Розробка педагогічної ради "Проектна діяльність"

Про матеріал

Розробка педагогічної ради "Проектна діяльність".....................................................................................................................................................

Перегляд файлу

Педагогічна рада № 3. Проектна технологія: суть, досвід, використання, перспективи

Мета: розглянути основні особливості проектних технологій, їхню класифікацію з метою подальшого застосування проектних технологій в навчально-виховному процесі, подати методику проектної технології; налаштувати педагогів на доцільне використання новітніх технологій в навчальній діяльності; активізувати наукове мислення. 
Завдання :

  • визначити значення проекту як методу навчальної діяльності; 
  • з'ясувати алгоритм дій вчителя та учнів на певних етапах проекту;
  • виробити компетентності вчителів, володіння якими є необхідною умовою при застосування інноваційних технологій; 
  • створити модель навчального проекту. 

Форма проведення: науково-практична конференція.

Дата проведення: 28 грудня 2016 року

Епіграф: «Не досить оволодіти премудрістю, потрібно також уміти користуватися нею.»(Ціцерон) 
 

Порядок денний

  1. Про хід виконання рішень попередньої педагогічної ради.
  2. Стан викладання української мови в 1-4 класах.
  3. Проектна технологія: суть, досвід, використання, перспективи

План проведення

Вступне слово заступника директора з НВР.  Сьогодні розмаїття різних методик, теорій, систем так наповнило шкільне життя, що вже вважається непристойним не впроваджувати інновації, не «працювати за …», не мати своєї концепції.. 
Освітянська преса майже на кожній сторінці підносить «інноваційний дух» вчительства словами «інновація», «інноваційний розвиток», «проект», «модель», повідомляє про те, як педагогічні колективи сміливо впроваджують сучасні інноваційні технології, експериментують для поліпшення навчально-виховного процесу. 

  1. Методичний практикум

Проект як засіб методичної роботи.

                                                              Заступник директора Галинський С.Ф.

  1. Науково-практична конференція «Проектна технологія: суть, досвід, використання, перспективи»

І група вчителів «Теоретики»( вчителі МО суспільно-гуманітарного циклу)

Мета: аналізуючи засоби масової інформації та власний педагогічний досвід провести паралель між перевагами та недоліками застосування проектної технології в навчально-виховному процесі.

Завдання: 1. Запропонуйте переваги застосування проектної технології в навчально-виховному процесі.

2. Запропонуйте недоліки застосування проектної технології в навчально-виховному процесі.

 

ІІ група вчителів «Науковці» (вчителі МО початкових класів)

Мета: на основі аналізу літератури та ЗМІ, створити власний педагогічний міні-проект «Особливості організаційного моменту та мотивацій навчальної діяльності школярів»

Завдання. 1. Створіть педагогічний міні-проект «Особливості організаційного моменту та мотивацій навчальної діяльності школярів».

 

ІІІ група вчителів «Практики»( вчителі МО природничо-математичного циклу)

Мета: аналізуючи власний педагогічний досвід, продемонструвати особливості проведення уроків міні-проектів.

Завдання. 1. Використовуючи роботи учнів,  продемонструвати особливості проведення уроків міні-проектів.

 

ІІІ група вчителів «Аналітики» (Лутовинова Н.А., Тодавчич Т.В.)

Мета: проаналізувати матеріали науковців та практиків.

Завдання. Розробити практичні  рекомендації використання  проектів.

  1. Підсумок педагогічної ради

Інновації є об’єктивним процесом еволюції освіти.  Жодна інноваційна технологія не є універсальною. Запровадження будь-якої інновації потребує змін - матеріально-технічних, психологічних.  Запровадження інновацій потребує програмного і методичного забезпечення, знання методики інновацій.  Інноваційні технології потребують зміни всього життя класу, а також багато часу для підготовки як учнів, так і педагога.  Починати впроваджувати новітні технології потрібно поступово, адже до них треба звикнути. Краще старанно підготувати кілька занять у навчальному році, ніж часто їх проводити нашвидкуруч.  Використання педагогічних інновацій не самоцій. Це лише засіб досягнення навчальної мети. Кожен учитель – творець власної технології. 
4. Проект рішення

1. Заступнику директора школи з методичної роботи

1.1. Створити банк даних про інноваційні технології в шкільному методичному кабінеті і постійно його поповнювати. 

                                                                                            Протягом року

1.2. Спрямувати методичну роботу школи на вивчення нових педагогічних технологій з метою подальшого їх використання в практичній діяльності. 

2. Членам методичної ради школи організувати проведення методичних заходів, що сприяють підвищенню професійної компетентності вчителя: 

      2.1. Практикум для вчителів щодо застосування інтерактивних технік,  що сприяють підвищенню пізнавальної активності учнів на уроці. 
                                                                                                           Січень-лютий. 
     2.2.Індивідуальні консультації для вчителів щодо проблем застосування методу 
проекту в навчально-виховному процесі. 

                                                                                                      Постійно. 
3.Вчителям    школи: 

  1.       Проводити відкриті уроки з використанням нових освітніх технологій. 
                                                                                 Протягом навчального року


3.2. Вивчати інноваційні технології шляхом самоосвіти. 

                                                                                                              Постійно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Кудрявцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Веселинівської районної ради

Миколаївської області

 

Наказ

смт Токарівка

від  05 грудня  2016 року                                                                              

 

 

«Про проведення педагогічної ради»

 

        Відповідно до плану роботи школи, з метою вивчення стану готовності педагогічного та учнівського колективів школи до активного використання в навчально-виховному процесі інформаційно-комунікаційних та проектних технологій

наказую:

 1. Провести засідання педагогічної ради 28 грудня 2016 року з таким порядком денним:

        І. Виконання рішень попередньої педагогічної ради.

  ІІ. Стан викладання української мови у 1-4 класах.  

         ІІІ. Обговорення проблеми (виступи з досвіду роботи).

  1. Методичний практикум

Проект як засіб методичної роботи.

                                                              Заступник директора Галинський С.Ф.

  1. Науково-практична конференція «Проектна технологія: суть, досвід, використання, перспективи»
  2. Підсумок педагогічної ради

 4. Проект рішення

        ІV. Вільний мікрофон (доповнення, оцінка суджень, зауваження та пропозиції).

        V. Прийняття рішень педради.

2. Заступнику директора з НВР Галинському С.Ф.

    2.1 Створити ініціативну групу з підготовки до педради, розробити зміст і план  

           педагогічної ради.                                                                                                                                             До 06.12.2016.  

  1.   Проаналізувати виконання рішень попередньої педагогічної ради

 2.3 Здійснити об'єднання колективу в міні-групи  та розподілити завдання між ними.

                                                                                                                            До 08.12.2016.

2.4 Провести співбесіду з вчителями з означеного питання.

                                                                                                                       До 12.12.2016.

     2.5 Підготувати та обладнати приміщення для проведення педради. 

                                                                                                                                  До 28.12.2016

3. Ініціативній групі.

3.1 Підготувати наочний матеріал, необхідний для проведення педради, організувати виставку матеріалів з теми педради.

                                                                                                                               До 28.12.2016

3.2 Підготувати роздатковий матеріал, необхідний для проведення педради.

 

                                                                                                            До 28.12.2016

     3.3 Підготувати проект рішення педради. 

                                                                                                            До 28.12.2016

4. Бібліотекарю школи Маркешиній Т.А.

     4.1 Підготувати бібліографічний огляд літератури з теми педради.

                                                                                                             До 28.12.2016

5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою

 

 

                            Директор школи:                                    Н.А. Лутовинова

 

З наказом ознайомлені:

 

Тодавчич Т.В.

 

 

Галинський С.Ф.

 

Дудкіна Т.В.

 

 

Галат Н.В.

 

Галинська А.В

 

 

Ковтун Т.В.

 

Амеліна Т.П.

 

 

Джердж О.О.

 

Стрельбицька Л.В.

 

 

Федотова Н.О.

 

Джердж А.В.

 

 

Демус О.В.

 

Алєксєєва В.О.

 

 

Пилипенко Т.М.

 

Приходько О.А.

 

 

Пігенко М.М.

 

Маркешина Т.А.

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
24 березня 2018
Переглядів
3685
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку