- Особливості розвитку учнів 5-х,10-х класів.
- Перебіг психологічних процесів особистості у період адаптації.
- Причини дезадаптації.
- Поради вчителям щодо ефективної роботи з віковою групою здобувачів освіти.
Адаптац я —це процес ПОТРІБНО ЗНАТИ ДИТИНУ,
ЗНАТИ ЇЇ СИЛУ І СЛАБКОСТІ, до вимог нового БЕРЕЖНО ДОТОРКНУТИСЯ
пристосування ндив да РОЗУМІТИ ЇЇ
ДУМКИ,ПЕРЕЖИВАННЯ, середовища, умов життя В. СУХОМЛИНСЬКИЙ
ДО ЇЇ СЕРЦЯ… та д яльност .
НЕОБХІДНО ПАМ’ЯТАТИ:
ПЕРІОД АДАПТАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ У 5-МУ КЛАСІ Є ОДНИМ ІЗ НАЙВАЖЧИХ ПЕРІОДІВ ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ.
СТАН ДІТЕЙ У ЦЕЙ ПЕРІОД З ПЕДАГОГІЧНОЇ ТОЧКИ
ЗОРУ ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ НИЗЬКОЮ ОРГАНІЗОВАНІСТЮ,НЕУВАЖНІСТЮ Й
НЕДИСЦИПЛІНОВАНІСТЮ НА УРОКАХ,ЗНИЖЕННЯМ ІНТЕРЕСУ ДО НАВЧАННЯ І ЙОГО РЕЗУЛЬТАТІВ;
ІЗ ПСИХОЛОГІЧНОЇ – ЗНИЖЕННЯМ САМООЦІНКИ, ВИСОКИМ РІВНЕМ СИТУАТИВНОЇ ТРИВОЖНОСТІ.