"Педагогічна діяльність вчителя щодо організації різних форм комунікації з батьками здобувачів освіти."

Про матеріал
Матеріал презентації про педагогіку партнерства між учнями, учителем і батьками можна використати класному керівникові на педагогічній раді.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічна діяльність вчителя щодо організації різних форм комунікації з батьками здобувачів освіти.

Номер слайду 2

«Тільки разом з батьками, спільними зусиллями, вчителі можуть дати дітям велике людське щастя»В. Сухомлинський

Номер слайду 3

На сьогодні сім’я відіграє визначальну роль не лише у формуванні особистості дитини, а й суспільства в цілому. Сім’я разом зі школою створює той найважливіший комплекс факторів і умов виховного середовища, який визначає ефективність всього освітнього процесу.

Номер слайду 4

У Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ століття)» підкреслюється: «В основу національного виховання мають бути покладені принципи єдності сім’ї і школи, наступності і єдності поколінь. Школа має продовжувати родинно-сімейне виховання, працювати в тісному контакті з батьками, налагоджувати взаємозв’язок між школою і родиною, бо це – основа, передумова підвищення активності навчання та виховання»

Номер слайду 5

Один із ключових компонентів концепції Нової української школи є педагогіка партнерства – педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.

Номер слайду 6

Учителі й батьки повинні налагоджувати комунікацію. Вчитель – це людина, яка має педагогічну освіту, розуміється на методиках навчання та виховання, а от батьки у цьому необізнані. Проте вони спільно з учителем повинні ставити дитину посередині й з обох сторін вкладати в неї все найкраще.

Номер слайду 7

Важливе місце в освітньому процесі під час дистанційного навчання воєнного стану займає комунікація батьків із вчителями. У такий час досить нелегко налагодити комунікацію, втім для добробуту дитини це важливо робити. Бо іншого виходу просто не має.

Номер слайду 8

Як вчителю й батькам працювати разом розвиваючи партнерство?Є два суттєві шляхи успішної співпраці:1. Постійне, чітке, двостороннє спілкування.2. Різні способи залучення батьків до освітнього процесу.

Номер слайду 9

ОСНОВНІ ШЛЯХИ СПІВПРАЦІ: СПІЛКУВАННЯ формальне й неформальне : спілкування з окремими батьками і з групою батьків.

Номер слайду 10

Зазвичай спілкування відбувається при особистій зустрічі з батьками, які планую у зручний для батьків час. Але може відбуватися за допомогою інших засобів – телефонні дзвінки, написання листів електронною поштою, спілкування у соціальних мережах тощо

Номер слайду 11

Спілкування під час зустрічі на батьківських зборах. Зміст спілкування – навчальна програма, здобутки дітей, очікування батьків тощо. Щоб батьки залишалися задоволеними як від процесу, так і від результатів, а самі збори сприяли розвитку культури співробітництва, планую збори, розуміючи їх мету – тобто, даю відповідь на запитання: «Для чого ми збираємося?» Приклад, темою перших батьківських зборів була тема: «Залучення батьків до освітнього процесу». Другий крок після визначення мети і очікуваних результатів – спланувала процес і відповідальних осіб.

Номер слайду 12

Чим більше деталей ми продумаємо і сплануємо, тим ефективніше пройдуть наші збори і батьки залишаться задоволеними як результатами, так і процесом. До кожних зборів готую лекцію на певну тему. Наприклад: «Успішність моєї дитини»«Труднощі адаптації дитини до навчання»«Розвиток творчих здібностей дитини в процесі спільної діяльності»Досить часто за декілька днів до цих зборів проводжу анкетування учнів класу і, опрацювавши відповіді, - оголошую певні висновки. Також , якщо ця анкета не анонімна, то роздаю батькам відповіді анкетування , щоб їх обговорили вдома з дитиною. Для того, щоб зустріч з батьками завершилася ефективно, підсумовую її результати – повторюю найголовніші пункти обговорення та досягнуті домовленості.

Номер слайду 13

Зважаючи на зайнятість сучасних батьків, запрошуюдо співпраці інших членів родини – бабусь та дідусів, які часто із задоволенням беруть участь у цьому процесі.

Номер слайду 14

Зустрічі групи батьків. Наприклад, ремонт в класі, підготовка до виховного заходу – ярмарки «Дари природи», допомога збройним силам України. Святкові заходи. Наприклад, привітання з жіночим святом, святом першого і останнього дзвоника, Новорічними святами. Творчі проєкти в класі. Наприклад, «Весела тусовочка», «Джентельмени нашого класу», «Фізика навкруги».Інші форми спілкування. Батьки залучаються і допомагають у навчально-виховному процесі.

Номер слайду 15

• Отримання від батьків додаткової інформації про дітей.• Надання батьками допомоги в організації освітнього середовища,виготовленні навчальних матеріалів.• Надання допомоги батьками у проведенні окремих навчальнихзанять – проведення екскурсії, під час проектної діяльності.• Участь батьків у навчальному процесі збільшує їхню повагу до роботи вчителя. Переваги співпраці батьків і вчителів

Номер слайду 16

Дитина, перебуваючи в шкільному соціумі, дуже часто поводить себе не так, як в родинному соціумі. Дуже важливо це зрозуміти і батькам і вчителям, та знайти шляхи співпраці. Це повинна бути постійна комунікація. Щастя дитини в руках вчителів і батьків. Взаємодія школи і сім'ї - джерело і важливий механізм розвитку. Основними проявами цієї взаємодії є взаєморозуміння, взаємовплив.

Номер слайду 17

Висновок: діяльність батьків і педагогів в інтересах дитини може бути успішною тільки в тому випадку, якщо вони стануть союзниками, що дозволить їм краще пізнати дитину, побачити її в різних ситуаціях і таким чином наблизитися до розуміння.

Номер слайду 18

Дякуємо за увагу!!!

pptx
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
1033
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку