуні-дівчата. Кожна з них мріє потрапити на королівський бал у королівство «Гімназія».

В1.  Вітайте оплесками юних красунь, які будуть змагатися за титул «Чарівна Попелюшка».

(Ведучі оголошують учасниць конкурсу і коротко розповідають про них)

В2.  Бал… на балу мріє опинитися кожна дівчина, але щоб наші красуні потрапили сьогодні на бал у королівство «Гімназія», їм потрібно, як і Попелюшці, здолати чимало перешкод та труднощів.

В1.  Оцінювати вміння конкурсанток буде вельмишановне королівське журі. Вітайте їх! Королева балу та по сумісництву голова королівського журі – Войчишин О.Д.

В2.  та почесні претенденти на руку і серце Попелюшки

Андрій Мартишко (6б клас)

Тарас Степанович Середюк

Борис Володимирович Безушко та Сергій Володимирович Брусяк.

 

В1.  Сестри знали, що у Попелюшки витончені манери та хороший смак. Дівчина давала своїм сестрам мудрі поради і залюбки робила їм зачіски. Отже, наш перший конкурс - «Конкурс зачісок».

В2.  Дівчата повинні протягом кількох хвилин зробити оригінальну зачіску своїй помічниці у цьому конкурсі  і показати її нашому шановному журі. Усі  конкурси оцінюються максимальною оцінкою - 5 балів.

В1.  Просимо дівчат до конкурсу.

(Конкурс зачісок)

В1.  Попелюшка була доброю та розумною дівчиною, любила читати і цим вирізнялася поміж сестер. Тож давайте і ми переконаємося у тому, що наші дівчата люблять читати казки.

В2.  Наступний конкурс «Відгадай казку». Учасницям будуть зачитувати запитання, на які вони повинні давати правильні відповіді. Та учасниця, яка першою  підіймає руку,  та й відповідає на запитання .

Запитання вікторини «Відгадай казку»

1. З якої казки уривок?

1)   «Приходь, кумоньку, приходь лебедику, чим зможу тим тебе і пригощу!»

(Народна казка «Лисиця та журавель»)

2)   «Я піду по дрова, а ти нікому дверей не від­чиняй».

(Народна казка «Лисиця та Півник»)

3)    «Нічого я не пила, нічого не їла».

(Народна казка «Коза-дереза»)

4)   «А лисичка наскидала рибки з воза, а са­ма зіскочила та й ласує».

 

(Народна казка «Лисичка-сестричка і вовк-панібрат»)

 

 

5) «От не ляпай ніколи по-дурному язиком, то нічого й не буде».

(Народна казка «Язиката Хвиська»)

6) До школи прямує хлопчик дерев’яний,

    Чомусь потрапляє у цирк полотняний.

    Відома ця книжка тобі, чи не так?

    В пригодах яких побував цей хлопчак?

( «Золотий ключик» О.Толстой)

7) Що трапилося з Алісою, коли вона випила з пляшки невідому рідину?

(«Аліса в країні чудес» Дівчинка зменшилась у розмірах)

8) У якій казці принцеса вкололась гострим предметом, і що після цього трапилось?

( У казці «Спляча красуня» принцеса вкололась веретенцем і заснула на сто років)

9) Один смішний чоловік може гратися на балконі, перехилятися через підвіконня, навіть жити на даху. Хто це і з якої казки?

( Карлсон з казки «Карлсон, що живе на даху»)

10) Пригадайте,  хто говорив такі чарівні слова?:

  1. « По щучьему веленью, по моему хотению…»

(Омелько)

  1. «Сивко - бурко, віщий каурко? Стань переді мною, як…..»

(Іван – дурак. Казка «Сивка – бурка»)

  1. «Сім – Сім, відкрий двері»

(Алі –Баба. Арабська казка «Алі – Баба і сім розбійників»)

  1. «Крекс, фекс, пекс!»

(Буратіно. О.Толстой «Золотий ключик, або пригоди Буратіно»)

  1. «Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю»

(«Колобок». Українська народна казка)

  1. «Один, два, три. Горщик, вари!»

(Дівчинка. Брати Грімм «Горщик каші»)

В1.  Перед балом у Попелюшки було безліч клопотів і турбот – треба ж було приготувати сукні й оздобити їх, прати та прасувати одяг для сестер, крохмалити комірці та манжети.

В 2.  Свою вправність у рукоділлі повинні продемонструвати і наші дівчата.  Вам потрібно пришити ґудзик до тканини за 2 хвилини. Але хочу вам нагадати, що ґудзик має бути пришитий акуратно і міцно.

В 1. Учасниці готові? Розпочинаємо конкурс.

(Конкурс «Рукодільниці»)

В1. Поки сестри байдикували, крутилися біля дзеркала, Попелюшці доводилося займатися хатніми справами. Що за господиня, яка не вміє приготувати їжу?

В2. Наша героїня справлялася з цим чудово! А які здібності в кулінарії продемонструють нам зараз юні красуні?

В1.  Наступний конкурс «Канапе для принца». Згідно умов конкурсу дівчатам потрібно із попередньо приготовлених продуктів за кілька хвилин на очах у глядачів та почесного журі приготувати «канапе».

В2. Якщо наші учасниці готові, то ми розпочинаємо конкурс.

В1. Окрім чарівного одягу, карети, візника, лакеїв хресна фея нагородила Попелюшку здібностями і талантами.

В2. Шкода, що у лихої мачухи вона не могла їх проявити. Підтримати Попелюшку і продемонструвати свої здібності можуть юні учасниці.

В1. Наступний конкур «Мої таланти». Запрошуємо учасницю під №1-

Учасниця №2    -                       учасниця №3  -

Учасниця №4-                            учасниця№5-                        учасниця№6-

Учасниця№7-                            учасниця№8-                        учасниця№9-

В 2. Молодці дівчата! Ми вами пишаємося!

В1. У залі запала тиша, гості припинили танцювати, а музика грати, коли на балу зявилася Попелюшка. Такої вродливої і милої дівчини у королівстві ще не бачили. Вона припала до душі принцу, і він не міг відвести від неї очей.

В2. Сподіваємося, що і наші юні принцеси справлять хороше враження на Королівське журі, за що й отримають високі бали.

В1. Отже, запрошуємо учасниць на бал у Гімназійне королівство.

(Звучить музика, конкурс «Дефіле, бал»)

В2. Ось і завершився наш конкурс, юні учасниці були неперевершеними. І прийшов час підвести підсумки конкурсу.

В1. Глядачі у залі допоможуть визначити «Попелюшку глядацьких симпатій», проголосувавши за свою улюблену учасницю фантиком, який отримали при вході до залу.

В2. Підтримайте наших красунь-дівчат оплесками.

В1. Запрошуємо до слова королеву Гімназійного королівства для підведення підсумків нашої конкурсної програми.

(Слово журі, нагородження учасниць)

В2. Ми радо вітаємо усіх учасниць, вони всі по праву гідні бути Попелюшками нашого королівства.

В1. До нових зустрічей!

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учасниця №1- Ілона Загарій. За знаком зодіаку Рак. Старанна, кмітлива учениця, особливо добре вдаються їй математика та фізкультура. Улюблений колір – червоний, улюблена тварина – заєць, улюблена страва – піца , а люблена пора року  -  весна. Ілонка весела, спокійна та мила дівчинка, любить гуляти з друзями та танцювати.

 

Учасниця №2 – Яринка Гембатюк. По гороскопу Овен. Улюблені: страва – картопля-фрі , тварина – собака, пора року – літо. Любить німецьку мову та образотворче мистецтво. Яринка весела, комунікабельна та привітна дівчинка.

 

Учасниця №3 – Юрків Анастасія. За знаком зодіаку Риба. Улюблені кольори – чорний та фіолетовий. Особливо вдаються їй такі предмети як математика та фізкультура. Любить італійську їжу. Настя прочитала усі частини книги «Гарі Потер». Обожнює танці, у майбутньому мріє стати хореографом.

 

Учасниця №4 – Анастасія Квач. По гороскопу Терези. Займається спортом, грає на піаніно, вяже та вишиває. Любить малювати на склі, виготовляти вироби із шкіри та тіста. Настя дуже талановита та творча людина, любить проводити експерименти. Більшість свого вільного часу присвячує мистецтву.

 

Учениця №5 – Гембатюк Лідія.  По гороскопу Овен. Улюблене заняття – малювання. Ліда любить куховарити. Улюблені уроки англійська мова та образотворче мистецтво. Улюблені кольори  зелений та блакитний. Ліда скромна, ввічлива дівчинка, яка обожнює літо та тварин.

 

Учениця №6 – Світлана Головацька, учениця 1-А класу. По гороскопу Скорпіон. Улюблена страва салат «оліє». Відвідує танцювальний гурток, любить малювати і фотографувати природу. Світланка старанна учениця, любить англійську мову. Вона весела , привітна та комунікабельна.

 

Учениця №7 – Надія Гірник, за гороскопом Телець. Любить куховарити, робити орігамі, вязати та вишивати. Надя також грає на гітарі, малює на склі. Улюблені кольори – зелений та фіолетовий. Улюблений фільм «Турист». Надійка весела та непосидюча, не уявляє свого життя без друзів та безперестанного спілкування з ними.

 

Учениця №8 – Богуцька Ольга. По гороскопу Стрілець. Улюблений колір – чорний, а улюблена страва – картопля-фрі. Оля грає на фортепіано. Любить слухати музику, дивитись комедії, гуляти. Вона дуже допитлива та цікава дівчинка, завжди намагається пізнавати для себе щось нове.

 

Учениця №9 – Вікторія Антоновська. По гороскопу Водолій. Дуже любить шоколад. У вільний час малює та пише вірші. Улюбленими предметами є англійська мова та математика. Віка спокійна та розважлива, старанна на уроках.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
1489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку