Педагогічний консиліум. Підсумки стану адаптації до освітнього процесу учнів 5-х, 10-х класів.

Про матеріал

- Особливості розвитку учнів 5-х,10-х класів.

- Перебіг психологічних процесів особистості у період адаптації.

- Причини дезадаптації.

- Поради вчителям щодо ефективної роботи з віковою групою здобувачів освіти.

Перегляд файлу

image

       Адаптац я —це процес         ПОТРІБНО ЗНАТИ ДИТИНУ,

ЗНАТИ ЇЇ СИЛУ І СЛАБКОСТІ, до вимог нового БЕРЕЖНО ДОТОРКНУТИСЯ

пристосування ндив да                        РОЗУМІТИ ЇЇ

imageДУМКИ,ПЕРЕЖИВАННЯ, середовища, умов життя В. СУХОМЛИНСЬКИЙ

ДО ЇЇ СЕРЦЯ… та д яльност .

НЕОБХІДНО ПАМ’ЯТАТИ:

ПЕРІОД АДАПТАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ У 5-МУ КЛАСІ Є ОДНИМ ІЗ НАЙВАЖЧИХ ПЕРІОДІВ ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ.

СТАН ДІТЕЙ У ЦЕЙ ПЕРІОД З ПЕДАГОГІЧНОЇ ТОЧКИ

ЗОРУ ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ НИЗЬКОЮ ОРГАНІЗОВАНІСТЮ,НЕУВАЖНІСТЮ Й

НЕДИСЦИПЛІНОВАНІСТЮ НА УРОКАХ,ЗНИЖЕННЯМ ІНТЕРЕСУ ДО НАВЧАННЯ І ЙОГО РЕЗУЛЬТАТІВ;

ІЗ ПСИХОЛОГІЧНОЇ – ЗНИЖЕННЯМ САМООЦІНКИ, ВИСОКИМ РІВНЕМ СИТУАТИВНОЇ ТРИВОЖНОСТІ.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

pdf
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
18 січня
Переглядів
242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку