Педагогічна рада на тему: «Модель компетентного вчителя»

Про матеріал
Мета засідання педагогічної ради: • Актуалізація проблеми формування моделі компетентного вчителя; • Засвоєння науково-методичних засад педагогічного моделювання; • Створення еталонної моделі компетентного вчителя; • Осмислення кожним вчителем власного рівня професійної компетентності, ступеня відповідності еталонній моделі.
Перегляд файлу

Педагогічна рада на тему: «Модель компетентного вчителя»

 

Проведено заступником  директора з НВР Руденко О.М.

 

Мета засідання педагогічної ради:

  • Актуалізація проблеми формування моделі компетентного вчителя;
  • Засвоєння науково-методичних засад педагогічного моделювання;
  • Створення еталонної моделі компетентного вчителя;
  • Осмислення кожним вчителем власного рівня професійної компетентності, ступеня відповідності еталонній моделі.

 

План проведення засідання педагогічної ради:

  1. Доповідь заступника директора з НВР Руденко О.М.( 5хв.)
  2. Практична діяльність.
    1.        Учителі працюють у чотирьох групах ( за чотирма критеріями: «Професійність», «Особисті якості», «Компетентності», «Творчі якості»). Кожна група пропонує набір необхідних, на їх думку, складових.(до 30 -  40 хв)
  3. Виступ практичного психолога. (10 хв.)
  4.   Програма «Інтелект-кафе».(15 хв + 15 хв)

Шановні колеги-вчителі, запрошуємо вас до нашого «Інтелект-кафе». Наше кафе не зовсім звичайне. У ньому ви можете скуштувати страви які годують не шлунок, а мозок. І чим більше страв ви сьогодні скоштуєте,тим більше інтелектуальних калорій отримаєте.

 А зараз пропоную вам ознайомитися з нашим меню.

Меню:

  • Сік «Криголам».
  • Піца «Весняна».
  • Кнедлики «Шпигунські».
  • Суп з розумними галушками.
  • Люля-кебаб.

Замовляйте страви.

  1. Сік «Криголам»

Вправа «Знайди мотив»

Ситуація.

Учениця на уроці починає плакати.

Поясніть мотив та знайдіть вихід з даної ситуації.

Підказка.

Мотив цієї поведінки можна визначити за додатковими  відомостями:

Ви підійшли до дівчинки і плач відразу припинився – це …

Ви підійшли до неї  і дівчинка стала плакати сильніше - це …

Все це відбувається на вашому відкритому уроці в присутності комісії – це…

Якщо учениці потрібно відповідати, а вона боїться або не може - це …

  1. Піца «Весняна».

Педагогічні ситуації.

  1. Увійшовши до класу на урок, учитель побачив на дошці карикатуру на себе. Що робити?
  2. Вчитель почав урок з перевірки виконання письмового домашнього завдання. В учня О. не було домашнього завдання й зошита з предмета. Вчитель, не з’ясувавши причин невиконання завдання, почав вичитувати учня, заявивши, що він ледар. У відповідь О. у різкій формі відповів, що взагалі не збирається заводити зошит із цього предмета. Тоді учитель наказала  О. вийти з кабінету, на що учень відповів: «І не подумаю». «Раз так, я сама піду», - сказала вчителька й пішла.

У збудженому стані викладач прийшла до директора, усе розповіла та заявила, що поки учень не вийде з кабінету, вона не буде проводити урок.

Директор зробила в даній ситуації так: знайшла вільний кабінет і попросила всіх учнів перейти до нього для продовження уроку, а О. попросила залишитись на місці. Під час бесіди з учнем О., директор з’ясувала, що зошит в учня є і домашнє завдання він виконав, але забув зошит дома, а нагрубив він учителю через те, що вона, не з’ясувавши причини відсутності зошита, відразу почала  його ображати. Після уроків конфліктна ситуація між учнем та вчителем була вирішена.

Проаналізуйте дії учня, вчителя та директора. Як би ви поступили в даній ситуації?

  1. Ви сьогодні черговий вчитель на 2-му поверсі. За розкладом у вас 4 уроки. Ваші дії …
  1. Суп з розумними галушками.

З’ївши галушки, ви покажете рівень свого інтелекту. Ваше завдання: вислови пов’язати зі шкільним життям.

  • Накивав п’ятами – …
  • Втерти носа – …
  • Дерти горло – …
  • Варити воду – …
  • Спекти раків – …
  • Бачили очі, що купували – ...  
  1. Кнедлики «Шпигунські»

Ви повинні створити рекламу своєї професії. Вона може бути жартівливою, серйозною, але обов’язково такою, щоб молодь захотіла стати вчителем. 

 

  1. Люля-кебаб.

Індивідуальна робота

На аркуші паперу напишіть найкращі риси вашого характеру.  Та негативні риси характери над якими вам треба працювати.

 

Робота в групі

Створити узагальнену картину найкращих та негативних рис характеру вчителів вашої групи.

  1. Модель компетентного вчителя. (захист проекту 5 хв.)
  2. Вправа «Вільний мікрофон» (5 хв)

Виходячи з вищесказаного, дайте відповіді на запитання:

  • Чи вважаєте ви себе компетентним педагогом?
  • Які висновки для себе зробили? Над якими питаннями вам треба працювати?
  1. Рішення педагогічної ради: (5 хв.)
  1. Затвердити створену модель компетентного  учителя  як основу для планування подальшої методичної роботи школи.
  2. Визначити пріоритетні напрямки роботи кожного ШМО в новому навчальному році щодо реалізації науково-методичної проблеми.
  3. Поповнити банк методичної літератури з проблемної теми.
  4. Провести засідання круглого столу за темою: «Від компетентного вчителя – до компетентного випускника школи».
  5. Під час планування уроків передбачити диференційовані домашні завдання та домашні завдання творчого характеру.
  6. Ураховувати інноваційні технології та рекомендації щодо їх використання під час підготовки та проведення уроків (вчителі школи)
  7. Активізувати роботу вчителів по здійсненню індивідуального підходу до учнів.
  8. Використовувати інтерактивні форми роботи на різних етапах уроку.
  9. Провести психолого-педагогічний семінар на тему: «Проблеми спілкування в системі вчитель – учень».
  10. В план роботи самоосвіти включити:
  • Участь в
  • Підвищення рівня володіння комп’ютерною технікою.
  • Вивчення форм і методів професійної рефлексії. Молодим вчителям.
  1. Організувати роботу практичного психолога школи з вчителями школи з профілактики психологічних проблем, конфліктів.
  1. Рефлексія.(10 хв.)
    1.        Психологічний тест.

Середня тривалість життя становить 79 років.

Від 79 смужок паперу відкладіть в сторону кількість смужок яка відповідає вашому віку, відкладіть 1/3 частину смужок, яка буде витрачена на сон.

Не шкодуй того, що пройшло, не оглядайся назад, цінуй те що залишилося - це і є життя .
Піфагор писав: Прокидаючись вранці, запитай себе: «Що я повинен зробити?» Увечері, перш ніж заснути: «Що я зробив?».
 

  1.        Підійшла до завершення наша зустріч. Важливо знати, на скільки ефективною вона була. Тож прошу вас, шановні колеги, залишити по собі долоні як знак спільної праці й символ єдиної справи, котру ми творимо. На аркуші паперу обведіть свою долоню. Кожен палець – позиція, за яку пропоную вам висловити своє враження від проведеного заходу:
  • Великий – було важливо і цікаво …
  • Вказівний – я отримав рекомендації …
  • Середній – було складно (не сподобалося) …
  • Безіменний – психологічна атмосфера була …
  • Мізинець – було недостатньо …

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 січня 2019
Переглядів
1207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку