Педагогічні посиденьки вчителів,що атестуються «Вчителі майбутнього…»

Про матеріал
Зустріч у дружному колі вчителів,що атестуються.Цікаві вправи,нестандартні форми роботи для професійного розвитку вчителя.
Перегляд файлу

Справжнє виховання не там,                                                                                                                                де педагог з вершин спускається на землю,                                                                                                         а там, де він піднімається до тонких істин дитинства.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагогічні посиденьки вчителів,що атестуються

«Вчителі майбутнього…»

 

 

 

D:\Педради 2018 ОЮ ЛБ\20190211_162825.jpg

 

 

 

 

 

(Звучить пісня у виконанні вчителів початкових класів «Прийшла весна»,вчителі,які атестуються стоять в колі)

1.Вправа «Відверто кажучи»

Мета: вербалізація і усвідомлення педагогами проблеми емоційного вигорання.

Матеріали: картки з незакінченими фразами.

Інструкція. Вам потрібно витягнути будь-яку картку з незакінченою пропозицією і спробувати закінчити фразу відверто і чесно

• Відверто кажучи, коли я думаю про майбутній робочий день ...

• Відверто кажучи, коли я готуюся до відкритих уроків ...

• Відверто кажучи, коли я приходжу додому після роботи ...

• Відверто кажучи, коли я хвилююся ...

• Відверто кажучи, коли я приходжу на роботу ...

• Відверто кажучи, коли я розмовляю з батьками  учнів...

• Відверто кажучи, коли до мене на урок приходять учні ...

• Відверто кажучи, коли до мене на урок приходять педагоги або методисти .

• Відверто кажучи, коли я проводжу батьківські збори ...

• Відверто кажучи, коли мій робочий день ...

• Відверто кажучи, коли я проводжу своє відкрите заняття ...

• Відверто кажучи, моя робота ...

• Відверто кажучи, коли я думаю про роботу ...

• Відверто кажучи, моє здоров'я ...

• Відверто кажучи, коли я розмовляю з дирекцією ...

• Відверто кажучи, коли я бачу дитину ...

• Відверто кажучи, після робочого дня ...

• Відверто кажучи, коли настає пора відпустки ...

• Відверто кажучи, люди, з якими я працюю ...

• Відверто кажучи, коли я збираюся на роботу ...

• Відверто кажучи, неприємності на роботі ...

• Відверто кажучи, успіхи на роботі ...

(Об’єднання в групи за висловами)

2.Вправа «Побачення»

Тренер  роздає кожній групі конверти з набором окремих речень, які потрібно розташувати послідовно, керуючись логікою, щоб вийшло змістовне оповідан­ня. Потім представник кожної групи презентує результат.

Картки з реченнями

 • Його серце тьохнуло.·  Було вже пізно.·  Десь загавкав пес.·  Місяць — немов великий апельсин.·  Потяг рушив.

·  Чи має щось сенс у цьому житті?·  Він узяв її за руку.·  Почулося скреготання заліза.·  Він поглянув на неї.·  Пролунав постріл.·  Він зрозумів, що тільки вона могла зробити його щасли­вим.·  Її очі були заплющені.·  Ця зустріч остання.

·  Легкий вітерець доносив схвильований шепіт.

    Зазвичай звучить питання: «А як же правильно звучить оповідання?». Люди звикли діяти стереотипно, оглядаючись на кимсь придумані канони. Тут немає правильної або неправильної відповіді. У кожного вийшло своє оповідання, і кожний може пояснити логіку його побудови. Ми вчимося приймати і поважати думку інших, адже вони мають право на існування  і є неодмінною запорукою

Ведучий повідомляє мету зустрічі і представляє кожного вчителя,демонструючи презентацію

3.Вправа «Мітки»

Інструкція: вибирається один учасник , він підходить до дошки. Йому дають крейду і інструкцію: «Необхідно якомога вище на дошці намаювати крейдою мітку». Ведучий відзначає на дошці крейдою висоту, до якої дістав учасник. Після цього, йому дають крейду іншого кольору і наступну інструкцію: «А зараз ще, будь ласка, як можна вище. І відзнач крейдою місце, до якого дістанеш». Аналіз: порівнюється перша і друга відмітка .

Висновок: «як бачимо, поставлена мета значно покращує результати задуманої діяльності. У цьому роль відіграє, звичайно і мотивація на досягнення успіху».

4.Робота в парах. Для проведення наступної вправи вам необхідно вибрати  колегу з зали,яка вам допомагатиме. Метою в роботі вчителя є проблемна тема. Яку кожен обирає і намагається досягти її в процесі роботи.Вам потрібно презентувати свою проблемну тему у вигляді:(вчителі вибирають методи)

  • Кластера
  • Ментальної карти
  • Гронування
  • Кругів Вена
  • Асоціативного куща
  • Артбука
  • Сторітелінгу

(Презентація роботи)

Енергоджайзери - ЛЕГО або Кінезіологія

5.Вправа «Капелюшок щастя»

Мета: розвиток позитивного мислення педагогів, розвиток навичок самопізнання, формування навичок позитивного сприйняття світу, розвиток позитивної Я-концепції, розвиток навичок емоційної саморегуляції.

Матеріали: «капелюшок щастя» (ігровий елемент, звичайні гумові галоші, бажано великого розміру з веселим дизайном), картки з ситуаціями

Інструкція. Я хочу запропонувати вам пограти в ГРУ.Чарівна  фея подарувала нам капелюшок щастя, вона вирішила віддати його людям, щоб ті стали щасливішими. Людина, яка одягає цей капелюшок, стає найщасливішою людиною. Капелюшок  виконує всі її бажання, вона могла перенестися в будь-який час або епоху. Отже, я пропоную вам одягнути цей капелюшок і стати щасливою людиною. Я також буду зачитувати вам різні ситуації, а ваше завдання - надівши цей капелюшок, знайти в ситуації, запропонованої вам, позитивні сторони. Іншими словами, подивіться на ситуацію очима щасливої ​​людини-оптиміста. Учасники гри, надівши «капелюшок  щастя», відповідають на запропоновану ситуацію в позитивному настрої. Тому, хто не може дати позитивну відповідь, решта учасників гри допомагають, пропонуючи свої варіанти.

-Директор відчитав вас за погано виконану роботу.

-Вам дали велику кількість дітей в клас, які ходять всім складом.

-На роботі затримали зарплату.

-По дорозі на роботу ви зламали каблук.

-Більшість ваших учнів вихованців показали слабкі результати моніторингу.

-Ви раптово захворіли.

-Ви потрапили під скорочення.

-У вас вкрали «дитячі» гроші

-Ви поставили 12 балів в журнал «двієчнику»

-Ви загубили журнал виховної роботи

-В зв’язку з реформою освіти вас переводять на вчителя 1 класу…

-Учні всім класом не прийшли на ваш урок

-Ви прийшли на прибирання території з класом,а інвентар взяли тільки ви.

-Вже 8.45,а ви тільки заходите в школу

-Ваш жарт на уроці розсмішив тільки вас

-В школі виявили «коронавірус»

6.Вправа «Творча людина»

Тренер пропонує учасникам тренінгу ознайомитись з переліком якостей творчої особистості (Властивості розрізані окремо) вчителям потрібно викласти,яка властивість відноситься до якої колонки.

Властивості, що оптимізують життя у динамічному світі

Властивості, що ускладнюють життя у динамічному світі

1. Любов до людей, позитивне ставлення до світу оптимізм

1. Невпевненість в собі у власних силах

2. Цілісне прийняття себе та світу

2. Упередженість думок

3. Вміння подивитись на ситуацію з позиції інших людей

3. Занижена самооцінка

4. Почуття гумору

4. Несамостійність

5. Відчуття власної незавершеності, недосконалості

5. Надмірне дотримання принципів

6. Товариськість, контактність

6. Формалізм, надмірна організованість

7. Сенситивність, емпатія

7. Стереотипність мислення та поведінки

8. Бажання допомогти людям

8. Орієнтація на загальновизначені думки, норми, надмірна чутливість до думки інших

9. Працездатність

9. Тривожність

10. Схильність до мрій, здатність фантазувати

10. Висока навіюваність

11. Рішучість, цілеспрямованість

11. Нерішучість, невпевненість

Висновок:  творча успішна людина, відрізняється від інших особливим творчим життєставленням, що передбачає свободу від суворого дотримання певних норм, принципів, стереотипів, толерантність до невизначеності, схильність до конфронтації із загальноприйнятим правилами та  бажання створювати щось нове та незвичайне. Все це є передумовою життєвого та професійного успіху і кожна людина здатна розвинути в собі ці якості.

7.Вправа “Крок до успіху”

Тренер роздає учасникам картки у вигляді ступні та пропонує записати ті риси , ознаки, якості, характеристики, яких, на їхню думку, їм не вистачає і яких вони прагнуть набути аби стати більш успішними у роботі. Тренер простилає вишитий рушник, на якому  всі учасники спільно викладають “доріжку професійної майстерності”, кожен роблячи свій “крок до успіху”.

(Вправа коментується кожним учасником заняття)

8.Вправа «Літак побажання» Візьміть аркуш паперу і напишіть побажання вчителю,який атестується.Зробіть з нього літачок.відпустіть своє побажання в люди.

9. Рефлексія «Все в твоїх руках»
- Наша зустріч добігає до кінця. А закінчити хочу притчею. Бог зліпив людину з глини, і залишився у нього невикористаний шматок. «Що ж іще зліпити тобі? – запитав. «Зліпи мені щастя», –  попросив чоловік. Нічого не відповів Господь, лише поклав людині в долоню шматочок глини, що залишився.
Нескладно зрозуміти суть цієї притчі – все в наших руках. Ось на такій позитивній ноті завершуємо наш семінар.


Удачі вам у ваших справах, ліпіть творчих і талановитих дітей.

 

«Освіта потребує віртуозів.

Вихованці мають талант,ми – знання й уміння.

 

Об’єднаймо талант з  умінням!»

«Оптимізм –розкіш великих  людей» Луї Арагон

 

Не втрачайте креативності, здатності до творчості.

Прагніть вдосконалення щомиті.

Помічайте в собі найкраще!

Не приховуйте своїх здібностей і можливостей.

Даруйте їх!

 

 

Нехай завжди у величавій музиці всесвіту звучить мудре

СЛОВО ВЧИТЕЛЯ!!!

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Турлай Оксана
Пов’язані теми
Педагогіка, Сценарії
Додано
26 вересня 2020
Переглядів
1161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку