Педагогічні умови розвитку професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи

Про матеріал
У презентації стисло висвітлено педагогічні умови розвитку професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічні умови розвитку професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи Виконала: студентка 2 курсу, групи ПО-662заочної форми навчанняспеціальності 013 Початкова освітаосвітньої програми Початкова освіта Науковий керівник:канд. пед. наук, доцент

Номер слайду 2

Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, визначити й експериментально перевірити педагогічні умови розвитку професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи. Об’єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи. Предмет дослідження – педагогічні умови розвитку іміджу майбутніх педагогів початкової ланки освіти у процесі фахової підготовки.

Номер слайду 3

Завдання дослідження1. Розкрити сутність базових понять «імідж», «професійний імідж».2. Схарактеризувати компоненти професійного іміджу майбутнього вчителя та можливості їх розвитку в системі вищої освіти.3. Обгрунтувати педагогічні умови розвитку професійного іміджу майбутнього вчителя початкової школи.4. Здійснити діагностику рівнів сформованості професійного іміджу майбутніх учителів початкової школи.5. Експериментально перевірити ефективність педагогічних умов розвитку іміджу майбутніх педагогів початкової ланки освіти у процесі фахової підготовки.

Номер слайду 4

Професійний імідж учителя початкових класів визначено як сформований образ, що об’єднує в собі систему психолого-педагогічних, культурологічних, аксіологічних знань, умінь і навичок педагога, його здатність до синтезу творчості та духовності, що сприяють професійному та особистісному розвитку. Складові професійного іміджу педагога

Номер слайду 5

Педагогічні умови розвитку професійного іміджу вчителя початкових класів є сукупністю взаємозалежних факторів освітнього середовища, які визначаються й реалізуються у процесі фахової підготовки і спонукають до професійного саморозвитку й професійного зростання. Виділяють педагогічні умови:розвиток мотивації студентів до розвитку професійного іміджу;використання інтерактивних технологій;розвиток педагогічної техніки майбутнього вчителя.

Номер слайду 6

ммммv. Функції мотивації особистості до професійної діяльності

Номер слайду 7

ммммv. Рис. 2.1. Рівні зацікавленості майбутніх учителів початкових класів до розвитку професійного іміджу. Рис. 2.2. Рівні сформованості професійного іміджу майбутнього вчителя початкових класів за діяльнісним показником

Номер слайду 8

Рис. 2.4. Діагностика рівнів сформованості іміджу майбутніх учителів початкової школи за професійно-мотиваційним критерієм(після формувального експерименту, %)Рис. 2.5. Діагностика рівнів сформованості іміджу майбутніх учителів початкової школи за когнітивним критерієм(після формувального експерименту, %){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівні сформованостіКГЕГНизький2713 Середній5562 Високий1825 Таблиця 2.2 Результати діагностики рівнів сформованості професійного іміджу майбутніх учителів початкової школи за професійно-мотиваційним критерієм (після формувального експерименту, %){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівні сформованостіКГЕГНизький3814 Середній4257 Високий2029 Таблиця 2.3 Результати діагностики рівнів сформованості професійного іміджу майбутніх учителів початкової школи за когнітивним критерієм (після формувального експерименту, %)

Номер слайду 9

Рис. 2.6. Діагностика рівнів сформованості іміджу майбутніх учителів початкової школи за діяльнісним критерієм(після формувального експерименту, %){5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівні сформованостіКГЕГНизький3619 Середній3956 Високий1525 Таблиця 2.4 Результати діагностики рівнів сформованості професійного іміджу майбутніх учителів початкової школи за діяльнісним критерієм (після формувального експерименту, %)Висновки. Дослідно-експериментальна перевірка розроблених педагогічних умов розвитку професійного іміджу майбутніх учителів початкових класів дала змогу визначити їх дієвість, оскільки отримані результати засвідчили позитивну динаміку рівнів сформованості досліджуваного феномену. Упровадження розроблених умов сприяло професійному й особистісному зростанню студентів, розвитку професійної мотивації, збагаченню їх культури, розвитку творчої особистості. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми формування професійного іміджу майбутніх учителів початкових класів. Перспективи подальшого наукового пошуку полягають у розробці технології розвитку професійного віртуального іміджу педагога в інтернет-інформаційному освітньому середовищі.

Номер слайду 10

Дякую за увагу!

pptx
Додав(-ла)
Маркович Аліна
Додано
19 січня
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку