педагогічна рада «Педагогічна співпраця сім’ї та школи як важлива умова комплексного розвитку дитини та становлення її як особистості у суспільстві»

Про матеріал
Сучасні виховні концепції відрізняються прагненням спиратися на загальнолюдські цінності й цивілізовані форми життєдіяльності у всіх сферах. В усіх концепціях тією чи іншою мірою присутні:- ідея гуманізації;- здійснення вихованості у контексті культури;- створення відкритих виховних систем;- підтримка і розвиток індивідуальності;- альтернативність і гнучкість методів і організаційних форм виховання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

педагогічна рада«Педагогічна співпраця сім’ї та школи як важлива умова комплексного розвитку дитини та становлення її як особистості у суспільстві»

Номер слайду 2

Сучасні виховні концепції відрізняються прагненням спиратися на загальнолюдські цінності й цивілізовані форми життєдіяльності у всіх сферах. В усіх концепціях тією чи іншою мірою присутні:- ідея гуманізації;- здійснення вихованості у контексті культури;- створення відкритих виховних систем;- підтримка і розвиток індивідуальності;- альтернативність і гнучкість методів і організаційних форм виховання.

Номер слайду 3

     «Всі ми вийшли з дитинства»

Номер слайду 4

Взаємодія сім'ї та школи здійснюється за основними принципами: Перший - принцип згоди, що забезпечує обопільне розуміння виховної мети і взаємна довіра партнерів. Другий - принцип сполучення, завдяки якому зберігається гармонійність шкільних і сімейних норм життя і вимог до дитини. Третій - принцип співпереживання, рівень доброзичливості двох сторін при взаємодії. Четвертий - принцип співпричетності. Взаємна інформація про дитину завжди повинна допомагати в роботі у вихованні дітей. П'ятий - принцип співпраці, що допускає спільну діяльність представників двох різних сфер у єдиному справі з дітьми

Номер слайду 5

Рівність усіх учасників - ім'я як форма спілкування. Активність учасників (круглий стіл не лекція, а загальна робота)Право кожного учасника на власну думку з будь-якого питання. Право піднятої руки (говорити коротко, по черзі, по одному, по темі)Добровільність. Почуття гумору. Уміння слухати і чути інших. Не критикувати. Регламент (не більше 10 хв на презентацію) У разі порушення правил скористатися жестом відкритих долонь.

Номер слайду 6

Проблема: Як виховати особистість дитини на різних ступенях навчання, яка буде затребувана суспільством через взаємодію сім'ї та школи?   Основна мета - об'єднати всі зусилля для розширення і поглиблення зв'язків школи і сім'ї у розвитку особистості школяра.

Номер слайду 7

ПРОБЛЕМА МЕТА ЗАВДАННЯ МЕТОДИ ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Номер слайду 8

Група 1-4 класи. Проблема: Як виховати особистість дитини. Мета:1. Створення умов для формування духовно - розвиненої, творчої, моральної особистості

Номер слайду 9

Група 5-8 класипроблема: як виховати соціально – адаптовану особистість. Мета: Виховання гармонійно розвиненої особистості, соціально адаптованої в сучасних умовах

Номер слайду 10

9-11 класи. Проблема: Вироблення життєвої твердої позиції. Мета: Виховання особистості, затребуваною суспільством.

Номер слайду 11

Наше життя – велика книга, наскільки вона цікава залежить від нас

Номер слайду 12

Найлегше знайти помилку ніж істину

pptx
Додано
10 березня 2020
Переглядів
682
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку