Не завжди маємо можливість придбати готові пазли, але можемо їх створити своїми руками і просто. Якщо роздрукувати на аркуші картинку, а на звороті - вислів, потім розрізати на частинки, то от і готовий пазл. Пропоную учням під час уроку за темою "Переклад" на етапі мотивації або на етапі рефлексії (залежно від групи) 6 подібних наборів для складання пазлів (робота в групах). Завдання 1: Скласти картинку, прочитати на звороті вислів та пояснити його. Завдання 2: Розглянути пейзаж і поділитись, який він викликає настрій. Зверніть увагу, що один із пазлів не містить на звороті жодного слова, тож учні мають самостійно поміркувати, що ж їм сказати з приводу теми уроку. Часом саме ця група висловлює найцікавіші думки, мабуть тому, що їх творчість не обмежена чиєюсь думкою.
Мова -
|
це |
дорожня |
|
|
карта |
|
культури. |
Він повідає,
|
звідки |
прийшли |
його |
люди і
|
куди |
йдуть. |
(Рита Мей Браун) |
Якби
|
|
ми |
|
|
говорили |
іншою мовою, |
|
Ми
|
відчували б |
|
світ |
трохи інакше.
|
|
(Людвіг |
Вітгенштейн) |
|
Володіти |
|
|
|
іншою |
мовою - |
|
це як
|
мати |
другу душу. |
|
|
(Карл |
|
Великий) |
Мова
|
надає |
|
прихований |
вплив,
|
як |
місяць |
на |
|
припливи і |
|
відливи |
|
(Рита Мей |
|
Браун) |
Хто
|
|
не знає |
іноземних |
|
мов, |
|
нічого |
не знає
|
|
і |
про |
|
свій власний. |
|
(Гете) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|