Педагогічний квест "Формування критичного мислення в учнів молодших класів".

Про матеріал

Критичне мислення — це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію, усвідомле­не сприйняття власної інтелектуальної діяльності та діяльності інших, яке сприяє розвитку такої особистісної риси, як креативність, і формує твор­че мислення, а отже, творчу особистість. Про те, що його розвиток є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу, йдеться й у Концепції нової української школи.

Перегляд файлу

Вступне слово   Слайд 1

Доброго дня, шановні колеги! Я, Ковтун Наталія Олексіївна, вчитель Олександрівської ЗОШ, запрошую вас до нашої Педагогічної майстерні.

Сьогодні, в процесі бурхливого розвитку освіти, у ході запровадження Нової української школи виникає потреба по-новому подивитися на сучасний урок, на його структуру, форми, технології проведення.

Сучасний  урок  вже  не  можна  уявити  собі  без  новітніх  технологій.

Кожен учитель шукає стежки до душ дітей, щоб завоювати в них довіру й викликати інтерес до оволодіння знаннями й виховання в собі найкращих людських рис. Немає не талановитих дітей. Наше завдання: допомогти учню знайти свій шлях, свою власну позицію. Переконана, що саме педагог приводить дитину в храм Науки й запалює вогник вічного горіння пізнання.

 

Сьогодні девізом нашої роботи є вислів Генрі Форда: Слайд 2 «Збиратися разом – це початок, триматися разом – це прогрес, працювати разом – це успіх».

Шановні колеги, уявіть,  що  кожного  дня  ви  в банку  отримуєте  86 400 доларів.  І  витратити ці гроші можна тільки цього дня, переносити покупки ні в якому разі не можна.

Що ви будете робити? Звичайно, витрачати гроші!

У кожного з вас є такий банк і він називається ЧАС. Слайд 3Щоранку ви отримуєте

86 400 секунд. Пізно вночі ви підраховуєте підсумки, не дивлячись ні на що!

Якщо ви хочете дізнатися скільки коштує рік, запитайте про це студента,

який не склав вступні іспити до інституту.

Якщо  ви  хочете  дізнатися  скільки  коштує  місяць,  запитайте  про  це

жінку, котра чекає дитину.

Якщо  ви  хочете  дізнатися  скільки  коштує  тиждень,  запитайте  про  це

редактора щотижневої газети.

Якщо  ви  хочете  дізнатися  скільки  коштує  година,  запитайте  про  це

закоханих, які чекають на побачення.

      Якщо  ви  хочете  дізнатися  скільки  коштує  хвилина,  запитайте  про  це

людину, яка запізнилась на потяг.

      Якщо  ви  хочете  дізнатися  скільки  коштує  секунда,  запитайте  про  це

людину, яка дивом врятувалася від аварії.

      Якщо ви хочете дізнатися скільки коштує мілісекунда, запитайте про це

спортсмена, який отримав срібну медаль на Олімпійських іграх замість золотої.

Кожного  дня  ви  отримуєте  86 400  секунд,  і  кожного  вечора  вони

зникають. Даремно чи ні – все залежить тільки від вас. 

І  мені  хочеться,  щоб  той час,  який   ми  проведемо  разом  у цьому дружньому колі,  пройшов недаремно й приніс користь. Успіхів вам! 

Вправа «Подай знак»

  • Зараз ми з вами пограємо в гру, Слайд 4 яка допоможе краще пізнати один одного та сподіваюся, зможе покращити Ваш настрій.

Варіанти висловлювань:

          Той, у кого є брат, повинен клацнути пальцями;

           у кого є син - тричі моргніть;

          той, хто сьогодні вранці з'їв смачний сніданок – погладьте себе по животику;

          хто народився весною, нехай візьме за руку сусіда справа;

  • хто народився зимою, візьміть сусіда за руку зліва;

          хто любить вишивати, підніміть руки вгору;

          хто дуже смачно готує, поаплодуйте собі;

          хто любить свою роботу-вигукніть фразу «Я в захваті!»;

          хто вважає що помилився з вибором професії, вигукніть: «Я заблукав»

          хто любить компліменти-вигукніть «Так-так!»;

          той, хто вміє вирощувати квіти-  покажіть «Клас»

          хто вважає, що гра триває досить довго, схрестіть руки на грудях і голосно крикніть: «Досить!».

  • Ми дізналися трохи більше один про одного, сподіваюся  створили сприятливий емоційний фон,  позитивне емоційне налаштування на співпрацю, налагодили контакт один з одним.
  • Пропоную вам сьогодні стати шукачами скарбів у Слайд 5 квест-студії «Таємними лабіринтами телебачення»

Створення команд

  • Заходячи до нашої квест-студії ви вибирали з чим би ви хотіли працювати. Слайд 6
  • Хто хотів би бути ведучими на будь-якій телепередачі, то взяв мікрофончик.
  • А ті, хто бажав би зробити відеозапис передачі обрали відеокамеру.
  • Хто хотів би збирати інформацію для зйомки взяли диктофон.
  • А, хто редагувати цю інформацію, обрали комп’ютер.
  • Ось у нас утворилися чотири команди «Репортери»,  «Блогери», «Журналісти» та «Редактори».
  • Оголошення правил. Вручення маршрутного листа.
  • Вітаємо команди… Слайд 7
  • Не помилюся, якщо скажу, що результат квесту залежить не лише від підготовки команд, а й від їхнього бойового настрою та зібраності, але не останню роль відіграє сама фортуна. Тож нехай вона буде прихильна до всіх в однаковій мірі.
  • Але отримати скарб не так-то просто, необхідно бути активним, кмітливим, розумним, компетентним, професіоналом своєї справи. Кожна 

теле-перешкода - це віроломне завдання, яке вам необхідно виконати.

  • Працювати ми будемо дотримуючись таких правил:
  • Квест – це командна гра. Усі повинні сприяти досягненню спільної мети під час виконання завдань.
  • Правило піднятої руки (якщо хтось підняв руку, то всі повинні припинити розмови й уважно послухати).
  • Дотримуйтеся правила активного слухання, головне – вислухайте одне одного до кінця.
  • Утримуйтеся від оцінок та образ учасників команди.
  • Намагайтеся дійти спільної думки, хоча в деяких випадках у групі може бути особлива думка, вона має право на існування.
  • Завдання легко можна пройти за допомогою кмітливості та спостережливості.

Отже, команди погляньте на маршрутний лист, Слайд 8 у якому позначено станції – перешкоди, на яких ви будете виконувати різні завдання. Лише правильно виконавши завдання ви зможете перейти до наступного пункту. Пройшовши весь маршрут, ви знайдете свій скарб.

 

Телепрограма «У гостях у казки»

  • Давайте поринемо у світ дитинства Слайд 9 і послухаємо казку. Слайд 10

        Коли народився новий учитель, до його колиски спустилися три феї.

         І сказала перша фея: “Ти будеш вічно молодий, бо поруч з тобою завжди будуть діти.”

         І сказала друга фея: “Ти будеш, гарна думками і душею, тому що немає шляхетнішого покликання дарувати своє серце дітям.”

         І сказала третя фея: “Ти будеш, безсмертний, тому що ти продовжиш своє життя у своїх учнях.”

         Але тут до колиски спустилася четверта фея, зла, і похмурим голосом проверещала: Але ти вічно будеш перевіряти зошити, робочий день твій буде 8 годин до обіду і 8 годин після, всі думки твої будуть в школі і тільки про школу і ніколи ти не заспокоїшся. Так що, вибирай, доки не пізно!

          Пізно, ця фея завжди з’являється занадто пізно, і ті вчителі, які вирішили пов’язати своє життя зі школою, з дітьми, ніколи не змінять цієї прекрасної професії.Слайд 11

  • Слайд 12 Але, шановні гості телестудії, наша прекрасна професія вимагає постійного вдосконалення нашого професійного рівня. І ось сьогодні ми маємо змогу його продемонструвати. Тож, вперед, назустріч пригодам!

Проходження маршруту. Виконання завдань.

Телепрограма «Битва екстрасенсів»

- Зараз ми з вами  побуваємо в тому місці, де працюють люди з незвичними здібностями. Подивившись на річ, вони можуть розповісти про те, хто їх господар, а за фотокарткою надати інформацію про людину,  про її майбутнє та сьогодення.

- Здогадалися хто ці люди?

- Так, їх називають екстрасенсами. І ми на телепередачі «Битва екстрасенсів» Слайд 13

  • Ви  також зараз маєте можливість продемонструвати свої екстрасенсорні здібності: за зображенням, які ви зараз отримаєте, розпізнати метод навчання. (кожна команда отримує по два зображення)

Слайд 14 Кошик ідей

Мозаїка (Джигсоу 1)

Слайд 15 Асоціативний кущ

Інтелект-карта

Слайд 16 Різнокольорові капелюшки

Ромашка Блума

Слайд 17 Розумний куб

Фішбоун

Ви дуже швидко і добре справилися із перешкодою. Слайд 18 Це випробування пройшли успішно. А щоб перейти до наступного випробування, необхідно дати відповідь на запитання:

  • Скажіть, будь ласка, що ми можемо розвивати у дітей за допомогою цих методів?
  • Відповідь вірна.

Отже, говорити ми будемо про Слайд 19 формування критичного мислення в учнів молодших класів. І намагатимемось розглянути це питання детально. Тож наступна наша локація – студія телепрограми «Подробиці», Слайд 20, Слайд 21 і головна новина на сьогодні - «критичне мислення».

Телепрограма «Подробиці»

Критичне мислення — це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію, усвідомле­не сприйняття власної інтелектуальної діяльності та діяльності інших, яке сприяє розвитку такої особистісної риси, як креативність, і формує твор­че мислення, а отже, творчу особистість. Про те, що його розвиток є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу, йдеться й  у Концепції нової української школи.

Та з чого починати? Як навчати дітей розрізняти факт і суб’єктивне бачення, не піддаватися на маніпуляції?

Наша відповідь – використовувати методи формування критичного мислення під час уроків.

      Критичне мислення – складне й багаторівневе явище. Мислити критично означає вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень.

Слайд 22 Людина, яка володіє критичним мисленням:

– легко знаходить потрібну й важливу інформацію, може її перевірити;
– уважно вивчає усі можливості;
– прискіпливо оцінює кожен варіант й робить власний вибір;

Слайд 23 Для чого це вам потрібно?

Критичне мислення дає інструменти, щоб зробити власне життя більш осмисленим і успішним.

Слайд 24 Критично мислячі люди:

– інтелектуально незалежні;
– чесні самі з собою;
– ними неможливо маніпулювати;

Слайд 25Вони уміють:

– перемагати сумніви;
– ставити правильні запитання;
– шукати і бачити зв’язки між явищами і вчинками людей;
– вибудовувати судження на доказах.

З педагогічної точки зору критичне мислення – це комплекс мисленнєвих операцій, що характеризується здатністю людини:

  •                          аналізувати, порівнювати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел;
  •                          бачити проблеми, ставити запитання;
  •                          висувати гіпотези та оцінювати альтернативи;
  •                          робити свідомий вибір, приймати рішення та обґрунтовувати його.

 

Цим мисленнєвим операціям можна і необхідно навчати, а далі – вдосконалювати їх, тренувати, як, наприклад, тренують м’язи спортсмени чи техніку гри – музиканти. І саме школа є ідеальним середовищем для цього.

  • Редактори телепрограми «Подробиціі» вам підготували завдання. А яке, ви дізнаєтесь розшифрувавши код.

   1,22,19,27,12,1,27,12,13.

  • Що за слово було зашифровано?
  • Вам потрібно записати асоціації до словосполучення Критичне мислення. Слайд 26
  • Молодці!

Телепрограма «Світське життя»

  • Вирушаємо далі. Слайд 27  Хто далі по маршруту ви дізнаєтесь склавши пазли.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Слайд 28 Вітаємо вас на передачі «Світське життя»
  • Мої учні закінчують вивчати розділ «Прикметник» і звернулися до Катерини Осадчої, щоб та допомогла їм створити фото звіт життя Прикметника. А вигідно подати такий фото звіт можна за допомогою різноманітних методів. Можливо ви зможете назвати методи за допомогою яких можна виконати таке завдання. Слайд 29
  • Інтелект-карта – це  незамінна маршрутна карта-пам’ятка, яка дозволяє від початку організувати інформацію так, щоб мозку було легше працювати з нею. За допомогою такої карти кожен зможе швидше та легше запам’ятовувати та згадувати потрібні факти.

Суть методу в тому, щоб певним графічним чином зафіксувати свої думки на папері, впорядкувати їх та отримати цілісну картину. Слайд 30

Основними ознаками інтелект-карти є:

  1. Вони кольорові;
  2. Кожна карта має головну ідею, від якої відгалужуються всі інші;
  3. В кожній карті використовуються лінії, символи, слова та малюнки.

   Підбір малюнків до слів не тільки сприяє кращому запам'ятовуванню змісту карти, але і дозволяє дитині виразити своє емоційне (позитивне або негативне) ставлення до досліджуваного об'єкту. Як правило, карти дітей яскраві, барвисті і позитивні, а образи – несподівані і оригінальні. Слайд 31

Інтелект – карти мають безліч переваг:

  • Розкріпачують мислення;
  • Допомагають зробити вибір;
  • Дають швидкий і повний огляд теми, проблеми, предмету;
  • Підвищують продуктивність;
  • Розвивають пам’ять;
  • Економлять час;
  • Стимулюють уяву;
  • Дозволяють знайти нові шляхи рішення;
  • Дозволяють ефективніше планувати стратегії, завдання, наради.

      Використовувати цей метод в початкових класах можна на різних етапах уроку при вивченні усіх навчальних предметів.

Так під час ознайомлення учнів з новим матеріалом (подаючи його блоком) ми на дошці створюємо інтелект–карту на протязі уроку, додаючи нові «гілки», малюнки, символи. Такий колаж слугуватиме своєрідним планом і дасть змогу учням легко зробити висновки під час підведення підсумку уроку.

При закріпленні матеріалу учні колективно чи самостійно створюють на дошці інтелект-карту із готових елементів і розміщують малюнки, виконуючи завдання до кожної з підтем. При повторенні матеріалу діти створюють Інтелект-карту працюючи в групах.

 При перевірці знань з теми, під час самостійних робіт можна дати сильнішим учням завдання зобразити вивчений матеріал у вигляді такої карті-пам’яті.

Творчі домашні завдання по складанню інтелект-карт – діти виконують із великим задоволенням.

Після завершення роботи по складанню карт школярі вчаться презентувати свої роботи. А при оцінюванні доцільно враховувати як зміст карти так і творчий підхід у реалізації цього проекту. Слайд 32

Під час складання інтелект- карти слід дотримуватися таких рекомендацій.

  1.  Підготуйтеся перед роботою з інтелект-картою (підготуйте свій внутрішній настрій до роботи, матеріали та приладдя з якими ви будете працювати, своє робоче місце).
  2. Усувайте ментальні блокади (додавайте порожні лінії, задавайте собі питання, доповнюйте карту малюнками, завжди пам’ятайте про безмежні асоціативні властивості вашого мозку).
  3. Удосконалюйте досягнуте (переглядайте свою інтелект-карту, перевіряйте свої здібності до згадування інформації).

 

  • Отже, шановні колеги, згадайте усі відомі вам факти з життя зіркової частини мови Прикметника, та спробуйте власноруч створити інтелект – картку до теми «Прикметник».
  • І цей етап маршрутного листа ви пройшли блискуче! Слайд 33
  • - На початку семінару, ви всі дружно аплодували собі, бо ви  - гарні господині. берегині, вмієте смачно готувати. То чи можемо ми спокійно пройти повз  програми «MasterChef»? Слайд 34 Зараз нам доведеться показати свої кулінарні здібності  - приготувати смачну святкову страву. А яку саме, ви дізнаєтеся розгадавши ребус. Слайд 35

  • Ми готуватимемо рибну страву «Фішбоун». Слайд 36
  • Послухайте технологію її приготування. Слайд 37

 «Фішбоун» (рибна кістка) полягає в постановці проблеми, яка вивчається на уроці, у визначенні її аспектів і знаходженні аргументів, фактів на підтвердження тієї або іншої точки зору на цю проблему. Суть даного метода - встановлення причинно-наслідкових взаємозв'язків між об'єктом аналізу і впливаючими на нього факторами, вчинення обґрунтованого вибору. Додатково він дозволяє розвивати в учнів навички роботи з інформацією і вміння ставити і вирішувати проблеми. Голова – питання теми. Верхні кісточки – основні поняття теми. Нижні кісточки – суть понять. Хвіст – відповідь на питання.

 Наприклад, ось як можна використовувати цей метод на уроках літературного читання. В «голові» кістяка діти позначають ту проблему, що розглядається в тексті. На самому кістяку є верхні й нижні кісточки. На верхніх учні відзначають причини виникнення досліджуваної проблеми. Напроти верхніх кісточок розташовуються нижні, на яких учні по ходу читання виписують факти, що підтверджують наявність сформульованих ними причин. Записи повинні бути короткими, являти собою ключові слова або фрази, що відбивають суть, факти. 

Потім учитель організує обґрунтоване спілкування, у результаті вибудовується «єдиний» варіант схеми.

  • З технологією приготування страви «Фішбоун» ми ознайомилися. А зараз пропонуємо, використовуючи цей метод дати відповіді на запитання:
  • Слайд 38 Команди «Блогери» і «Репортери», відповідатимуть на запитання «Чому виникла потреба у розвитку критичного мислення?»,
  • А допоможуть вам у цьому спеції «Факти» та «Причини».
  • Команди «Журналісти» та «Редактори», даватимуть відповідь на запитання «Чи потрібно розвивати критичне мислення».
  • А у цьому вам допоможуть спеції «Переваги» та «Недоліки».
  • Наша страва буде готова лише тоді, коли ми зможемо дати відповідь на запитання.
  • Отже, приступимо до приготування.
  • Тепер ми можемо сказати, що наша страва готова. Слайд 39 Поки ми готували страву до нас завітав гість, а хто саме вам підкажуть малюнки Слайд 40

 

Слайд 41 Телепрограма «Ревізор»

  • Слайд 42 Зробивши ревізію у коморі, методів формування критичного мислення, ревізор помітив безлад. Він переконаний, що кожен метод повинен лежати на певній поличці. А поличка – це окремий етап уроку, а саме: Слайд 43
  • Розминка;
  • Обґрунтування;
  • Актуалізація;
  • Усвідомлення змісту;
  • Рефлексія.
  • Нас слід навести порядок у нашій коморі, розкласти методи на відповідні полички. Але для початку давайте згадаємо, які є методи формування критичного мислення?

Використання методів критичного мислення на різних етапах уроку

Розминка

Обґрунту-
вання

Актуалізація

Усвідомлення 
змісту

Рефлексія

Метод ПРЕС 
Рюкзак 
Сенкан 
Асоціатив-
ний кущ 
Есе 
 

Метод ПРЕС 
Есе

Обери позицію 
Метод ПРЕС 
Сюрприз 
Розумний куб
Сенкан 
Асоціативний кущ 
Есе 
Читання в парах, групах
Мозкова атака 
Дискусія в групах Ґронування 
Питання – відповідь
Порушення 
послідовності
Вільне письмо
Передбачення 
 

Різнокольорові 
капелюшки 
Дискусія 
Система позначок «Поміч» 
Джигсоу 
Взаємонавчання 
Передбачення за ключовими виразами 
Кероване читання 
Ґронування 
Порушена послідовність 
 

Обери позицію 
Метод ПРЕС
Самооцінка 
Сюрприз
Рюкзак 
Різнокольорові капелюшки 
Розумний куб 
Сенкан 
Асоціативний кущ 
Есе 
Ґронування 
3апитання – відповідь 
Речення з відкритим кінцем 
 

 

 

 

 

 

  • І з цим завданням ви впоралися блискуче. Слайд 44

Телемагазин

  • Ви всі – жінки. І кожна з вас, я впевнена, любить шопінг.  Для нас – жінок це такий надзвичайний релакс. Деякі речі можна купувати не виходячи з дому. Зробити це можна у телемагазині, до якого вас і запрошуємо.

 Слайд 45

  • Купувати ми будемо питання.  Давши правильну відповідь на запитання ми дізнаємося, як правильно організувати урок під час якого ми формуємо і розвиваємо критичне мислення. За кожне придбане запитання на екрані відкриватиметься фрагмент фото, Слайд 46 а в кінці кожен із вас зможе на ньому впізнати себе.

Тест

     Слайд 47 1.  На кожному уроці ви :

А) Намагаєтесь ставити учням якомога більше запитань;

Б) Вважаєте, що головне – це виконати програму, а запитання треба ставити у час, що залишився;

В) Ставите учням запитання, що пропонує підручник;

Г) Спонукаєте учнів ставити більше запитань різного типу.    Слайд 48 

 

Слайд 49 2. Організовуючи діяльність учнів на уроці ви:

А) застосовуєте спеціальні методи і прийоми для створення позитивної психологічної атмосфери й відкритого спілкування учнів між собою;

Б) Вважаєте, що дисципліна дуже важлива для успішного навчання, і встановлюєте її шляхом зауважень;

В) Час від часу закликаєте учнів поважати один одного і працювати ефективно;

Г) Вважаєте, що головне для предметника – виконання програми , а не психологічна атмосфера у класі. Слайд 50

 

Слайд 51 3. На уроці ви вважаєте доцільним:

А) Уникати дискусій на уроці, адже це – витрати часу, необґрунтовані з                            погляду навчальних результатів;

Б) На кожному уроці організовувати обговорення учнями дискусійних питань змісту;

В) Організовувати дискусії на спеціальних уроках після додаткової підготовки учнів;

Г) Обов’язково виносити на обговорення дискусійні питання, висунуті учнями безпосередньо на уроці. Слайд 52

 

Слайд 53 4. Якщо учень поставив запитання, ви:

А) Відразу відповідаєте на нього самі;

Б) Зауважуєте, що зараз немає часу на обговорення;

В) Ігноруєте бажання учня обговорити запитання;

Г) Переадресовуєте це запитання іншим учням класу. Слайд 54

 

Слайд 55 5. Якщо відповідь учня на відкрите запитання не збігається з відповіддю, яку ви очікували (хотіли почути), ви:

А) Ігноруєте це, адже ваше завдання – дати учням знання;

Б) Пропонуєте іншим учням висловитись щодо пропонованої позиції;

В) Протиставляєте позиції учня власну правильну думку;

Г) Пропонуєте учневі ще подумати над відповіддю і змінити думку. Слайд 56

 

Слайд 57 6. Застосовуючи парну/групову роботу учнів на уроці, ви:

А) Спрямовуєте зусилля учнів для розв’язання спільного завдання;

Б) Пропонуєте учням ставити одне одному запитання й шукати відповіді на них;

В) Організовуєте читання учнями тексту підручника чи опрацювання іншого джерела інформації:

Г) Застосовуєте все перераховане вище залежно від цілей і завдань уроку. Слайд 58

 

Слайд 59 7. Якщо завдання уроку передбачають опанування учнями складного теоретичного матеріалу, ви:

А) Завжди шукаєте можливості організувати самостійне опрацювання і обговорення учнями навчального матеріалу в групах/парах;

Б) Вважаєте за необхідне пояснити учням усі складні моменти навчального матеріалу;

В) Пропонуєте учням прочитати матеріал підручника, а потім опитуєте їх та пояснюєте те, що вони не зрозуміли, опрацьовуючи текст підручника;

Г) Коротко пояснюєте учням більш складні моменти матеріалу, а потім організовуєте роботу з підручником і перевіряєте її результати. Слайд 60

 

Слайд 61 8. У підсумковій частині уроку ви вважаєте найбільш важливим:

А) Встигнути провести закріплення шляхом повторення матеріалу;

Б) Підвести учнів до висновків за матеріалами уроку або сформулювати їх;

В) Організувати рефлексію за допомогою відповідних методів;

Г) Допрацювавши те, що не зробили в основній частині, щоб не залишилося матеріалу, який ви не встигли пояснити учням. Слайд 62

 

- Всі питання  куплено. Мабуть кожен із вас впізнав себе на фото, адже ви – супер вчителі нового покоління, які здатні одним поглядом підтримати дитину, голосом зацікавити учнів в навчанні та з легкістю владнати будь-який конфлікт.

Досягнення мети. Нагорода.

  • Ми подолали останню перешкоду, вдало пройшли маршрут. Слайд 63
  • А скарб який ми шукали знаходиться у скрині, Слайд 64 а тепер, будь ласка, кожен дістаньте свій скарб та назвіть його.

Рефлексія

  • Ви стали учасниками багатьох телепередач. Кастинги різноманітних шоу чекають таких талановитих, креативних, творчих людей. Насамкінець пропонуємо взяти участь у зйомці блокбастеру «Під прицілом». Слайд 65
  • Шановні учасники квесту, просимо вас поміркувати та зробити влучні постріли в мішень, яка складається з чотирьох секторів. У кожному секторі слід розмістити фішку у певному місці, оцінюючи за критеріями високий. достатній, середній рівень.

 

  •   Робота, що пов’язана з викладанням,  завжди вважалася дуже складною, але в той же час поважною діяльністю. Дуже точно про вчителя писав відомий публіцист, педагог і філософ Симон Львович Соловейчик: Слайд 66

 «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи ».

  •                   Сьогодні ви довели, що ви креативні педагоги. А нагородою за вашу плідну працю буде  весняний кошик креативних ідей. Слайд 67

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Демків Марія Василівна
    ідея - супер, дуже сподобалося, дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Демків Марта Олегівна
    цікаво, гарно, дякую вам за матеріал.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
9 травня 2018
Переглядів
2619
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку